Οι έξι πιο απροσδόκητες και παράξενες χρήσεις της Τεχνητής Νοημοσύνης - "Όπλο" στα χέρια επιχειρήσεων
Η H&M δημιουργεί AI "κλώνους"
Το Tinder και η OpenAI συνεργάστηκαν για να λανσάρουν το "flirtbot", έναν προσομοιωτή γνωριμιών που δημιουργεί συνομιλίες και σενάρια μέσω της τεχνητής νοημοσύνης και επιτρέπει στους χρήστες να εξασκούνται στο φλερτ

Η Τεχνητή Νοημοσύνη, μέχρι πρόσφατα περιορισμένη σε τεχνολογικούς και επιστημονικούς τομείς, εισέρχεται πλέον σε όλο και πιο απροσδόκητους και παράξενους τομείς της καθημερινότητάς μας. Από τον ψηφιακό κόσμο των γνωριμιών μέχρι την πίστη, τη μόδα και την αρωματοποιία, η A.I. ανακαλύπτει νέες χρήσεις που ξεπερνούν τις προσδοκίες μας και προκαλούν ερωτήματα για το μέλλον.
Διαβάστε: Κίνα: Η εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης "αυξάνει τον κίνδυνο πυρηνικού πολέμου λόγω ατυχήματος"
Αναλυτικά, οι έξι πιο ενδιαφέρουσες και ανατρεπτικές χρήσεις της Τεχνητής Νοημοσύνης από εταιρείες - κολοσσούς.
Το Tinder λανσάρει το «flirtbot»
Το Tinder και η OpenAI συνεργάστηκαν πρόσφατα για να λανσάρουν το «flirtbot», έναν προσομοιωτή γνωριμιών που δημιουργεί συνομιλίες και σενάρια μέσω της τεχνητής νοημοσύνης και επιτρέπει στους χρήστες να εξασκούνται στο φλερτ. Μετά την αλληλεπίδραση, οι χρήστες βαθμολογούνται σε μια κλίμακα τριών σημείων χρησιμοποιώντας τα emoji με τη φλόγα. Η Τεχνητή Νοημοσύνη παρέχει feedback σε πραγματικό χρόνο καθ' όλη τη διάρκεια της εμπειρίας. Εάν οι χρήστες είναι αγενείς, για παράδειγμα, η ΤΝ προσφέρει προτάσεις για τη βελτίωση της συζήτησης.
Η Arta Finance βοηθάει τους νέους να επενδύσουν
Η εταιρεία διαχείρισης πλούτου Arta Finance χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη για να βοηθήσει τους νέους να επενδύσουν. Κι έτσι λάνσαρε έναν βοηθό ΑΙ που μιλώντας στην αργκό της Γενιάς Z παρέχει οικονομικές συμβουλές σε προφορικές συνομιλίες.
Η Λουθηρανική Εκκλησία ενσωματώνει την Τεχνητή Νημοσύνη
Η Λουθηρανική Εκκλησία του Αγίου Παύλου στο Ελσίνκι πραγματοποίησε την πρώτη λειτουργία στη Φινλανδία που οργανώθηκε κυρίως από τεχνητή νοημοσύνη. Χρησιμοποιήθηκαν εργαλεία AI για τη συγγραφή κηρυγμάτων, την εκτέλεση ύμνων, τη σύνθεση μουσικής και την παραγωγή γραφικών. Το ποίμνιο παρακολούθησε τη λειτουργία, στην οποία υπήρξαν και «ειδώλια» του ιερέα και ενός πρώην προέδρου της Φινλανδίας που είχε πεθάνει το 1986, τα οποία διάβασαν αποσπάσματα από την Παλαιά Διαθήκη.
Η καινοτόμος αυτή πειραματική λειτουργία, η οποία προσέλκυσε περισσότερους από 120 ανθρώπους στην εκκλησία, ήταν μια από τις πρώτες του είδους στη χώρα και παρουσιάστηκε ως ένα βήμα προς την εξερεύνηση του τρόπου που η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να συμμετάσχει σε θρησκευτικές τελετές. Η λειτουργία, που παρουσίασε ένα είδος μάχης μεταξύ του καλού και του κακού, έφερε στην επιφάνεια το μέλλον της AI στις εκκλησιαστικές πρακτικές.
Η Inkitt προτείνει προσαρμόζει την πλοκή σε διαφορετικούς αναγνώστες
Η Inkitt μια νεοσύστατη επιχείρηση που επιτρέπει στους συγγραφείς να εκδώσουν τα βιβλία τους, ξεκίνησε να χρησιμοποιεί την Τεχνητή Νοημοσύνη για να προτείνει εξελίξεις στην πλοκή και να ενσωματώσει χειρόγραφα προσαρμόζοντας τους χαρακτήρες και την πλοκή ώστε να ταιριάζουν σε διαφορετικούς αναγνώστες.
Η H&M δημιουργεί AI «κλώνους»
Η εταιρεία fast fashion H&M πρόκειται να δημιουργήσει τους ψηφιακούς «διδύμους» 30 μοντέλων χρησιμοποιώντας την τεχνητή νοημοσύνη. Εφόσον δοθεί άδεια από τα μοντέλα, η εταιρεία θα χρησιμοποιήσει τους AI «κλώνους» σε ορισμένες αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στο μάρκετινγκ.
«Είμαστε περίεργοι να εξερευνήσουμε πώς να παρουσιάσουμε τη μόδα μας με νέους δημιουργικούς τρόπους - και να αγκαλιάσουμε τα οφέλη της νέας τεχνολογίας - παραμένοντας παράλληλα πιστοί στη δέσμευσή μας για προσωπικό στυλ», δήλωσε ο επικεφαλής διευθυντής της Jörgen Andersson σε δήλωσή του. Παρά τον ισχυρισμό της H&M ότι δεν θα αλλάξει την «ανθρωποκεντρική προσέγγισή» της, κάποιοι φοβούνται ότι η κίνηση αυτή θα μπορούσε να επηρεάσει άλλα μοντέλα, φωτογράφους και μακιγιέρ.
Η International Fragrance & Flavours δημιουργεί αρώματα μέσω Τεχνητής Νημοσύνης
Η αμερικανική εταιρεία International Fragrance & Flavours (IFF) ανακοίνωσε ένα εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης με την ονομασία ScentChat, το οποίο μέσω συνομιλιών και ποιοτικών πληροφοριών βοηθάει στην δημιουργία αρωμάτων. Το πιο πρόσφατο άρωμα της Tom Ford Beauty, Bois Pacifique, χρησιμοποίησε τεχνητή νοημοσύνη για να δημιουργήσει έναν «χάρτη αξίας οσμών» και να αναμίξει συστατικά που ταιριάζουν με τις προδιαγραφές. Και η IBM Research δημιούργησε το Philyra, ένα σύστημα τεχνητής νοημοσύνης ικανό να σχεδιάζει αρώματα.
Πώς αξιοποιούν τα μεγάλα brands την τεχνολογία στην αρωματοποιία
- Ο οίκος YSL συνεργάστηκε με την EMOTIV, ενσωματώνοντας συσκευές EEG στα καταστήματά του, ώστε οι πελάτες να επιλέγουν άρωμα βάσει της συναισθηματικής τους αντίδρασης.
- Η Prada παρουσίασε το Paradoxe Virtual Flower, μια ψηφιακή, AI εκδοχή του εμβληματικού της αρώματος, εξερευνώντας νέα «ολφάκτικά εδάφη».
- Ο Givenchy επανέφερε το Very Irresistible με τη βοήθεια τεχνητής νοημοσύνης και νευροεπιστήμης, προσθέτοντας μια «αντικαταθλιπτική» νότα τριαντάφυλλου στη σύνθεσή του.
Δεν είναι όμως μόνο οι μεγάλοι οίκοι που πειραματίζονται με την καινοτομία. Μικρότερες εταιρείες, όπως η Dossier, χρησιμοποιούν την πλατφόρμα AInée για να προσφέρουν εξατομικευμένες προτάσεις αρωμάτων. Παράλληλα, το Algorithmic Perfumery, σε συνεργασία με το μουσείο The Invisible Dog στη Νέα Υόρκη, δίνει τη δυνατότητα στους επισκέπτες να δημιουργήσουν το δικό τους άρωμα βάσει ενός ερωτηματολογίου προσωπικότητας—παντρεύοντας επιστήμη και τέχνη με τρόπο μοναδικό.
@parapolitika Facts Απροσδοκητες χρησεις ai #parapolitikagr #greece #tiktokgreece #facts #ai ♬ original sound - Parapolitika.gr