Η κινεζική εταιρεία παιχνιδιών Pop Mart αναμένει εκτόξευση κερδών 350% για το α΄εξάμηνο του 2025, χάρη στην παγκόσμια επιτυχία των συλλεκτικών Labubu. Τα έσοδα της εταιρείας τριπλασιάστηκαν, ενώ η χρηματιστηριακή της αξία ξεπερνά τα 40 δισεκατομμύρια δολάρια.

Διαβάστε: Wang Ning: Ο 33χρονος δισεκατομμυριούχος ιδρυτής της Pop Mart που κατέκτησε τον κόσμο με τα Labubu


Το φαινόμενο Labubu και η άνοδος των κερδών

Τα κουκλάκια Labubu, που μοιάζουν με ξωτικά, έχουν προκαλέσει εμμονή στους συλλέκτες παγκοσμίως. Από την κυκλοφορία τους το 2019, τα Labubu βοήθησαν την Pop Mart να σημειώσει τεράστια άνοδο κερδών και να εκτοξευτεί χρηματιστηριακά. Η εταιρεία διαθέτει σήμερα περισσότερους από 2.000 αυτόματους πωλητές και καταστήματα σε όλο τον κόσμο. Από το 2020, όταν ξεκίνησε τις συναλλαγές στο Χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ, η χρηματιστηριακή αποτίμηση αυξήθηκε κατά σχεδόν 600%.

Σύμφωνα με το BBC, οι πωλήσεις εκτός Κίνας συνέβαλαν σχεδόν στο 40% των συνολικών εσόδων το 2024. Η υπερβολική ζήτηση ανάγκασε πολλά καταστήματα να σταματήσουν προσωρινά τις πωλήσεις. Τα κουκλάκια Labubu έγιναν viral όταν διασημότητες όπως η Κιμ Καρντάσιαν και η Λίζα από το συγκρότημα Blackpink ξεκίνησαν να τα φέρουν στις τσάντες τους.


Στρατηγικές συνεργασίες και εκρηκτική ανάπτυξη

Εκτός από τα Labubu, η Pop Mart έχει αναπτύξει συνεργασίες με μεγάλα ονόματα όπως:
• Coca Cola για ειδικές εκδόσεις
• Σειρά manga One Piece για θεματικά προϊόντα
• Άλλες διεθνείς μάρκες για συλλεκτικά είδη

Μόνο τον Ιούνιο, οι πωλήσεις Labubu στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 5.000% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Ενώ αρχικά πωλούνταν για περίπου 10 δολάρια, σήμερα η τιμή τους μπορεί να φτάσει εκατοντάδες χιλιάδες δολάρια.

Τον Ιούνιο, ένα Labubu σε ανθρώπινο μέγεθος πωλήθηκε για 150.000 δολάρια σε δημοπρασία στο Πεκίνο, επιβεβαιώνοντας την εκρηκτική άνοδο της αξίας των συλλεκτικών κουκλακιών.