Ένα από τα πιο συναρπαστικά υπεραυτοκίνητα στον κόσμο και μια από τις πιο ισχυρές «μετοχές» στην εναλλακτική luxury market ετοιμάζεται να αλλάξει χέρια με την εργοστασιακή του εγγύηση έως τον Δεκέμβριο του 2026. H FerrariLaFerrari, ένα coupé περιορισμένης παραγωγής εμφανίζεται στο Zoute Sale που θα κάνει ο οίκος Bonhams στις 12 Οκτωβρίου και σύμφωνα με τους ειδικούς της κατηγορίας αναμένεται να αγγίξει από 3.300.000 έως 3.600.000 ευρώ, χωρίς να αποκλείεται το ενδεχόμενο υπεραξίας.
Αλλάζει χέρια η La Ferrari το ταχύτερο και πιο συναρπαστικό hypercar στον κόσμο
Το μοντέλο παρουσιάστηκε για τελευταια φορά στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το 2013 και διαθέτει περισσότερη ισχύ (950 ίππους) και μικρότερο βάρος σε σχέση με τους εκλεκτούς ανταγωνιστές του, γεγονός που του δίνει το μεγάλο προβάδισμα. Το ντιζάιν υπογράφει ο Rory Byrne, τεχνικός διευθυντής της ομάδας F1 της Ferrari, ενώ έχει χαρακτηριστεί από τους car dealer ως το «Απόλυτο Αυτοκίνητο». Με τελευταίο σέρβις το 2024 και περιβαλλοντικά φιλικότερο, το LaFerrari, αποτελεί το το τελευταίο μοντέλο της Ferrari με V12 κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο και είναι έτοιμο για το νέο του ιδιοκτήτη.
Οι άνθρωποι που δημιούργησαν ράλι και ρεκόρ στα μοντέλα της Ferrari
Μια μερίδα ειδικών στον κλάδο υποστηρίζει πως η μεγάλη άνοδος στις πωλήσεις της Ferrari συνέβη το 2012, όταν μια Ferrari GTO του 1962 είχε «σκαρφαλώσει» στην κορυφή των πωλήσεων, καθώς είχε καταφέρει να αγγίξει τιμή πώλησης τα 35 εκατ. δολάρια! Είχε γίνει το ακριβότερο αυτοκίνητο στον κόσμο, όμως λίγοι το είχαν αντιληφθεί, καθώς επρόκειτο για ιδιωτική συναλλαγή, μακριά από τα ταμπλό της δευτερογενούς αγοράς συλλεκτικών αυτοκινήτων.
Το συγκεκριμένο μοντέλο είχε κατασκευαστεί για τον Βρετανό οδηγό αγώνων Stirling Moss. Μάλιστα, το όνομα του Moss έχει χαραχθεί στην πλάτη της θέσης του οδηγού στο δεξιοτίμονο αμάξι. Πωλητής ήταν ο Ολλανδός μεγαλοεπιχειρηματίας Eric Heerema, ο οποίος είχε αγοράσει τον σπάνιο θησαυρό το 2002 έναντι 8,5 εκατ. δολαρίων από τον Ιάπωνα συλλέκτη Yoshiho Matsuda. Το αμάξι χτύπησε και αγόρασε o Craig McCaw, συλλέκτης κλασικών αυτοκινήτων σπρώχνοντας τις τιμές των κλασικών Ferrari σε μια άνοδο της τάξεως του 4,82%.