Η Tesla υποφέρει από την επιβράδυνση των πωλήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη
The Times
Η Tesla συνεχίζει να χάνει σημαντικό μερίδιο αγοράς στην Ευρώπη, σύμφωνα με στοιχεία που δείχνουν επίσης ότι η μαζική υιοθέτηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε όλη την ήπειρο συνεχίζει να είναι "κολλημένη στην αργή λωρίδα"
Η Tesla συνεχίζει να χάνει σημαντικό μερίδιο αγοράς στην Ευρώπη, σύμφωνα με στοιχεία που δείχνουν επίσης ότι η μαζική υιοθέτηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε όλη την ήπειρο συνεχίζει να είναι «κολλημένη στην αργή λωρίδα». Εντός της Ευρωπαϊκής Ενωσης, οι πωλήσεις της Tesla, της κατεξοχήν μάρκας ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην ήπειρο, υποχώρησαν κατά 48% τον Οκτώβριο, από 10.800 σε 5.600. Για τους πρώτους δέκα μήνες του έτους, οι πωλήσεις της Tesla είναι μειωμένες σε ετήσια βάση κατά 39%, σε 117.000. Στην ευρύτερη Ευρώπη -συμπεριλαμβανομένων του Ηνωμένου Βασιλείου και της Νορβηγίας, δύο εκ των κορυφαίων χωρών που υιοθετούν τη χρήση οχημάτων με μηδενικές εκπομπές ρύπων- οι πωλήσεις Tesla τον Οκτώβριο μειώθηκαν επίσης κατά 48% και έφτασαν μόλις τις 7.000. Κατά το τρέχον έτος έχουν μειωθεί κατά σχεδόν 30%, σε 180.000.
Πριν από έναν χρόνο, η Tesla είχε αποσπάσει το 2,4% των συνολικών ευρωπαϊκών πωλήσεων των 10,8 εκατομμυρίων αυτοκινήτων τους ίδιους δέκα μήνες. Αυτό το μερίδιο αγοράς έχει πέσει στο 1,6% μιας συνολικής αγοράς που έχει αυξηθεί κατά 200.000 οχήματα, σε περισσότερα από 11 εκατομμύρια. Η Tesla αρνείται να δώσει αναλυτικά στοιχεία για τις μηνιαίες πωλήσεις, αλλά στο παρελθόν έχει επισημάνει τον αντίκτυπο της καθυστερημένης μετάβασης στην τελευταία γενιά του κορυφαίου σε πωλήσεις Model Y. Αλλοι έχουν υποστηρίξει ότι η Tesla δέχεται πιέσεις από την άφιξη στην Ευρώπη του κινεζικού ανταγωνισμού με οχήματα συγκρίσιμης ποιότητας, αλλά χαμηλότερης τιμής.
Τα τελευταία μηνιαία στοιχεία πωλήσεων δείχνουν ότι η BYD ξεπερνά την Tesla κατά περισσότερο από δύο προς ένα, αν και ο μεγαλύτερος κατασκευαστής ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Κίνα, σε αντίθεση με την Tesla, πουλάει επίσης αυτοκίνητα -και μάλιστα σε μεγάλο αριθμό- με βενζινοκινητήρα. Για τους πρώτους δέκα μήνες, η BYD είναι πολύ κοντά στην Tesla, έχοντας πουλήσει 138.000 αυτοκίνητα στην ευρύτερη Ευρώπη, κάτι περισσότερο από 40.000 λιγότερα από τις συνολικές πωλήσεις της Tesla. Αλλοι σχολιαστές, βασιζόμενοι σε μαρτυρίες, υποστηρίζουν ότι οι αγοραστές αυτοκινήτων τόσο ιδιωτών όσο και στόλων αποφεύγουν το εμπορικό σήμα Tesla λόγω της αντιληπτής ζημίας στη φήμη που προκάλεσε ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Ελον Μασκ, και οι επιδρομές του στην πολιτική και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Παρά την πτώση της Tesla, η αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων δεν καταφέρνει να εδραιωθεί στην Ευρώπη, καθώς αντιπροσωπεύει μόλις ένα στα έξι νέα οχήματα που πωλούνται. «Το μερίδιο αγοράς των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων με μπαταρία έφτασε το 16,4% κατά το έτος που πέρασε, αλλά εξακολουθεί να υπολείπεται του ρυθμού που απαιτείται σε αυτό το στάδιο της μετάβασης», δήλωσε η Ευρωπαϊκή Ενωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων, η οποία συγκεντρώνει τα στοιχεία των πωλήσεων. Το Ηνωμένο Βασίλειο είναι η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη, με αύξηση 29% σε ετήσια βάση σε 386.000 αυτοκίνητα, αντιπροσωπεύοντας το 22% του συνόλου των πωλήσεων. Το Ηνωμένο Βασίλειο ακολουθεί τη Γερμανία, τη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στην Ευρώπη.
Οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων της έχουν αυξηθεί σχεδόν κατά 40%, σε 434.000 φέτος μέχρι στιγμής. Ωστόσο, αυτό εξακολουθεί να αντιπροσωπεύει μόνο το 18% της συνολικής αγοράς, καθώς οι κατασκευαστές και οι έμποροι λιανικής πώλησης ηλεκτρικών αυτοκινήτων προσπαθούν να καλύψουν το κενό μετά την πτώση των πωλήσεων οχημάτων με μηδενικές εκπομπές, κατόπιν της απόσυρσης των κρατικών επιδοτήσεων.
ΠΗΓΗ: Times Media Ltd / News Licensing
Πριν από έναν χρόνο, η Tesla είχε αποσπάσει το 2,4% των συνολικών ευρωπαϊκών πωλήσεων των 10,8 εκατομμυρίων αυτοκινήτων τους ίδιους δέκα μήνες. Αυτό το μερίδιο αγοράς έχει πέσει στο 1,6% μιας συνολικής αγοράς που έχει αυξηθεί κατά 200.000 οχήματα, σε περισσότερα από 11 εκατομμύρια. Η Tesla αρνείται να δώσει αναλυτικά στοιχεία για τις μηνιαίες πωλήσεις, αλλά στο παρελθόν έχει επισημάνει τον αντίκτυπο της καθυστερημένης μετάβασης στην τελευταία γενιά του κορυφαίου σε πωλήσεις Model Y. Αλλοι έχουν υποστηρίξει ότι η Tesla δέχεται πιέσεις από την άφιξη στην Ευρώπη του κινεζικού ανταγωνισμού με οχήματα συγκρίσιμης ποιότητας, αλλά χαμηλότερης τιμής.
Τα τελευταία μηνιαία στοιχεία πωλήσεων δείχνουν ότι η BYD ξεπερνά την Tesla κατά περισσότερο από δύο προς ένα, αν και ο μεγαλύτερος κατασκευαστής ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Κίνα, σε αντίθεση με την Tesla, πουλάει επίσης αυτοκίνητα -και μάλιστα σε μεγάλο αριθμό- με βενζινοκινητήρα. Για τους πρώτους δέκα μήνες, η BYD είναι πολύ κοντά στην Tesla, έχοντας πουλήσει 138.000 αυτοκίνητα στην ευρύτερη Ευρώπη, κάτι περισσότερο από 40.000 λιγότερα από τις συνολικές πωλήσεις της Tesla. Αλλοι σχολιαστές, βασιζόμενοι σε μαρτυρίες, υποστηρίζουν ότι οι αγοραστές αυτοκινήτων τόσο ιδιωτών όσο και στόλων αποφεύγουν το εμπορικό σήμα Tesla λόγω της αντιληπτής ζημίας στη φήμη που προκάλεσε ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Ελον Μασκ, και οι επιδρομές του στην πολιτική και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Παρά την πτώση της Tesla, η αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων δεν καταφέρνει να εδραιωθεί στην Ευρώπη, καθώς αντιπροσωπεύει μόλις ένα στα έξι νέα οχήματα που πωλούνται. «Το μερίδιο αγοράς των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων με μπαταρία έφτασε το 16,4% κατά το έτος που πέρασε, αλλά εξακολουθεί να υπολείπεται του ρυθμού που απαιτείται σε αυτό το στάδιο της μετάβασης», δήλωσε η Ευρωπαϊκή Ενωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων, η οποία συγκεντρώνει τα στοιχεία των πωλήσεων. Το Ηνωμένο Βασίλειο είναι η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη, με αύξηση 29% σε ετήσια βάση σε 386.000 αυτοκίνητα, αντιπροσωπεύοντας το 22% του συνόλου των πωλήσεων. Το Ηνωμένο Βασίλειο ακολουθεί τη Γερμανία, τη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στην Ευρώπη.
Οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων της έχουν αυξηθεί σχεδόν κατά 40%, σε 434.000 φέτος μέχρι στιγμής. Ωστόσο, αυτό εξακολουθεί να αντιπροσωπεύει μόνο το 18% της συνολικής αγοράς, καθώς οι κατασκευαστές και οι έμποροι λιανικής πώλησης ηλεκτρικών αυτοκινήτων προσπαθούν να καλύψουν το κενό μετά την πτώση των πωλήσεων οχημάτων με μηδενικές εκπομπές, κατόπιν της απόσυρσης των κρατικών επιδοτήσεων.
ΠΗΓΗ: Times Media Ltd / News Licensing
En