Θεμιστοκλέους: "Εντός Ιουλίου η έναρξη της αξιολόγησης των δημοσίων νοσοκομείων από τους ασθενείς" - Οι πληροφορίες που θα συλλέγονται
"Περισσότερες από 3.000 αιτήσεις τη μέρα για κατ’ οίκον διανομή φαρμάκων από τον ΕΟΠΥΥ"
"Η κατ' οίκον διανομή φαρμάκων υψηλού κόστους από τον ΕΟΠΥΥ προσφέρει αξιοπρέπεια και διευκόλυνση σε περισσότερους από 120.000 συμπολίτες μας κάθε μήνα", σημειώνει ο υφυπουργός Υγείας Μάριος Θεμιστοκλέους

Καθημερινά πραγματοποιούνται 3.000 με 4.000 αιτήσεις για κατ’ οίκον διανομή φαρμάκων, σύμφωνα με τον Μάριος Θεμιστοκλέους. «Η κατ' οίκον διανομή φαρμάκων υψηλού κόστους από τον ΕΟΠΥΥ είναι μία από τις μεταρρυθμίσεις στο ΕΣΥ που αφορά την «καρδιά» του συστήματος και που προσφέρει αξιοπρέπεια και διευκόλυνση σε περισσότερους από 120.000 συμπολίτες μας κάθε μήνα, ανεξαρτήτως της περιοχής που διαμένουν. Η συγκεκριμένη μεταρρύθμιση αφορά όλα τα φάρμακα υψηλού κόστους, εκτός από τα φάρμακα που δεν έχουν άδεια κυκλοφορίας και τα φάρμακα εξωσωματικής», ανέφερε χαρακτηριστικά ο υφυπουργός Υγείας Μάριος Θεμιστοκλέους, μιλώντας στην ΕΡΤNews.
Διαβάστε: Φόβοι για τη νέα μετάλλαξη κορωνοϊού που μπορεί να επηρεάσει το καλοκαίρι - Πόσο διαρκούν τα συμπτώματα
Η διαδικασία είναι εξαιρετικά απλή και γίνεται μέσω της ιστοσελίδας του ΕΟΠΥΥ. Για όσους δεν είναι εξοικειωμένοι με τις ψηφιακές πλατφόρμες, υπάρχει η δυνατότητα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης μέσω του 18181, όπου μπορούν να δώσουν τα στοιχεία τους και να λάβουν υποστήριξη για την υποβολή της αίτησης.
Παράλληλα, εντός του Ιουλίου ξεκινά η αξιολόγηση των δημοσίων νοσοκομείων από τους ασθενείς. «Είναι η πρώτη φορά που δίνουμε στους πολίτες τη δυνατότητα να μοιραστούν την εμπειρία τους με τρόπο οργανωμένο και συστηματικό», ανέφερε ο κ. Θεμιστοκλέους.
«Μετά το εξιτήριο και έπειτα από κάποιες μέρες, οι ασθενείς θα λαμβάνουν ένα SMS, με σύνδεσμο που θα περιλαμβάνει ερωτήσεις από την ποιότητα του φαγητού και την καθαριότητα, μέχρι το προσωπικό και την εξυπηρέτηση που έλαβαν από το νοσοκομείο. Οι πληροφορίες που θα συλλέγονται από την αξιολόγηση θα είναι άμεσα διαθέσιμες και σε πραγματικό χρόνο στη διοίκηση του νοσοκομείου, ώστε να μπορεί να επέμβει άμεσα και να λύσει τυχόν προβλήματα. Τα δεδομένα θα αξιοποιούνται και από το υπουργείο Υγείας, αφού η απόδοση των νοσοκομείων έχει συνδεθεί και με την αξιολόγηση των διοικήσεών τους», πρόσθεσε.
Διαβάστε: Φόβοι για τη νέα μετάλλαξη κορωνοϊού που μπορεί να επηρεάσει το καλοκαίρι - Πόσο διαρκούν τα συμπτώματα
Η διαδικασία είναι εξαιρετικά απλή και γίνεται μέσω της ιστοσελίδας του ΕΟΠΥΥ. Για όσους δεν είναι εξοικειωμένοι με τις ψηφιακές πλατφόρμες, υπάρχει η δυνατότητα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης μέσω του 18181, όπου μπορούν να δώσουν τα στοιχεία τους και να λάβουν υποστήριξη για την υποβολή της αίτησης.
Μάριος Θεμιστοκλέους για αξιολόγηση των δημοσίων νοσοκομείων
Παράλληλα, εντός του Ιουλίου ξεκινά η αξιολόγηση των δημοσίων νοσοκομείων από τους ασθενείς. «Είναι η πρώτη φορά που δίνουμε στους πολίτες τη δυνατότητα να μοιραστούν την εμπειρία τους με τρόπο οργανωμένο και συστηματικό», ανέφερε ο κ. Θεμιστοκλέους.«Μετά το εξιτήριο και έπειτα από κάποιες μέρες, οι ασθενείς θα λαμβάνουν ένα SMS, με σύνδεσμο που θα περιλαμβάνει ερωτήσεις από την ποιότητα του φαγητού και την καθαριότητα, μέχρι το προσωπικό και την εξυπηρέτηση που έλαβαν από το νοσοκομείο. Οι πληροφορίες που θα συλλέγονται από την αξιολόγηση θα είναι άμεσα διαθέσιμες και σε πραγματικό χρόνο στη διοίκηση του νοσοκομείου, ώστε να μπορεί να επέμβει άμεσα και να λύσει τυχόν προβλήματα. Τα δεδομένα θα αξιοποιούνται και από το υπουργείο Υγείας, αφού η απόδοση των νοσοκομείων έχει συνδεθεί και με την αξιολόγηση των διοικήσεών τους», πρόσθεσε.