Μία «μεταρρύθμιση με τεράστια απήχηση, η οποία καλύπτει ένα τεράστιο κενό, το οποίο καθιστά τη χώρα μας πρώτη στον πλανήτη στην ταχύτητα και το σύντομον στον καθορισμό των ιατρικών ραντεβού στην πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια περίθαλψη, είναι αυτή την οποία εφαρμόζουμε ήδη με την ενιαία, πολυκαναλική τηλεφωνική γραμμή του υπουργείου Υγείας, το 1566». Αυτό τόνισε πριν από λίγη ώρα σήμερα, το μεσημέρι της Δευτέρας 6 Οκτωβρίου, ο ίδιος ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, ο οποίος παραχώρησε συνέντευξη Τύπου, μαζί με τον υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρη Παπαστεργίου, την αναπληρώτρια υπουργό Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη, τον υφυπουργό Υγείας, Μάριο Θεμιστοκλέους, και τη γενική γραμματέα Υπηρεσιών Υγείας, Λίλιαν - Βενετία Βιλδιρίδη, για το 1566 και τα προσωρινά αποτελέσματα της αξιολόγησης των νοσοκομείων του ΕΣΥ από τους νοσηλευόμενους ασθενείς.

Διαβάστε: Αποκλειστικό: Tο νέο αντικαρκινικό νοσοκομείο "Θεαγένειο" της Θεσσαλονίκης παίρνει μπροστά - Όλο το σχέδιο για το mega-project των 350 εκατ. ευρώ


Άδωνις Γεωργιάδης: Περισσότερα από 200.000 ραντεβού ορίσθηκαν κατά τις πρώτες πέντε μέρες από την έναρξη της λειτουργίας του 1566

Σύμφωνα με όσα ανέφερε ο Άδωνις Γεωργιάδης, περισσότερα από 200.000 ιατρικά ραντεβού ορίσθηκαν κατά τις πρώτες πέντε μέρες από την έναρξη της λειτουργίας του 1566, καθώς μέσω της εφαρμογής MyHealthapp και τη ηλεκτρονικής ιστοσελίδας, finddoctors.gov.gr. «Τέτοιου είδους ευκολία να κλείσει ραντεβού δεν υπάρχει πουθενά στον κόσμο», σχολίασε χαρακτηριστικά ο υπουργός Υγείας, ενώ ο Δημήτρης Παπαστεργίου έκανε λόγο για «τεράστια αλλαγή στην Υγεία, χάρη στη δουλειά του υπουργείου Υγείας και του Άδωνι Γεωργιάδη».

Επίσης, ο Άδωνις Γεωργιάδης ανακοίνωσε ότι έχουν ήδη, μέχρι χθες, αποσταλεί 14.885 SMS – ερωτηματολόγια σε ασθενείς οι οποίοι έχουν λάβει το εξιτήριό τους από τα νοσοκομεία του ΕΣΥ όλης της χώρας, ενώ το υπουργείο Υγείας έχει λάβει 14.885 απαντήσεις σε αυτό το ερωτηματολόγιο.

Από τη δική του πλευρά, ο Μάριος Θεμιστοκλέους τόνισε, μεταξύ άλλων, ότι “η αύξηση των ραντεβού κάνει το σύστημα πιο γρήγορο και πιο ανθρώπινο”, έκανε λόγο για «μεγάλες αλλαγές στο ΕΣΥ», ενώ τόνισε με νόημα ότι οι απαντήσεις των νοσηλευόμενων σε νοσοκομεία του ΕΣΥ ασθενών με εξιτήριο “δίνουν ένα διαφορετικό, σε σχέση με την περιρρέουσα ατμόσφαιρα, κλίμα για το σύστημα”.

Εξάλλου, ο Άδωνις Γεωργιάδης ανακοίνωσε ότι το "myHealth App" αγκαλιάζεται από τους ασθενείς με μεγάλη ταχύτητα και από τους περίπου 200.000 χρήστες τους, κατά τις πρώτες ημέρες της εφαρμογής του, έχουμε φτάσει πλέον στο 1,6 εκατ. χρήστες, ενώ ο ίδιος ανέφερε ότι στην εφαρμογή σύστημα υπάρχουν διαθέσιμοι για ραντεβού 12.600 γιατροί 40 ιατρικών ειδικοτήτων και, από τις 30 Σεπτεμβρίου, κάθε γιατρός του ΕΣΥ ορίζει υποχρεωτικά 12 ραντεβού εβδομαδιαίως στα τακτικά εξωτερικά ιατρεία, με αποτέλεσμα να προκύψουν επιπλέον 7 εκατ. διαθέσιμα για τους ασθενείς ραντεβού κατ΄έτος.

Τέλος, η γενική γραμματέας Υπηρεσιών Υγείας, Λίλιαν Βιλδιρίδη, αναφέρθηκε στο σύστημα αξιολόγησης των ασθενών που νοσηλεύτηκαν στο ΕΣΥ από τις 14 Ιουλίου έως τις 3 Οκτωβρίου 2025.

Τα γενικά αποτελέσματα έχουν ως εξής:

- Υψηλή η ικανοποίηση από το προσωπικό (92%) και παροχή κατανοητών οδηγιών (91%).

- Πολύ υψηλός βαθμός εμπιστοσύνης στο προσωπικό, αλλά χαμηλότερα ο βαθμός ικανοποίησης από την συνεργασία μεταξύ των τμημάτων (κάτω από 75%).

- Η καθαριότητα βρίσκεται στο 69%, ενώ η ποιότητα του φαγητού βαθμολογείται θετικά μόλις από το 48% των ασθενών.

Τη συνέντευξη Τύπου «έκλεισε» ο γενικός γραμματέας της Ένωσης Ασθενών Ελλάδας (ΕΑΕ), Νίκος Δέδες, εξήρε τον βαθμό και το επίπεδο της ικανοποίησης της Ένωσης για την συνεργασία της με το υπουργείο Υγείας, προκειμένου να υλοποιηθεί η ηλεκτρονική αξιολόγηση της νοσηλείας στα νοσοκομεία του ΕΣΥ από τους ιδίους τους νοσηλευθέντες ασεθνείς.