Το T-Roc Cabriolet στην Ελλάδα: Χωρίς οροφή και γεμάτο ελευθερία
amaji
Auto

Το T-Roc Cabriolet στην Ελλάδα: Χωρίς οροφή και γεμάτο ελευθερία

Το T-Roc ήδη από το λανσάρισμά του «δικαίωσε» το όνομα που του έδωσαν οι ιθύνοντες της Volkswagen, «ροκάροντας» την κατηγορία του. Με το Τ να παραπέμπει χαρακτηριστικά στους δύο προάγγελούς του, το Tiguan και το Touareg, το Roc, προερχόμενο από το αγγλικό rock (κουνάω/βράχος/μουσική ροκ) που καταδεικνύει τη δυναμική του.

Το design του T-Roc Cabriolet προδιαθέτει για ελευθερία και οδηγική ευχαρίστηση: Αυξημένη απόσταση από το έδαφος, μυώδη χαρακτηριστικά με τονισμένους ώμους και φτερά, εντυπωσιακή φαρδιά μάσκα, προφυλακτήρες που τονίζουν το ύψος του αυτοκινήτου, ξεχωριστή σχεδίαση στο πίσω μέρος, δίθυρο αμάξωμα και μαλακή οροφή που ανοίγει και κλείνει πλήρως αυτόματα με ηλεκτροϋδραυλικό μηχανισμό σε εννέα και έντεκα δευτερόλεπτα αντίστοιχα, σε ταχύτητα μέχρι 30 χλμ./ώρα.

Όταν η οροφή είναι ανοιχτή, το μαλακό επάνω μέρος της διπλώνεται σε σχήμα Ζ πίσω από τα πίσω καθίσματα, ενώ η συμπαγής μετωπική οριζόντια δοκός χρησιμεύει ως κάλυμμα. Όταν είναι κλειστή, οι ράβδοι συγκράτησης την εμποδίζουν να «μπαλονιάζει» σε υψηλές ταχύτητες.

Το μοντέλο έχει μήκος 4,268 μ., μεταξόνιο 2,63 μ., πλάτος 1,811 μ. (χωρίς εξωτερικούς καθρέφτες) και ύψος 1,522 μ. Ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 284 λίτρων. Αν το αυτοκίνητο κινδυνεύει να ανατραπεί, ενεργοποιείται αυτόματα ένα ειδικό σύστημα προστασίας, όπου μέσα σε κλάσματα του δευτερολέπτου, δύο χοντρά πλαίσια εκτείνονται πίσω από τα πίσω προσκέφαλα. Παράλληλα, οι ειδικές ενισχύσεις στο αμάξωμα του T-Roc Cabriolet αντισταθμίζουν την έλλειψη σταθερής οροφής.

Υπάρχει μια επιλογή από δύο ισχυρούς και οικονομικούς βενζινοκινητήρες με υπερσυμπιεστή και άμεσο ψεκασμό, με την ισχύ να μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς. Ο 1.0 TSI είναι ο γνωστός τρικύλινδρος κινητήρας με ισχύ 115 ίππων και ροπή 200 Nm, ενώ ο τετρακύλινδρος 1.5 TSI αποδίδει ισχύ 150 ίππων και 250 Nm. Ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων είναι στάνταρ στον 1.0 TSI, ενώ ο μεγαλύτερος TSI συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG 7 σχέσεων.

Η Volkswagen έδωσε στο T-Roc Cabriolet την ίδια σχεδίαση σε πλαίσιο και ανάρτηση με αυτά των μεγαλύτερων μοντέλων. Στους μπροστινούς τροχούς έχουμε το σύστημα ανάρτησης McPherson, ενώ μια ανάρτηση πέντε συνδέσμων λειτουργεί στον οπίσθιο άξονα.

Για το νέο T-Roc Cabriolet με τον κινητήρα 1.0 TSI 115 ίππων, η προτεινόμενη τιμή λιανικής είναι 28.310 ευρώ, ενώ για αυτό με τον κινητήρα 1.5 TSI και τους 150 ίππους και αυτόματο κιβώτιο DSG 7 σχέσεων, η τιμή διαμορφώνεται στα 33.600 ευρώ.

Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ



Aποδοχή Cookies

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies της Google ή/και άλλων παρόχων διαφήμισης για την παροχή των υπηρεσιών του, για την εξατομίκευση διαφημίσεων και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας. Η Google κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.

Διαβάστε περισσότερα