Στην Γενεύη κάνει πρεμιέρα το νέο RS5 με τις γνωστές RS οπτικές διαφοροποιήσεις και το αμάξωμα να εμποτίζεται με αρκετό ανθρακόνημα για μικρότερο βάρος και καλύτερες επιδόσεις. Χαρακτηριστικές είναι οι μεγάλες εισαγωγές αέρα που είναι εμπνευσμένες από το Audi 90 quattro IMSA GTO του 1989, όπως και τα αρκετά γωνιώδη ανοίγματα των φτερών από το αρχέτυπο Quattro. Επίσης, για τον ήχο του κινητήρα οι μηχανικοί της Audi χρησιμοποίησαν ως πρότυπο τον ηχόχρωμα του πρώτου RS4 του 2000.

Περνώντας κάτω από το καπό συναντάμε τον καινούργιο V6 των 2.900 κ.εκ., ο οποίος με τη βοήθεια δύο turbo αποδίδει 450 άλογα και 600 Nm από τις 1.900 έως τις 5.000 σ.α.λ. Η ισχύς αυτή εξασφαλίζει ένα 0-100 σε 3,9 δλ., ενώ η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ ώρα (δίχως τον κόφτη φτάνει τα 280). Η κίνηση μεταδίδεται φυσικά σε όλους τους τροχούς, μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου με σχετικά κοντές 8 σχέσεις προκειμένου να κολακεύονται ακόμα περισσότερο οι ρεπρίζ, ενώ η επίσημη μέση κατανάλωσή του νέου RS5 είναι 8,6 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα.

caroto.gr