Η μείωση του βάρους είναι μια από τις βασικές προτεραιότητες στην σύγχρονη αυτοκινητοβιομηχανία με τους ειδικούς να σχεδιάζουν ελαφρύτερους κινητήρες, πιο κόμπακτ εξαρτήματα και παράλληλα να κάνουν εκτενέστερη χρήση υλικών όπως το αλουμίνιο και το ανθρακόνημα.

Η Magna εξέλιξε σε συνεργασία με την Ford ένα νέο υποπλαίσιο όπου εδράζεται μεταξύ άλλων και ο κινητήρας και είναι κατασκευασμένο από ανθρακόνημα χρησιμοποιώντας ελάχιστα μεταλλικά στοιχεία. Επιπρόσθετα η δομή είναι πιο κόμπακτ μειώνοντας κατά 87% τον αριθμό των επιμέρους τμημάτων, αφού όπως λέει η Ford έχουν αντικατασταθεί 45 χαλύβδινα στοιχεία από δύο διαμορφωμένα και έξι άλλα μεταλλικά.

Το πρωτότυπο κάρμπον πλαίσιο που διασφαλίζει έως 34% μικρότερο βάρος, βρίσκεται σε εξέλιξη δοκιμάζοντας τις αντιδιαβρωτικές, στρεπτικές και άλλες αντοχές του και μένει να δούμε αν θα περάσει στην παραγωγή.

Πηγή:caroto.gr