Η πτήση στην πρώτη θέση του αεροπλάνου είναι όνειρο για πολλούς επιβάτες, που θα χάριζαν ευχαρίστως την αίσθηση της πολυτέλειας στους εαυτούς τους δίχως να χρειαστεί να πουλήσουν... νεφρό. Αεροσυνοδός, που ακούει στο ονοματεπώνυμο Τσιέρα Μιστ, αναφέρει ότι είναι εφικτό να συμβεί. Υπάρχουν, όπως αναφέρει, διάφορα κόλπα που μπορεί κάποιος να εφαρμόσει, ειδικά μέσα στο συχνά αχανή χώρο του αεροδρομίου, προκειμένου να πετύχει μια αναβάθμιση και να κάνει... τσεκ σε μία από τις επιθυμίες της λίστας του. 

Διαβάστε: Θεσσαλονίκη: Χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα με χιλιάδες λαμπάκια από... Σεπτέμβριο σε πολυκατοικία στις Συκιές (Βίντεο)

Θα μπορούσε, λοιπόν, με βάση την αεροσυνοδό, να προκύπτει μέσω συνεννοπήσεων με τους gate agents. Συμβαίνει, όπως αναφέρει, κυρίως την περίοδο διακοπών, δηλαδή εορταστικού διαστήματος, καθώς οι αεροπορικές εταιρείες μέσω των εκπροσώπων του στις πύλες των αεροδρομίων μπορεί να κάνουν σημαντικές προσφορές. Ακόμα και δωρεάν διαμονή, ξέχωρα των γευμάτων και των ποτών. Των συγκεκριμένων προνομίων δεν αποκλείεται η αναβάθμιση του αεροπορικού εισιτηρίου. 

Πώς να πετάξετε στην πρώτη θέση χωρίς επιπλέον χρέωση: Μπορείς να σώσεις τον κόσμο; 

Επιπλέον, ένας τρόπος για να πετάξετε στην πρώτη θέση χωρίς επιπλέον χρέωση, είναι η ικανότητα να σώσετε τον κόσμο. Κυριολεκτικά, δηλαδή. Πυροσβέστες, αστυνομικοί, γιατροί και νοσηλευτές είναι επιβάτες που κάθε πτήση χρειάζεται και ενδεχομένως να προσφέρει την αμοιβή της... αναβάθμισης ή έστω μια άνετη οικονομική θέση.

Άλλος ένας τρόπος είναι το να προτιμά ο επιβάτης την τελευταία σειρά του αεροπλάνου. Με βάση τη Τσιέρα Μιστ, υπολογίζεται η ισορροπία βάρους, ως εκ τούτου αν αποδειχθεί δυσαρμονία, μπορεί οι αεροσυνοδοί να προσφέρουν την πρώτη θέση στον επιβάτη, προκειμένου να... βγαίνει το ζύγι. 

Το... μεγάλο παζάρι

Τέλος, η αρχαία τακτική των διαπραγματεύσεων έχει λόγο που τόσα χρόνια δεν έχει χάσει την οντότητά της. Μετάθεση σε άλλη πτήση από τους gate agents είναι, για την Τσιέρα, ευκαιρία οφέλους και κέρδους. Η αεροσυνοδός θεωρεί ότι δεν πρέπει να δέχονται οι επιβάτες τα προνόμια που τους προτείνονται αμέσως. Το θίξιμο για όποια καθυστέρηση, μαζί, ωστόσο, με την ευγένεια και τον έμμετρο λόγο, μπορεί να φέρουν ακόμα και χρήματα ως αποζημίωση ή αναβάθμιση στην πρώτη θέση. 

Η Τσιέρα Μιστ, μάλιστα, αναφέρει πως σε τέτοιες περιπτώσεις το ποσοστό επιτυχίας είναι απόλυτο, δηλαδή λίγο... κάτω του 100%.