Τον γάμο των ονείρων τους κατάφερε να κάνει πραγματικότητα ένα ζευγάρι στη Γαλλία χάρη στο… σακάκι του γαμπρού, που μετατράπηκε σε ζωντανή διαφημιστική «πινακίδα». Ο γάμος του ζευγαριού έγινε viral με φωτογραφίες από το σακάκι του γαμπρού να κάνουν τον γύρο του διαδικτύου. Όπως δήλωσε ο Δαγομπέρ Ρενούφ, έμπορος από τη Γαλλία, ονειρευόταν εδώ και καιρό να παντρευτεί τη σύντροφό του Άννα Πλυνίνα, αλλά ήταν τόσο φτωχός που δεν μπορούσε να στηρίξει οικονομικά μια αξιοπρεπή γαμήλια τελετή. Και τότε ήταν που του ήρθε μια πρωτοπόρα ιδέα… να διαφημίσει εταιρείες για να χρηματοδοτήσουν τον γάμο του.

Διαβάστε: Γαλλία: Έσκαβε για να φτιάξει πισίνα και βρήκε χρυσό θησαυρό 700.000 ευρώ στη Γαλλία

Γαλλία: 26 ονόματα brands χρηματοδότησαν τον viral γάμο

Πώς το κατάφερε; Τον Ιούλιο, ο Ρενούφ δημοσίευσε ένα μήνυμα στην πλατφόρμα X, ανακοινώνοντας ότι αποφάσισε να χρηματοδοτήσει τον γάμο του ως… ζωντανός διαφημιστικός φορέας. Κάθε εταιρεία που ήθελε να προωθήσει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της μπορούσε να αγοράσει χώρο στο σακάκι του. Η ανάρτηση έγινε viral, και τελικά πάνω στο σακάκί του εμφανίστηκαν 26 ονόματα brands, με τα συνολικά έσοδα από διαφημίσεις να φτάνουν τα 10.000 δολάρια.

«Αυτό το καλοκαίρι ήμουν τελείως άφραγκος, σχεδόν άστεγος, αλλά ακόμα ήθελα να παντρευτώ τη γυναίκα μου», είπε ο Ρενούφ στο περιοδικό «People». «Έκανα έκκληση σε κοινότητα επιχειρηματιών στα social media και κάποιος αστειεύτηκε ότι θα μου δώσει 500 ευρώ αν βάλει το λογότυπό του στο σακάκι μου. Στη συνέχεια η ιδέα υιοθετήθηκε και άλλοι είπαν ότι θα κάνουν το ίδιο». «Στην αρχή η γυναίκα μου δεν ενθουσιάστηκε με την ιδέα, αλλά μετά αποφασίσαμε να εκμεταλλευτούμε πραγματικά αυτήν την ευκαιρία για την πιο σημαντική ημέρα της ζωής μας», πρόσθεσε ο Δαγομπέρ. «Τότε πήραμε το πράγμα στα σοβαρά».