Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θεωρούνταν μέχρι πρότινος ένα προνόμιο της νεολαίας, καθώς πλατφόρμες όπως το Instagram, το TikTok και το YouTube κατακλύζονταν από νέους ανθρώπους που παρουσίαζαν τις ζωές τους, τις συνήθειές τους και τα προϊόντα που αγαπούσαν ή απλά τους πρόσφεραν δωρεάν οι εταιρείες.

Όπως όμως κάθε μόδα, έτσι και η μόδα των social media φαίνεται πως σιγά σιγά κουράζει. Το κοινό δεν ανταποκρίνεται πια σε προκλητικές, γεμάτες φίλτρα εικόνες ανθρώπων που προσπαθούν να πείσουν, κυρίως τον εαυτό τους, ότι ζουν σαν βασιλιάδες και είναι διάσημοι. Αναζητά κάτι ειλικρινές να ταυτιστεί ακόμα και αν πρόκειται για κάτι ανορθόδοξο.

Silver Influencers: Από το περιθώριο στο προσκήνιο

Μην εκπλαγείτε λοιπόν αν διαβάσετε πως 80χρονες Βρετανές γιαγιάδες γίνονται viral και έχουν εκατοντάδες χιλιάδες ακολούθους. Τα τελευταία χρόνια αυτή η νέα ομάδα δημιουργών περιεχομένου που προέκυψε αυθόρμητα, κερδίζει συνεχώς έδαφος. Οι “silver influencers”, δηλαδή οι influencers μεγαλύτερης ηλικίας που με την αυθεντικότητά τους ανατρέπουν τα στερεότυπα για την τρίτη ηλικία, εκφράζουν καλύτερα την ανάγκη μας να βλέπουμε οικεία πρόσωπα στις οθόνες του κινητού μας.

Η "επέλαση" των γιαγιάδων

Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της Vivienne Truran από τη Βρετανία που έχει 303k ακολούθους στο Instagram. Η “vivthecarer” όπως είναι το όνομα του account της, μοιράζεται με την καθημερινότητα και τα outfits της με το κοινό της που περιλαμβάνει ακόμα και 20χρονους. Δεν προσπαθεί να παρουσιάσει κάτι που δεν είναι ή να δείχνει νεότερη. Κάποιοι την θέλουν για φίλη. Άλλοι για γειτόνισσα ή γιαγιά. Το γεγονός όμως ότι έχει απήχηση σε όλες τις ηλικίες, με views που ξεπερνούν τα 3 εκατομμύρια θεατών, χωρίς εξεζητημένα locations, πολυτελή backgrounds και ακριβά ρούχα σίγουρα έχει πολλά να πει.

Διαβάστε περισσότερα στο thefashionbible.gr