Πέντε χρήσιμες συμβουλές για να σταματήσετε τις βραδινές λιγούρες
late-night-eating
Ζωή

Πέντε χρήσιμες συμβουλές για να σταματήσετε τις βραδινές λιγούρες

Και να καταφέρετε να αδυνατίσετε

Με τα πέντε παρακάτω tips θα είστε σε θέση να διαχειριστείτε και να αντισταθείτε στις βραδινές λιγουρές

1.Σιγουρευτείτε ότι όντως πεινάτε. Πολλές φορές πρόκειται για συναισθηματική πείνα και όχι για πραγματική πείνα. Αν φάγατε το βραδινό σας πριν λίγη ώρα, πιθανότατα απλά νομίζετε ότι πεινάτε. Αν πάλι νιώθετε όντως ότι πρέπει να φάτε, προτιμήστε μερικά στικς λαχανικών.

2.Ασχοληθείτε με κάτι άλλο. Κάντε ένα αναζωγονητικό ντους, πάρτε τηλέφωνο την κολλητή σας ή διαβάστε ένα βιβλίο. Προτού το καταλάβετε θα έχετε ξεχάσει την πείνα σας και θα έχει φτάσει η ώρα να κοιμηθείτε.

3.Φτιάξτε ένα ρόφημα. Όχι ζεστή σοκολάτα, αλλά πράσινο τσάι ή αφέψημα μέντας. Έτσι θα αποτοξινώσετε τον οργανισμό σας και θα περιορίσετε την όρεξή σας φαγητό.

4.Πλύντε τα δόντια σας. Μετά το βραδινό σας, πλύντε τα δόντια σας, ώστε να σκεφτείτε καλύτερα το αν θα τσιμπήσετε κάτι στη συνέχεια.

5.Μασήστε μια τσίχλα. Το μάσημα της τσίχλας μπορεί να μπερδέψει τον εγκέφαλο και το στομάχι σας ότι τρώτε ή ότι είστε χορτάτη. Με αυτόν τον τρόπο, όχι μόνο το μυαλό σας θα νιώθει ότι τρώτε, αλλά θα κρατήσετε απασχολημένο και το στόμα σας. Απλά σιγουρευτείτε ότι έχετε επιλέξει τσίχλες χωρίς ζάχαρη, ώστε να αποφύγετε τις περιττές θερμίδες.

Aποδοχή Cookies

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies της Google ή/και άλλων παρόχων διαφήμισης για την παροχή των υπηρεσιών του, για την εξατομίκευση διαφημίσεων και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας. Η Google κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.

Διαβάστε περισσότερα