Οι δέκα πιο διαιτιτικές και υγιεινές τροφές για πρωινό
rolled_lemon_pancakes__2
Ζωή

Οι δέκα πιο διαιτιτικές και υγιεινές τροφές για πρωινό

Δείτε 10 πρωινά γεύματα που θα σας βοηθήσουν να χάσετε κιλά

Αυγό. Το αυγό αποτελεί ίσως την πιο παρεξηγημένη τροφή λόγω της αυξημένης περιεκτικότητας του κρόκου σε χοληστερίνη. Ωστόσο πλέον θεωρείται μια πλήρης τροφή καθώς περιέχει όλα τα μακροθρεπτικά συστατικά ενώ αποτελεί τροφή – σύμμαχο στο αδυνάτισμα. Έρευνες έχουν αποκαλύψει ότι προκαλεί κορεσμό για μεγάλο χρονικό διάστημα και βοηθά στην κατανάλωση λιγότερων θερμίδων κατά τη διάρκεια της ημέρας. Συστήνεται να καταναλώνετε έως 7 αυγά την εβδομάδα, περίπου. Δοκιμάστε: Ένα βραστό αυγό, με μία φέτα τυρί χαμηλών λιπαρών και μία φέτα γαλοπούλα.

Κινόα. Περιέχει τις περισσότερες πρωτεΐνες από οποιοδήποτε δημητριακό, η αξία της οποίας συγκρίνεται με αυτήν του κόκκινου κρέατος και των γαλακτοκομικών. Είναι μια τροφή ελαφριά και εύπεπτη, βοηθά στην αιμάτωση του εγκεφάλου και έχει χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη. Δοκιμάστε: Βραστή κινόα με σταφίδες, μήλο και κανέλα.

Γάλα αμυγδάλου. Αντικαταστήστε το αγελαδινό με γάλα αμυγδάλου. Μία κούπα από πλήρες γάλα αμυγδάλου περιλαμβάνει 35-40 θερμίδες, τη στιγμή που το άπαχο αγελαδινό γάλα περιέχει 90. Επίσης δεν περιλαμβάνει ζάχαρη και είναι εμπλουτισμένο με ασβέστιο και Βιταμίνη D. Δοκιμάστε: Smoothie από 5 αμύγδαλα, 1 κόκκινο μήλο, 1 μπανάνα, ¾ της κούπας γιαούρτι, ½ κούπα γάλα 0% και ¼ κουταλιάς κανέλα. Ανακατέψτε όλα τα υλικά σε ένα μπλέντερ. Τα 450 γρ. smoothie περιλαμβάνουν 380 θερμίδες.

Μύρτιλλα. Τα μούρα είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και έχουν χαμηλότερη περιεκτικότητα ζάχαρης από άλλα φρούτα. Ιδίως τα μύρτιλλα (blueberries) βοηθούν στην απώλεια λίπους. Έχουν, επίσης, σημαντικά οφέλη στο δέρμα και αποτελούν μια πλούσια πηγή αντιοξειδωτικών. Δοκιμάστε: Γιαούρτι με μαρμελάδα από μύρτιλλα, ή βρώμη με μύρτιλλα, γάλα και μέλι.

Ψωμί σικάλεως. Αντικαταστήστε το ψωμί ολικής αλέσεως με ψωμί σικάλεως. Το ψωμί σικάλεως θα σας κρατήσει περισσότερο χορτάτους, με τις ίδιες περίπου θερμίδες. Σε σχέση με το λευκό ψωμί έχει 4 φορές περισσότερες φυτικές ίνες και τη διπλάσια ποσότητα μαγνησίου. Είναι πλούσιο σε σίδηρο, ψευδάργυρο, ασβέστιο και βιταμίνες της ομάδας Β. Δοκιμάστε: Δύο φέτες ψωμί σικάλεως με μέλι.

Γκρέιπφρουτ. Καταναλώνοντας μισό γκρέιπφρουτ ή μισή κούπα χυμό γκρέιπφρουτ πριν από το γεύμα σας, μπορεί να σας βοηθήσει σημαντικά να χάσετε κιλά (έως και 6 κιλά σε 3 μήνες), σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου Vanderbilt στο Nashville. Αποτελεί επίσης πλούσια πηγή αντιοξειδωτικών. Δοκιμάστε: Γκρέιπφρουτ σε φρουτοσαλάτα με κανέλα ή βραστό γκρέιπφρουτ με κανέλα και μαύρη ζάχαρη και σερβίρετε με μία κουταλιά γιαούρτι.

Γιαούρτι. Στην Αμερική όλοι αναζητούν το ελληνικό γιαούρτι. Εμείς, το έχουμε. Πλούσιο σε πρωτεΐνη, σχετικά χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη και μεγάλη πηγή προβιοτικών, το γιαούρτι αποτελεί το ιδανικό πρωινό. Δοκιμάστε: Γιαούρτι 2% με μέλι ή με μούσλι.

Μαύρη σοκολάτα. Σοκολάτα σε δίαιτα; Βεβαίως. Η μαύρη σοκολάτα με τουλάχιστον 70% κακάο περιέχει καλά λιπαρά και προκαλεί το αίσθημα κορεσμού. Μπόνους, η ενέργεια που προσφέρει η καφεΐνη. Δοκιμάστε: Βρώμη με μαύρη σοκολάτα ή προσθέστε την στο γάλα αμυγδάλου σας.

Σπανάκι. Το σπανάκι δεν είναι μόνο για να χτίσουμε γερούς μύες. Μπορεί επίσης να βοηθήσει στο αδυνάτισμα. Είναι χαμηλό σε θερμίδες και υψηλό σε σίδηρο, βιταμίνες και φυτικές ίνες. Δοκιμάστε: Ομελέτα με σπανάκι ή φτιάξτε ένα smoothie από σπανάκι, μπανάνα, μάνγκο, σκόνη πρωτεΐνης και γιαούρτι, προσθέτοντας τα υλικά στο μπλέντερ.
πηγή:tastyday.gr

Aποδοχή Cookies

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies της Google ή/και άλλων παρόχων διαφήμισης για την παροχή των υπηρεσιών του, για την εξατομίκευση διαφημίσεων και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας. Η Google κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.

Διαβάστε περισσότερα