Ratberry: Ο οίκος Burberry λανσάρει online παιχνίδι με αφορμή τη Χρονιά του Ποντικού
rat
Ζωή

Ratberry: Ο οίκος Burberry λανσάρει online παιχνίδι με αφορμή τη Χρονιά του Ποντικού

Ένα νέο online παιχνίδι για κινητά, το Ratberry, εγκαινίασε ο Burberry ως μέρος της καμπάνιας του βρετανικού οίκου πολυτελών ειδών για το Σεληνιακό Νέο Έτος 2020.

Στο παιχνίδι, που διατίθεται στην ιστοσελίδα του Burberry, οι παίκτες ελέγχουν έναν κεντρικό χαρακτήρα, τον Ratberry, που είναι εμπνευσμένος από το περιορισμένης έκδοσης μοτίβο Thomas Burberry Monogram προς τιμήν του Έτους του Ποντικού. Ο χαρακτήρας αναπηδά προς τα πάνω ανάμεσα από πλατφόρμες, με στόχο να πάει όσο το δυνατόν υψηλότερα, συλλέγοντας χρυσά νομίσματα και πιάνοντας κινέζικα φαναράκια καθώς πηγαίνουν.


Φαινομενικά, το παιχνίδι είναι απλώς μια επανάληψη του «B-Bounce», του πρώτου online παιχνιδιού της μάρκας που κυκλοφόρησε τον Οκτώβριο και αντιπροσωπεύει το αυξανόμενο ενδιαφέρον που εκδηλώνουν τα brands για τον κόσμο των ψηφιακών παιχνιδιών.


«Ο Burberry έχει δει μια αυξανόμενη προτίμηση για gaming μεταξύ των νεότερων καταναλωτών, ιδιαίτερα στην Κίνα. Καθώς το διαδραστικό ψηφιακό περιεχόμενο γίνεται ολοένα και περισσότερο πηγή έμπνευσης, το Ratberry είναι μια άλλη ευκαιρία για τους καταναλωτές να συνδεθούν με την κοινότητα του Burberry online» αναφέρεται σε ανακοίνωση του οίκου.

Aποδοχή Cookies

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies της Google ή/και άλλων παρόχων διαφήμισης για την παροχή των υπηρεσιών του, για την εξατομίκευση διαφημίσεων και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας. Η Google κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.

Διαβάστε περισσότερα