Τη θέση του Head of Affiliate Marketing and Media Buying στην Kaizen Gaming αναλαμβάνει ο Claus Jansson. Η μεγαλύτερη GameTech εταιρεία στην Ελλάδα και από τις πλέον αναπτυσσόμενες στην Ευρώπη ενδυναμώνει τη διοικητική της σύνθεση στο πλαίσιο της υλοποίησης του στρατηγικού πλάνου του Ομίλου για την ανάπτυξη των brands Stoiximan και Betano και στις έξι αγορές που δραστηριοποιείται. Η ένταξη του κ Jansson στο ανθρώπινο δυναμικό του Ομίλου αποσκοπεί στην περαιτέρω ενδυνάμωση του νευραλγικού τομέα του Affiliate Marketing με την ανάπτυξη και εφαρμογή καινοτόμων στρατηγικών συνεργασίας και τη δημιουργία παγκόσμιας στρατηγικής Affiliate Marketing και Media Buying, ενώ θα αναφέρεται στον κ. Πάνο Κωνσταντόπουλο, CMO της Kaizen Gaming.

Ο Claus Jansson έχει διατελέσει εμπορικός διευθυντής της Better Collective ενός από τους μεγαλύτερους μιντιακούς ομίλους στον κλάδο των τυχερών παιγνίων με γραφεία σε 12 πόλεις στον κόσμο που διαχειρίζεται πάνω από 2000 ιστοσελίδες, ενώ στο πλαίσιο της επαγγελματικής του σταδιοδρομίας έχει εργαστεί ως σύμβουλος σε άλλες εταιρείες του κλάδου. Ο Claus είναι απόφοιτος του Πανεπιστημίου Roskilde της Δανίας.

O κ. Πάνος Κωνσταντόπουλος, CMO της Kaizen Gaming σημείωσε , «Καλωσορίζουμε τον Claus στην οικογένεια της Kaizen Gaming. Είναι χαρά μας που η φήμη και το μέγεθος της Κaizen Gaming έχουν αναπτυχθεί σε βαθμό που να μπορούμε να προσελκύουμε στελέχη από τη διεθνή αγορά. Είμαι βέβαιος ότι ο Claus θα καταφέρει να αναδείξει τη δυναμική, τον χαρακτήρα και τις αξίες του Ομίλου, αναπτύσσοντας νέες ιδέες και ενισχύοντας περαιτέρω την εξωστρέφειά των brands αλλά και την εταιρική μας εικόνα σε όλες τις αγορές που δραστηριοποιούμαστε.»

Ο κ. Claus Jansson ανέφερε «Eίναι μεγάλη μου χαρά να εντάσσομαι σε μια από τις πλέον ανερχόμενες στην Ευρώπη εταιρεία στον κλάδο της. Έχω εντυπωσιαστεί από το επίπεδο της Kaizen Gaming Πρόκειται και το γεγονός ότι έχει καταφέρει μέσα σε λίγα χρόνια να πρωταγωνιστήσει στις αγορές που δραστηριοποιείται σε έναν χώρο που διακρίνεται για την αλματώδη εξέλιξή του. Φιλοδοξία όλων είναι να προχωρήσει ακόμη παραπέρα ανταποκρινόμενη στις προκλήσεις ενός διεθνούς πλέον παίκτη και στον σκοπό αυτό φιλοδοξώ να συμβάλλω στο πεδίο που μου αναλογεί.»

Λίγα λόγια για την Kaizen Gaming

Η Kaizen Gaming είναι η μεγαλύτερη εταιρεία GameTech στην Ελλάδα και μία από τις πλέον αναπτυσσόμενες εταιρείες του κλάδου στην Ευρώπη. Σήμερα η εταιρεία δραστηριοποιείται σε 6 χώρες: Ελλάδα και Κύπρο με το brand Stoiximan, Γερμανία, Ρουμανία, Πορτογαλία και Βραζιλία με το διεθνές brand Betano. Επενδύοντας στην τεχνολογία και το ανθρώπινο δυναμικό, κατάφερε μέσα σε 4 χρόνια να επταπλασιάσει το ανθρώπινο δυναμικό της, απασχολώντας σήμερα περισσότερους από 800 εργαζόμενους, εκ των οποίων οι 260 στελεχώνουν το τμήμα Τεχνολογίας.

Με έμφαση στην Τεχνολογία και τον Άνθρωπο, την Ασφαλή Ψυχαγωγία και τον Αθλητισμό, υλοποιεί ένα εκτεταμένο πλάνο δράσεων κοινωνικής υπευθυνότητας. Ανάμεσά τους, το πρόγραμμα «Μικροί Ήρωες» που από το 2017 προσφέρει εκπαιδευτικές εμπειρίες σε περισσότερα από 30.000 παιδιά σε όλη την Ελλάδα.

Παράλληλα, αναπτύσσει ένα εκτεταμένο πρόγραμμα αθλητικών χορηγιών σε όλες τις χώρες δραστηριοποιησης της, ενώ με την πρωτοβουλία «Try This At Home» ανατρέπει στην πράξη το Brain Drain.

Για περισσότερες πληροφορίες για την εταιρεία μας επισκεφθείτε το www.kaizengaming.com .

Για τα προγράμματα εταιρικής υπευθυνότητας επισκεφθείτε το www.iroes.gr ενώ για τη δράση Try This At Home μπορείτε να μάθετε περισσότερα στο https://braingain.stoiximan.gr/