10 χρόνια efood: Aπό startup σε success story
Πριν χρόνια αν κάποιος ήθελε να παραγγείλει τον καφέ του, τον χυμό του, το φαγητό του ή οτιδήποτε άλλο έπρεπε να ψάξει τα χαρτιά με τους καταλόγους, να βρει το τηλέφωνο, να υπολογίσει το ποσό της παραγγελίας, να πάρει τηλέφωνο και να περιμένει να φτάσει η παραγγελία του στο σπίτι.
Το 2011 ξεκίνησε μία επανάσταση στον χώρο του delivery στην Ελλάδα με την εφαρμογή του efood. Μια εφαρμογή που συγκέντρωσε καταστήματα εστίασης καλύπτοντας με τον τρόπο αυτό μία ανάγκη που ανέκαθεν υπήρχε στην ελληνική κοινωνία.
Έτσι, η διαδικασία που στο παρελθόν ήταν περίπλοκη και πολλές φορές δεν κατέληγε κάπου, αφού μπορεί να μην έβρισκες αυτό που ήθελες και να συμβιβαζόσουν με κάτι διαφορετικό, πλέον είναι εύκολη και σου δίνει πολλές δυνατότητες.
Η επανάσταση στον χώρο του delivery εξελίχθηκε μέσα σε αυτά τα χρόνια σε ένα επιχειρηματικό success story το οποίο εξελίχθηκε μέσα σε αυτά τα δέκα χρόνια που πέρασαν από την ίδρυσή του. Ξεκινώντας από μόλις 2 ανθρώπους το 2011, έφτασε μετά από 10 χρόνια να απασχολεί πάνω από 5.100 εργαζόμενους, οι οποίοι την επιβραβεύουν στους σχετικούς διαγωνισμούς αναδεικνύοντας την εταιρεία ως έναν από τους σημαντικότερους εργοδότες στην Ελλάδα. Η 5η και 3η θέση στον θεσμό Best Place to Work, τα δύο τελευταία χρόνια αποτελούν την καλύτερη επιβεβαίωση του παραπάνω μαζί με τον ρυθμό αύξησης του προσωπικού ο οποίος ξεπερνάει το 40% ετησίως.
Το efood μετά από 10 χρόνια λειτουργίας έχει γίνει καθημερινή συνήθεια για χιλιάδες συμπολίτες μας με αποτέλεσμα στην πλατφόρμα να έχουν ενταχθεί πάνω από 20.000 επιχειρήσεις σε 100 πόλεις της Ελλάδας. Το efood πλέον καλύπτει όχι μόνο τις ανάγκες γύρω από την εστίαση αλλά σε δεκάδες διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων.
Η πανδημία του κορονοϊού εξέλιξε και τον χαρακτήρα του efood καθιστώντας το από συνήθεια, μία νέα ανάγκη. Με την επιβολή των περιορισμών στην κυκλοφορία, το efood έδωσε πρόσβαση σε όλους τους Έλληνες στην αγορά, δίνοντας τη δυνατότητα να προμηθευτούν προϊόντα που αλλιώς δεν θα μπορούσαν. Παράλληλα πολλές επιχειρήσεις απέκτησαν τη δυνατότητα να συνεχίσουν τη δραστηριότητά τους παρά τους περιορισμούς στη μετακίνηση. Το αποτέλεσμα ήταν να ενταχθούν περισσότερες από 6.000 νέες επιχειρήσεις στην πλατφόρμα του efood από τις πρώτες εβδομάδες επιβολής των περιορισμών στην αγορά, το efood να αναλαμβάνει και τη διανομή των προϊόντων τους.
Η εξωστρέφεια και η συνεχής ανάπτυξη της εταιρείας έχουν ως αποτέλεσμα να έχουν δαπανηθεί τα τελευταία τρία χρόνια περισσότερα από 80 εκατομμύρια ευρώ σε κόστος μισθοδοσίας ενώ οι παροχές που προσφέρει στην πιο πολυπληθή ομάδα διανομέων στην Ελλάδα θα ξεπεράσουν τα 1,8 εκατομμύρια ευρώ το 2021. Τα οικονομικά αποτελέσματα γίνονται ακόμα πιο εντυπωσιακά αν υπολογιστεί ότι ο κύκλος εργασιών, για τις 20.000 επιχειρήσεις που έχουν ενταχθεί στην πλατφόρμα του, έχει ξεπεράσει αθροιστικά τα 2 δισεκατομμύρια ευρώ, τα δέκα τελευταία χρόνια ενώ οι φόροι τα τελευταία χρόνια ξεπερνούν τα 60 εκατομμύρια ευρώ.
Τα παραπάνω στοιχεία αποδεικνύουν ότι το μέλλον για το efood προοιωνίζεται ακόμα καλύτερο με το αποτύπωμά της να έχει θετικό πρόσημο τόσο για την ελληνική οικονομία συνολικά αλλά και για τις τοπικές οικονομίες. Στο κλείσιμο της δεκαετούς λειτουργίας για το efood, ανοίγει ένας νέος κύκλος ανάπτυξης και εξωστρέφειας με τα χαρακτηριστικά που έφεραν την εταιρεία στην κορυφή να παραμένουν αναλοίωτα.
Το 2011 ξεκίνησε μία επανάσταση στον χώρο του delivery στην Ελλάδα με την εφαρμογή του efood. Μια εφαρμογή που συγκέντρωσε καταστήματα εστίασης καλύπτοντας με τον τρόπο αυτό μία ανάγκη που ανέκαθεν υπήρχε στην ελληνική κοινωνία.
Έτσι, η διαδικασία που στο παρελθόν ήταν περίπλοκη και πολλές φορές δεν κατέληγε κάπου, αφού μπορεί να μην έβρισκες αυτό που ήθελες και να συμβιβαζόσουν με κάτι διαφορετικό, πλέον είναι εύκολη και σου δίνει πολλές δυνατότητες.
Η επανάσταση στον χώρο του delivery εξελίχθηκε μέσα σε αυτά τα χρόνια σε ένα επιχειρηματικό success story το οποίο εξελίχθηκε μέσα σε αυτά τα δέκα χρόνια που πέρασαν από την ίδρυσή του. Ξεκινώντας από μόλις 2 ανθρώπους το 2011, έφτασε μετά από 10 χρόνια να απασχολεί πάνω από 5.100 εργαζόμενους, οι οποίοι την επιβραβεύουν στους σχετικούς διαγωνισμούς αναδεικνύοντας την εταιρεία ως έναν από τους σημαντικότερους εργοδότες στην Ελλάδα. Η 5η και 3η θέση στον θεσμό Best Place to Work, τα δύο τελευταία χρόνια αποτελούν την καλύτερη επιβεβαίωση του παραπάνω μαζί με τον ρυθμό αύξησης του προσωπικού ο οποίος ξεπερνάει το 40% ετησίως.
Το efood μετά από 10 χρόνια λειτουργίας έχει γίνει καθημερινή συνήθεια για χιλιάδες συμπολίτες μας με αποτέλεσμα στην πλατφόρμα να έχουν ενταχθεί πάνω από 20.000 επιχειρήσεις σε 100 πόλεις της Ελλάδας. Το efood πλέον καλύπτει όχι μόνο τις ανάγκες γύρω από την εστίαση αλλά σε δεκάδες διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων.
Η πανδημία του κορονοϊού εξέλιξε και τον χαρακτήρα του efood καθιστώντας το από συνήθεια, μία νέα ανάγκη. Με την επιβολή των περιορισμών στην κυκλοφορία, το efood έδωσε πρόσβαση σε όλους τους Έλληνες στην αγορά, δίνοντας τη δυνατότητα να προμηθευτούν προϊόντα που αλλιώς δεν θα μπορούσαν. Παράλληλα πολλές επιχειρήσεις απέκτησαν τη δυνατότητα να συνεχίσουν τη δραστηριότητά τους παρά τους περιορισμούς στη μετακίνηση. Το αποτέλεσμα ήταν να ενταχθούν περισσότερες από 6.000 νέες επιχειρήσεις στην πλατφόρμα του efood από τις πρώτες εβδομάδες επιβολής των περιορισμών στην αγορά, το efood να αναλαμβάνει και τη διανομή των προϊόντων τους.
Η εξωστρέφεια και η συνεχής ανάπτυξη της εταιρείας έχουν ως αποτέλεσμα να έχουν δαπανηθεί τα τελευταία τρία χρόνια περισσότερα από 80 εκατομμύρια ευρώ σε κόστος μισθοδοσίας ενώ οι παροχές που προσφέρει στην πιο πολυπληθή ομάδα διανομέων στην Ελλάδα θα ξεπεράσουν τα 1,8 εκατομμύρια ευρώ το 2021. Τα οικονομικά αποτελέσματα γίνονται ακόμα πιο εντυπωσιακά αν υπολογιστεί ότι ο κύκλος εργασιών, για τις 20.000 επιχειρήσεις που έχουν ενταχθεί στην πλατφόρμα του, έχει ξεπεράσει αθροιστικά τα 2 δισεκατομμύρια ευρώ, τα δέκα τελευταία χρόνια ενώ οι φόροι τα τελευταία χρόνια ξεπερνούν τα 60 εκατομμύρια ευρώ.
Τα παραπάνω στοιχεία αποδεικνύουν ότι το μέλλον για το efood προοιωνίζεται ακόμα καλύτερο με το αποτύπωμά της να έχει θετικό πρόσημο τόσο για την ελληνική οικονομία συνολικά αλλά και για τις τοπικές οικονομίες. Στο κλείσιμο της δεκαετούς λειτουργίας για το efood, ανοίγει ένας νέος κύκλος ανάπτυξης και εξωστρέφειας με τα χαρακτηριστικά που έφεραν την εταιρεία στην κορυφή να παραμένουν αναλοίωτα.