Τα μυστικά ενός διευθυντή πολυτελούς θέρετρου: Πώς να εξασφαλίσετε δωρεάν αναβάθμιση δωματίου και μεταφορά σε σουίτα
Τι εκνευρίζει αφάνταστα το προσωπικό
Διευθυντής υπερπολυτελούς θερέτρου στα Μπαρμπάντος μας λέει τα μυστικά για να πάρουμε δωρεάν αναβάθμιση δωματίου

Έχετε ποτέ αναρωτηθεί τι συμβαίνει στα παρασκήνια ενός πολυτελούς θέρετρου; Ή μήπως ονειρεύεστε να αποκτήσετε μια αναβάθμιση δωματίου σε μια εντυπωσιακή σουίτα; Ο Christopher Pitt, ο 56χρονος υπεύθυνος υπηρεσιών φιλοξενίας στο Royal Westmoreland, ένα πολυτελές συγκρότημα βιλών στα Μπαρμπάντος, αποκαλύπτει τα μυστικά της luxury φιλοξενίας και εξηγεί αν είναι όντως εφικτό να λάβετε μια δωρεάν αναβάθμιση δωματίου.
Με 19 χρόνια εμπειρίας στο θέρετρο των 750 στρεμμάτων, ο Christopher έχει αντιμετωπίσει αμέτρητα αιτήματα από επισκέπτες. Ως υπεύθυνος υπηρεσιών φιλοξενίας, εξηγεί στο MailOnline Travel ότι δεν υπάρχει μια τυπική μέρα στη δουλειά του, καθώς το πρόγραμμά του αλλάζει συνεχώς. Ωστόσο, το πιο σημαντικό κομμάτι της ημέρας του είναι να διασφαλίσει ότι το προσωπικό του είναι «έτοιμο να υποδεχτεί τους επισκέπτες με χαμόγελο και να προσφέρει εξαιρετικές υπηρεσίες».
Παρόλο που ο Christopher δηλώνει ότι «αγαπά τη δουλειά του», παραδέχεται πως το λιγότερο αγαπημένο του κομμάτι είναι «να αντιμετωπίζω δυσαρεστημένους πελάτες». Αποκαλύπτει δε, ότι το μεγαλύτερο «αγκάθι» για τον ίδιο είναι «όταν ξοδεύεις μία ή δύο ώρες, προσπαθώντας να κάνεις μια κράτηση [για κάποιον] και καλείς όλες τις επαφές σου, και τελικά ο επισκέπτης την ακυρώνει».
Μια άλλη «θρασύς» συμπεριφορά επισκεπτών, σύμφωνα με τον Christopher, είναι όταν οι παραθεριστές προσπαθούν να αναχωρήσουν από τη βίλα τους μετά την προβλεπόμενη ώρα check-out, «παριστάνοντας ότι αυτό είναι κάτι φυσιολογικό παγκοσμίως».
Επιπλέον, ο διευθυντής προειδοποιεί για ένα βασικό λάθος που μπορούν να κάνουν οι επισκέπτες στα Μπαρμπάντος, το οποίο είναι απίθανο να εντυπωσιάσει το προσωπικό. «Οι κάτοικοι των Μπαρμπάντος είναι συνήθως πολύ ευγενικοί άνθρωποι», εξηγεί ο Christopher. «Έτσι, όταν ένας επισκέπτης μπαίνει σε έναν χώρο και δεν λέει "καλημέρα/καλό μεσημέρι/καλησπέρα", μερικές φορές εκλαμβάνεται ως αγένεια». Μια άλλη αυθάδης συμπεριφορά των επισκεπτών, σύμφωνα με τον Christopher, είναι όταν εκείνοι προσπαθούν να αναχωρήσουν από τη βίλα τους μετά την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης και «προσποιούνται ότι είναι φυσιολογικό σε όλο τον κόσμο».
Όσον αφορά τις αναβαθμίσεις, ο Christopher αποκαλύπτει ότι στο παρελθόν έχει χρειαστεί να απορρίψει αιτήματα. Ωστόσο, αναφέρει ότι οι επισκέπτες που «παραπονιούνται για ένα πρόβλημα συντήρησης ή κάποια εργασία που βρίσκεται σε εξέλιξη» είναι αυτοί που έχουν τις περισσότερες πιθανότητες να εξασφαλίσουν μια πολυπόθητη δωρεάν αναβάθμιση δωματίου.
Παρά τις ενοχλήσεις, ο Christopher τονίζει ότι δεν θα άλλαζε τη δουλειά του με τίποτα. «[Μου αρέσει] να γνωρίζω νέους ανθρώπους και να δημιουργώ ξεχωριστές εμπειρίες για τους επισκέπτες. Κάθε μέρα είναι διαφορετική και λατρεύω να συνομιλώ με τον κόσμο».