Η βιομηχανία της υψηλής μόδας και της πολυτέλειας δείχνει να περνά κρίση ταυτότητας τα τελευταία δύο χρόνια. Εκεί όπου άλλοτε κυριαρχούσαν η λάμψη και το κύρος, πολλοί παρατηρούν πλέον ψυχρότητα, αλαζονεία και εξωφρενικές τιμές. Δεν είναι τυχαίο ότι, σύμφωνα με στοιχεία της Bain & Company, περίπου 50 εκατομμύρια καταναλωτές εγκατέλειψαν την αγορά την περίοδο 2022–2024.

Η Nony Odum, πρώην στέλεχος μεγάλων οίκων, περιγράφει με απόλυτη ειλικρίνεια στους Financial Times την αλλαγή: ενώ κάποτε αγόραζε Chanel και Balmain με χαρά, σήμερα δεν βρίσκει λόγο να συνεχίσει. Γιατί; Επειδή η εμπειρία έχει γίνει ψυχρή, απρόσωπη και φορτωμένη με «κανόνες». Ραντεβού για να δοκιμάσετε παπούτσια, πορτιέρηδες που σας κοιτούν αφ’ υψηλού και τσάντες που φτάνουν τα 10.000 δολάρια χωρίς καμία ουσιαστική διαφορά στην ποιότητα.


Διαβάστε τη συνέχεια στο TheFashionbible.gr