Αποτελεί μια αντικειμενική αλήθεια το γεγονός πως όλοι οι άνθρωποι κάνουν καθημερινά λάθη στον χώρο εργασίας τους. Μικρά, ανθρώπινα και τις πιο πολλές φορές διαχειρίσιμα. Υπάρχουν όμως και εκείνες οι στιγμές, ή καλύτερα, εκείνες οι φράσεις, που μπορεί να βλάψουν μόνιμα την επαγγελματική σας εικόνα.

Ακόμη κι αν είστε ικανότατοι, ο τρόπος που μιλάτε και επικοινωνείτε μπορεί να καθορίσει σημαντικά το πώς σας αντιλαμβάνονται οι άλλοι: συνεργάτες, προϊστάμενοι, μελλοντικοί εργοδότες.

Μερικές από τις παρακάτω εκφράσεις δεν είναι «απαγορευμένες» από μόνες τους. Αν, όμως, χρησιμοποιούνται συχνά, δείχνουν έλλειψη επαγγελματισμού, κακή διάθεση για συνεργασία και περιορισμένη ικανότητα διαχείρισης πίεσης.

Παρακάτω ακολουθούν 24 φράσεις που καλό είναι να αποφύγετε, αν θέλετε η καριέρα σας να πηγαίνει μόνο μπροστά.

  1. "Αυτό δεν είναι στη δουλειά μου"

Καμία περιγραφή θέσης δεν είναι απόλυτη. Η ευελιξία δείχνει ομαδικότητα και διάθεση για εξέλιξη. Το «δεν είναι δική μου αρμοδιότητα» ακούγεται αμυντικό και μη συνεργάσιμη συμπεριφορά.

  1. "Δεν φταίω εγώ"

Όταν γίνεται λάθος, αναλαμβάνετε μέρος της ευθύνης. Η αποποίηση ευθυνών πλήττει την αξιοπιστία και ωθεί τους άλλους να σας θεωρούν αδύναμους χειριστικά.

  1. "Θα το κάνω αργότερα"

Η αναβλητικότητα επηρεάζει ολόκληρη την ομάδα. Αν κάτι πάει στραβά, συνήθως ο αναβλητικός είναι ο πρώτος που θα κατηγορηθεί.

Διαβάστε περισσότερα στο thefashionbible.gr