Έτσι, θα εξασφαλίσει εκατοντάδες δημοσιεύματα σε media από πολλές περιοχές του κόσμου και με αντίκτυπο την αύξηση στις αφίξεις και στους επισκέπτες.

Η συμμετοχή της πόλης στο διαγωνισμό είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για την προβολή της σε ένα διεθνές κοινό - εν δυνάμει επισκέπτες..

Αυτή είναι η τρίτη φορά που η Αθήνα συμμετέχει στο διαγωνισμό, ενώ το 2016 είχε καταφέρει να αναδειχθεί 2η στη λίστα, σύμφωνα με τις ψήφους του κοινού..

Οι ίδιοι οι διοργανωτές διαβεβαιώνουν ότι η νικήτρια πόλη αποκομίζει προβολή και διαφήμιση σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης, αξίας 10 εκατ. ευρώ..

Ψηφίστε τώρα σε όλα τα social media μέσα από το lifeviews.gr