Ήτανε Δίκαιο, Έγινε Πράξη
Ήτανε Δίκαιο, Έγινε Πράξη Θανάσης Φουσκίδης
Πότε η γυμναστική και ακινησία έχουν τα ίδια αποτελέσματα;
o2loiurcopaawyozulbe
Ζωή

Πότε η γυμναστική και ακινησία έχουν τα ίδια αποτελέσματα;

Πότε είναι οι ιδανικές ώρες άσκησής σε εβδομαδιαία βάση σύμφωνα με τους επιστήμονες

Η γυμναστική είναι αδιαμφισβήτητα μια δραστηριότητα που φέρνει άπειρα οφέλη τόσο στο σώμα, όσο και στο πνεύμα και δεν υπάρχει ειδικός γύρω από τα θέματα υγείας, που να μην τη συστήνει.

Πέρα όμως από τον έλεγχο του βάρους και την αύξηση των μεταβολικών ρυθμών, η γυμναστική βελτιώνει τη λειτουργία της καρδιάς, δυναμώνει τους μυς του σώματος, αλλά και τα οστά, ενώ ταυτόχρονα αποτελεί το καλύτερο αγχολυτικό.

Παρόλα αυτά όμως, πρέπει και στην άσκηση να μπαίνει ένα μέτρο, καθώς αν αυτή πραγματοποιείται αλόγιστα, τότε πιθανότατα τα αποτελέσματα να είναι τα αντίθετα από τα επιθυμητά, σε όλους τους τομείς. Αυτό απέδειξε μάλιστα και έρευνα που διεξήχθη από το Πανεπιστήμιου του Ιλινόις στο Σικάγο και η οποία χρειάστηκε 25 χρόνια προκειμένου να ολοκληρωθεί. Όπως επιβεβαίωσαν οι επιστήμονες που συμμετείχαν, το να εξαντλεί κάποιος τον οργανισμό του με τη γυμναστική, είναι το ίδιο κακό με το να μην ασκείται καθόλου.

Πιο συγκεκριμένα, όσοι τείνουν να ασκούνται πολύ περισσότερο από όσο αντέχει το σώμα τους, έχουν περισσότερες πιθανότητες να εμφανίσουν αρτηριοσκλήρυνση, καθώς η καρδιά τους εξαντλείται προσπαθώντας να ανταπεξέλθει στους έντονους ρυθμούς της άσκησης. Σύμφωνα με όσα ανέφεραν οι ερευνητές, στην παραπάνω περίπτωση τα αιμοφόρα αγγεία σκληραίνουν και γίνονται άκαμπτα, με αποτέλεσμα να μην τελείται σωστά η λειτουργία της ροής του αίματος και άρα να μη λαμβάνουν τις σωστές ποσότητες αυτού τα όργανα ζωτικής σημασίας και οι ιστοί.

Οι ιδανικές ώρες άσκησής σε εβδομαδιαία βάση σύμφωνα με τους επιστήμονες είναι οι 3,30 ώρες και φυσικά συστηματικά.

Το συμπέρασμα που καταλήγει ο καρδιολόγος Dr. Joel Kahn, είναι ότι όταν κάποιος ασκείται πολλές ώρες για μεγάλα χρονικά διαστήματα στη ζωή του, τότε αντίστοιχα θα έχει ανεβασμένα τα επίπεδα της αδρεναλίνης για πολλή ώρα. Επομένως, τεχνικές χαλάρωσης όπως ο διαλογισμός και η γιόγκα, αλλά και ο καλός ύπνος μπορούν να συμβάλλουν στην ομαλή εξέλιξη της υγείας του ατόμου.

Aποδοχή Cookies

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies της Google ή/και άλλων παρόχων διαφήμισης για την παροχή των υπηρεσιών του, για την εξατομίκευση διαφημίσεων και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας. Η Google κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.

Διαβάστε περισσότερα