Με αυτές τις ασκήσεις θα κάψετε τουλάχιστον 800 θερμίδες
iuyp8pknwiuhcrlvf0lz
Ζωή

Με αυτές τις ασκήσεις θα κάψετε τουλάχιστον 800 θερμίδες

Ασκήσεις που σίγουρα θα χρειαστούμε για να κάψουμε τις θερμίδες των εορτών

Διαλειμματική στο διάδρομο

Για να κάψετε πολλές θερμίδες γρήγορα, δοκιμάστε την διαλειμματική προπόνηση (interval training). Περιλαμβάνει εναλλαγές ανάμεσα σε υψηλή και μεσαία ένταση, και έχει πλεονεκτήματα σε σχέση με τον σταθερό ρυθμό προπόνησης, βοηθώντας μας να κάψουμε περισσότερες θερμίδες ακόμα και μετά την γυμναστική. Ο βασικός κανόνας της διαλειμματικής προπόνησης είναι να τρέχετε περίπου στο 85-90% της ταχύτητάς σας για λίγο, και έπειτα για το ίδιο χρονικό διάστημα να “πέφτετε” σε έναν πιο χαλαρό ρυθμό.

Κολύμβηση

Αν αντιμετωπίζετε προβλήματα με τις αρθρώσεις σας, τότε το τρέξιμο δεν είναι η ιδανική επιλογή. Η κολύμβηση, όμως, είναι τέλεια για εσάς, καθώς δεν ασκεί τόση πίεση—ενώ ταυτόχρονα μπορεί να γίνει πολύ απαιτητική προπόνηση για το σώμα. Και, με το σωστό πρόγραμμα, μπορείτε να κάψετε 800 θερμίδες μέσα σε 45-60 λεπτά.

Γρήγορη ποδηλασία

Πολύ χρήσιμη για τόνωση ποδιών και γλουτών, η ποδηλασία είναι από τις καλύτερες μορφές αερόβιας άσκησης. Με μία ώρα γρήγορης ποδηλασίας, μπορείτε να κάψετε μέχρι και 1000 θερμίδες—και μπορείτε να δοκιμάσετε κι εδώ διαλειμματική προπόνηση, για να αυξήσετε περισσότερο τους παλμούς της καρδιάς σας.

Μποξ

Οι μποξέρ έχουν πάντα γυμνασμένα σώματα, καθώς το μποξ είναι από τις πιο έντονες μορφές γυμναστικής. Για αυτόν ακριβώς τον λόγο θα το προτείναμε σε ανθρώπους που έχουν ήδη μια σχετικά καλή σχέση με την γυμναστική. Για να πετύχετε μια πραγματικά έντονη προπόνηση, εξασκηθείτε σε έναν σάκο του μποξ με όλη σας την δύναμη και ταχύτητα για δύο λεπτά, κι έπειτα κάντε 30 δευτερόλεπτα διάλειμμα. Κάντε 11 επαναλήψεις αυτού του σετ. Έπειτα, σειρά έχει το σκοινάκι, που πρέπει να πηδάτε συνεχόμενα για 45 δευτερόλεπτα, κι έπειτα πάλι 30 δευτερόλεπτα διάλειμμα. Κάντε 19 επαναλήψεις.

Μαθήματα αεροβικής με βάρη

Προσφέρονται σχεδόν σε όλα τα γυμναστήρια, και πρέπει να κάνετε κινήσεις αεροβικής, ενώ ταυτόχρονα κρατάτε αλτήρες ή μια μπάρα. Αυτά τα μαθήματα μπορούν να γίνουν εξοντωτικά, και γυμνάζουν ολόκληρο το σώμα—τα αποτελέσματά τους, μάλιστα, μπορεί να γίνουν σύντομα ορατά.

πηγή:iatronet.gr

Aποδοχή Cookies

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies της Google ή/και άλλων παρόχων διαφήμισης για την παροχή των υπηρεσιών του, για την εξατομίκευση διαφημίσεων και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας. Η Google κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.

Διαβάστε περισσότερα