Η αμερικανική εταιρία Calvin Klein ανακοίνωσε ότι εγκαταλείπει τη μόδα πολυτελείας για να επικεντρωθεί στη μόδα που απευθύνεται στο ευρύ κοινό, ένας επαναπροσδιορισμός που ξεκίνησε από τη μητρική εταιρία PVH η οποία επένδυσε στην Calvin Klein 205W39NYC περίπου 70 εκατομμύρια δολάρια.

«Μπορώ να επιβεβαιώσω ότι το εμπορικό σήμα Calvin Klein 205W39NYC θα κλείσει», ανακοίνωσε εκπρόσωπος της Calvin Klein. Το εμπορικό αυτό σήμα εκπροσωπούσε την πολυτέλεια στους κόλπους του οίκου που ιδρύθηκε το 1968.

Συμμετέχοντας σταθερά στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης, ο Κάλβιν Κλάιν παρουσίαζε για κάθε σεζόν μια κολεξιόν υψηλότερης ποιότητας σε σχέση με τις υπόλοιπες σειρές της "CK" και μάλιστα κάποια εποχή είχε αποφασίσει μεγαλεπήβολα σχέδια για τη συγκεκριμένη αυτή αγορά.

Τον Αύγουστο του 2016, ο όμιλος PVH προσέλαβε τον βέλγο σχεδιαστή Ραφ Σίμονς, ο οποίος είχε περάσει ήδη από τον Dior, με στόχο να επαναπροσδιορίσει τη φίρμα, η οποία δεν είχε εξελιχθεί ιδιαίτερα μετά την αποχώρηση του νεοϋορκέζου ιδρυτή της Κάλβιν Κλάιν το 2002.

Ο Φλαμανδός Σίμονς, που ορίστηκε διευθυντής του δημιουργικού τμήματος, σχεδίασε διάφορες κολεξιόν απείρως πιο κομψές και πιο εμπνευσμένες σε σχέση με όλα όσα είχε παρουσιάσει ο Calvin Klein μέχρι τότε. 'Ομως οι πωλήσεις για τις πολυτελείς δημιουργίες δεν ήταν οι αναμενόμενες και ο όμιλος PVH θέλησε να ξαναπάρει τα ηνία στα χέρια του, προτού ο Ραφ Σίμονς εγκαταλείψει τον οίκο στα τέλη Δεκεμβρίου.