Μεγάλη διάκριση για το efood local στα ΕΒΓΕ 2025 - Τιμήθηκε με Έπαινο και Βραβείο Εικονογράφησης
Η πρόταση της Κ2 βασίστηκε στην έννοια της "γειτονιάς"
Η βράβευση αυτή αποτελεί αναγνώριση της δημιουργικής δουλειάς και της στρατηγικής σκέψης πίσω από ένα project που επαναπροσδιορίζει τον ρόλο του design στην καθημερινότητα των καταναλωτών
Η νέα οπτική ταυτότητα του efood local, σχεδιασμένη από την Κ2, τιμήθηκε με Έπαινο και Βραβείο Εικονογράφησης στα φετινά ΕΒΓΕ (Ελληνικά Βραβεία Γραφιστικής & Εικονογράφησης). Η διάκριση αυτή αναδεικνύει πως η εμπειρία ενός convenience store μπορεί να συνδυάζει δημιουργικότητα, λειτουργικότητα και στρατηγική συνέπεια.
Η πρόταση της Κ2 βασίστηκε στην έννοια της «γειτονιάς» και δημιούργησε ένα εικαστικό σύστημα που ισορροπεί ανάμεσα στην σύγχρονη προσέγγιση του convenience και την ταυτότητα της αστικής ζωής στην Ελλάδα. Τα “λοκάλια”, όπως ονομάστηκε το project, συστήθηκαν στο κοινό με παιχνιδιάρικη προσέγγιση και φρέσκια αισθητική, παραμένοντας πιστό στην κουλτούρα του efood.
Η βράβευση αυτή αποτελεί αναγνώριση της δημιουργικής δουλειάς και της στρατηγικής σκέψης πίσω από ένα project που επαναπροσδιορίζει τον ρόλο του design στην καθημερινότητα των καταναλωτών.