«Καταστροφικό» το 2020 για τα γαλλικά αεροδρόμια
Η Ένωση Γαλλικών Αεροδρομίων ελπίζει στην έναρξη της ανάκαμψης το καλοκαίρι, η οποία διαφαίνεται "πιο αισιόδοξη" λόγω της προσεχούς άφιξης ενός ευρωπαϊκού υγειονομικού διαβατηρίου, το οποίο θα επιτρέψει την άρση των μέτρων καραντίνας
Τα γαλλικά αεροδρόμια υπέστησαν "καταστροφή" το 2020 με μια πτώση της κίνησης κατά 67,3%, ένα σοκ που ωστόσο ήταν λίγο έως πολύ βίαιο σύμφωνα με τις περιφέρειες, ανακοίνωσε σήμερα η Ένωση Γαλλικών Αεροδρομίων (UAF).
Μεγάλο πλήγμα για τα αεροδρόμια ο κοροναϊός
Οι αερολιμενικές εγκαταστάσεις της χώρας δέχτηκαν 70 εκατομμύρια επισκέπτες πέρυσι έναντι 214 το 2019, διευκρίνισε η UAF κατά τη διάρκεια διαδικτυακής συνέντευξης Τύπου. Η κατάρρευση της δραστηριότητας των αεροδρομίων του Παρισιού, οι οποίες συγκεντρώνουν το 51,9% της κυκλοφορίας της χώρας, ήταν ισχυρότερη από τον μέσο όρο στο Ρουασί-Σαρλ ντε Γκολ (-70,8%), κύρια πύλη εισόδου για τους ταξιδιώτες από το εξωτερικό.
Επωφελούμενα από προκαταβολές 300 εκατομμυρίων ευρώ το 2020 και 250 εκατομμυρίων το 2021 προκειμένου να καλύψουν τις δαπάνες τους για την ασφάλεια και την προστασία, τα αεροδρόμια μπόρεσαν επίσης να βασιστούν στα μέτρα μερικής δραστηριότητας, αλλά η κρίση έχει ήδη οδηγήσει σε μια απώλεια του 10% του εργατικού δυναμικού τους. Παρότι τα γαλλικά αεροδρόμια μείωσαν τα κόστη τους όσο το δυνατόν περισσότερο, τα πάγια έξοδα αντιπροσωπεύουν το 80% του συνόλου, υπογράμμισε ο πρόεδρος της UAF Τομά Ζουέν: "οι απώλειες του κύκλου εργασιών ανέρχονται σε δισεκατομμύρια ευρώ".
Η Ένωση Γαλλικών Αεροδρομίων ελπίζει στην έναρξη της ανάκαμψης το καλοκαίρι, η οποία διαφαίνεται "πιο αισιόδοξη" λόγω της προσεχούς άφιξης ενός ευρωπαϊκού υγειονομικού διαβατηρίου, το οποίο θα επιτρέψει την άρση των μέτρων καραντίνας.
Μεγάλο πλήγμα για τα αεροδρόμια ο κοροναϊός
Οι αερολιμενικές εγκαταστάσεις της χώρας δέχτηκαν 70 εκατομμύρια επισκέπτες πέρυσι έναντι 214 το 2019, διευκρίνισε η UAF κατά τη διάρκεια διαδικτυακής συνέντευξης Τύπου. Η κατάρρευση της δραστηριότητας των αεροδρομίων του Παρισιού, οι οποίες συγκεντρώνουν το 51,9% της κυκλοφορίας της χώρας, ήταν ισχυρότερη από τον μέσο όρο στο Ρουασί-Σαρλ ντε Γκολ (-70,8%), κύρια πύλη εισόδου για τους ταξιδιώτες από το εξωτερικό.
Επωφελούμενα από προκαταβολές 300 εκατομμυρίων ευρώ το 2020 και 250 εκατομμυρίων το 2021 προκειμένου να καλύψουν τις δαπάνες τους για την ασφάλεια και την προστασία, τα αεροδρόμια μπόρεσαν επίσης να βασιστούν στα μέτρα μερικής δραστηριότητας, αλλά η κρίση έχει ήδη οδηγήσει σε μια απώλεια του 10% του εργατικού δυναμικού τους. Παρότι τα γαλλικά αεροδρόμια μείωσαν τα κόστη τους όσο το δυνατόν περισσότερο, τα πάγια έξοδα αντιπροσωπεύουν το 80% του συνόλου, υπογράμμισε ο πρόεδρος της UAF Τομά Ζουέν: "οι απώλειες του κύκλου εργασιών ανέρχονται σε δισεκατομμύρια ευρώ".
Η Ένωση Γαλλικών Αεροδρομίων ελπίζει στην έναρξη της ανάκαμψης το καλοκαίρι, η οποία διαφαίνεται "πιο αισιόδοξη" λόγω της προσεχούς άφιξης ενός ευρωπαϊκού υγειονομικού διαβατηρίου, το οποίο θα επιτρέψει την άρση των μέτρων καραντίνας.