Threads: Ο Ζούκερμπεργκ έφτιαξε δικό του Twitter - Πάνω από 5 εκατ. εγγραφές σε λίγες ώρες
Το Threads περιγράφεται ως πλατφόρμα «όπου οι κοινότητες συγκεντρώνονται για να συζητήσουν τα πάντα, από τα θέματα που σας ενδιαφέρουν σήμερα, μέχρι το τι θα γίνει αύριο»
Οι αλλαγές που έκανε ο Έλον Μασκ στο Twitter από τότε που εξαγόρασε την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης είχαν ως αποτέλεσμα αρκετοί χρήστες να υποστηρίζουν ότι πλέον το μέσο έχει χάσει την ταυτότητά του.
Τη δυσαρέσκεια του κόσμου φαίνεται πως θέλησε να «εκμεταλλευτεί» ο ιδρυτής του Facebook Μαρκ Ζούκερμπεργκ, ο οποίος έλαβε την απόφαση να δημιουργήσει μια νέα πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης που παραπέμπει αρκετά στο Twitter.
Η νέα πλατφόρμα που μοιάζει στο Twitter και δημιουργήθηκε από τον Μαρκ Ζούκερμπεργκ ονομάζεται Threads.
Στο Threads οι χρήστες θα μπορούν να κάνουν αναρτήσεις, να σχολιάσουν και να κοινοποιήσουν ό,τι θέλουν.
Παράλληλα, θα μπορούν να διατηρούν το ίδιο όνομα που έχουν στο Instagram και να ακολουθήσουν αυτόματα τους ίδιους λογαριασμούς.
Το Threads περιγράφεται ως πλατφόρμα «όπου οι κοινότητες συγκεντρώνονται για να συζητήσουν τα πάντα, από τα θέματα που σας ενδιαφέρουν σήμερα, μέχρι το τι θα γίνει αύριο».
Οι χρήστες της νέας πλατφόρμας θα χρειαστούν έναν λογαριασμό στο Instagram, για να συνδεθούν. Αφού εγγραφούν, μπορούν να επιλέξουν να ακολουθούν τους ίδιους λογαριασμούς που ακολουθούν στο Instagram, αν και αυτοί έχουν ενταχθεί στη νέα εφαρμογή.
Η εφαρμογή μοιάζει πολύ με το Twitter οπτικά, αν και έχει αλλάξει κάποια από τη διατύπωση, με τα retweets να ονομάζονται «reposts» και τα tweets «threads».
Οι αναρτήσεις στο Threads μπορούν να έχουν μήκος 500 χαρακτήρων, σε σύγκριση με 280 για τους περισσότερους χρήστες του Twitter και υπάρχει η δυνατότητα να αναρτηθούν βίντεο διάρκειας έως και πέντε λεπτών, ενώ μια ανάρτηση μπορεί να κοινοποιηθεί ως σύνδεσμος σε άλλες πλατφόρμες. Οι χρήστες μπορούν να κάνουν unfollow, να μπλοκάρουν, να περιορίσουν ή να αναφέρουν άλλους.
Ακόμα, οι χρήστες μπορούν να φιλτράρουν τις απαντήσεις που περιέχουν ορισμένες λέξεις.
Η πλατφόρμα είναι διαθέσιμη σε χρήστες περίπου 100 χωρών από τα ξημερώματα της Τετάρτης 5/07, ωστόσο ανάμεσα σ' αυτές -τουλάχιστον ακόμη- δεν συμπεριλαμβάνεται καμία ευρωπαϊκή χώρα.
Ο αντίπαλος του Twitter, το Threads, κατέγραψε πέντε εκατομμύρια εγγραφές τις πρώτες τέσσερις ώρες λειτουργίας του, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο Μαρκ Ζούκερμπεργκ.
Σύμφωνα με όσα γνωστοποίησε η Μeta, ανάμεσα στους επώνυμους που έγιναν μέλη της νέας πλατφόρμας βρίσκονται η τραγουδίστρια Σακίρα, ο σεφ Γκόρντον Ράμσεϊ, ο οδηγός της F1 Λάντο Νόρις και ο μπασκετμπολίστας Σεθ Κάρι. Παράλληλα, όπως αναφέρει ο Guardian, εταιρείες όπως το Billboard, το HBO, το NPR και το Netflix είχαν δημιουργήσει λογαριασμούς μέσα σε λίγα λεπτά από την έναρξη λειτουργίας του Threads.
Σε μεταγενέστερες αναρτήσεις του Threads, ο Ζούκερμπεργκ ανέφερε χαρακτηριστικά: «Νομίζω ότι θα πρέπει να υπάρχει μια εφαρμογή δημόσιων συζητήσεων με 1 δισεκατομμύριο και πλέον ανθρώπους σε αυτήν. Το Twitter είχε την ευκαιρία να το κάνει αυτό, αλλά δεν το έχει καταφέρει. Ας ελπίσουμε ότι θα το καταφέρουμε».
Η Meta περιέγραψε το Threads ως έναν «νέο, ξεχωριστό χώρο για ενημερώσεις σε πραγματικό χρόνο και δημόσιες συζητήσεις, με στόχο να πάρει αυτό που το Instagram κάνει καλύτερα και να το επεκτείνει σε κείμενο, δημιουργώντας έναν θετικό και δημιουργικό χώρο για να εκφράσετε τις ιδέες σας». Το Twitter έχει μια βάση χρηστών άνω των 250 εκατομμυρίων, ενώ το Instagram φέρεται να έχει 2 δισεκατομμύρια χρήστες.
Επιπρόσθετα, η Meta δήλωσε ότι η εφαρμογή θα μοιάζει επίσης με τους ανταγωνιστές του Twitter, όπως το Mastodon, το οποίο βασίζεται σε μια αποκεντρωμένη πλατφόρμα που θα επιτρέπει τη μεταφορά λογαριασμών σε άλλες υπηρεσίες.
Τη δυσαρέσκεια του κόσμου φαίνεται πως θέλησε να «εκμεταλλευτεί» ο ιδρυτής του Facebook Μαρκ Ζούκερμπεργκ, ο οποίος έλαβε την απόφαση να δημιουργήσει μια νέα πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης που παραπέμπει αρκετά στο Twitter.
Τι είναι το Threads
Η νέα πλατφόρμα που μοιάζει στο Twitter και δημιουργήθηκε από τον Μαρκ Ζούκερμπεργκ ονομάζεται Threads.Στο Threads οι χρήστες θα μπορούν να κάνουν αναρτήσεις, να σχολιάσουν και να κοινοποιήσουν ό,τι θέλουν.
Παράλληλα, θα μπορούν να διατηρούν το ίδιο όνομα που έχουν στο Instagram και να ακολουθήσουν αυτόματα τους ίδιους λογαριασμούς.
Το Threads περιγράφεται ως πλατφόρμα «όπου οι κοινότητες συγκεντρώνονται για να συζητήσουν τα πάντα, από τα θέματα που σας ενδιαφέρουν σήμερα, μέχρι το τι θα γίνει αύριο».
Οι χρήστες της νέας πλατφόρμας θα χρειαστούν έναν λογαριασμό στο Instagram, για να συνδεθούν. Αφού εγγραφούν, μπορούν να επιλέξουν να ακολουθούν τους ίδιους λογαριασμούς που ακολουθούν στο Instagram, αν και αυτοί έχουν ενταχθεί στη νέα εφαρμογή.
Η εφαρμογή μοιάζει πολύ με το Twitter οπτικά, αν και έχει αλλάξει κάποια από τη διατύπωση, με τα retweets να ονομάζονται «reposts» και τα tweets «threads».
Οι αναρτήσεις στο Threads μπορούν να έχουν μήκος 500 χαρακτήρων, σε σύγκριση με 280 για τους περισσότερους χρήστες του Twitter και υπάρχει η δυνατότητα να αναρτηθούν βίντεο διάρκειας έως και πέντε λεπτών, ενώ μια ανάρτηση μπορεί να κοινοποιηθεί ως σύνδεσμος σε άλλες πλατφόρμες. Οι χρήστες μπορούν να κάνουν unfollow, να μπλοκάρουν, να περιορίσουν ή να αναφέρουν άλλους.
Ακόμα, οι χρήστες μπορούν να φιλτράρουν τις απαντήσεις που περιέχουν ορισμένες λέξεις.
Πέντε εκατ. εγγραφές μέσα σε τέσσερις ώρες
Η πλατφόρμα είναι διαθέσιμη σε χρήστες περίπου 100 χωρών από τα ξημερώματα της Τετάρτης 5/07, ωστόσο ανάμεσα σ' αυτές -τουλάχιστον ακόμη- δεν συμπεριλαμβάνεται καμία ευρωπαϊκή χώρα.Ο αντίπαλος του Twitter, το Threads, κατέγραψε πέντε εκατομμύρια εγγραφές τις πρώτες τέσσερις ώρες λειτουργίας του, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο Μαρκ Ζούκερμπεργκ.
Σύμφωνα με όσα γνωστοποίησε η Μeta, ανάμεσα στους επώνυμους που έγιναν μέλη της νέας πλατφόρμας βρίσκονται η τραγουδίστρια Σακίρα, ο σεφ Γκόρντον Ράμσεϊ, ο οδηγός της F1 Λάντο Νόρις και ο μπασκετμπολίστας Σεθ Κάρι. Παράλληλα, όπως αναφέρει ο Guardian, εταιρείες όπως το Billboard, το HBO, το NPR και το Netflix είχαν δημιουργήσει λογαριασμούς μέσα σε λίγα λεπτά από την έναρξη λειτουργίας του Threads.
Ζούκερμπεργκ: Πρέπει να υπάρχει μια εφαρμογή δημόσιων συζητήσεων με 1 δισ. χρήστες
Σε μεταγενέστερες αναρτήσεις του Threads, ο Ζούκερμπεργκ ανέφερε χαρακτηριστικά: «Νομίζω ότι θα πρέπει να υπάρχει μια εφαρμογή δημόσιων συζητήσεων με 1 δισεκατομμύριο και πλέον ανθρώπους σε αυτήν. Το Twitter είχε την ευκαιρία να το κάνει αυτό, αλλά δεν το έχει καταφέρει. Ας ελπίσουμε ότι θα το καταφέρουμε».Η Meta περιέγραψε το Threads ως έναν «νέο, ξεχωριστό χώρο για ενημερώσεις σε πραγματικό χρόνο και δημόσιες συζητήσεις, με στόχο να πάρει αυτό που το Instagram κάνει καλύτερα και να το επεκτείνει σε κείμενο, δημιουργώντας έναν θετικό και δημιουργικό χώρο για να εκφράσετε τις ιδέες σας». Το Twitter έχει μια βάση χρηστών άνω των 250 εκατομμυρίων, ενώ το Instagram φέρεται να έχει 2 δισεκατομμύρια χρήστες.
Επιπρόσθετα, η Meta δήλωσε ότι η εφαρμογή θα μοιάζει επίσης με τους ανταγωνιστές του Twitter, όπως το Mastodon, το οποίο βασίζεται σε μια αποκεντρωμένη πλατφόρμα που θα επιτρέπει τη μεταφορά λογαριασμών σε άλλες υπηρεσίες.