Κοροναϊός – Σχολεία: Στον δικό της κόσμο η «Αυγή» - «Βλέπει» αύξηση κρουσμάτων κατά… 400% από τον Σεπτέμβριο
Για αύξηση της τάξης του… 400% στα κρούσματα του νέου κοροναϊού SARS – COV 2 στη χώρα μας, τα οποία κατεγράφησαν από τον περασμένο Σεπτέμβριο μέχρι σήμερα στις μαθητικές ηλικιακές κατηγορίες κάτω των 17 ετών, κάνει την Τετάρτη λόγο η «Αυγή» στο κύριο θέμα της πρώτης σελίδας της…
Εκείνο το οποίο γνωρίζουμε σίγουρα είναι ότι από τις 13 Σεπτεμβρίου μέχρι τις 7 Οκτωβρίου η αύξηση των κρουσμάτων του SARS – COV 2 στην ηλικιακή κατηγορία των 18 - 39 ετών ήταν στο 52%, σε εκείνη των 40 - 64 ετών στο 62% και στην ηλικιακή κατηγορία άνω των 65 ετών η αύξηση ήταν στο 54%, με την ηλικιακή κατηγορία κάτω των 17 ετών να σημειώνει άνοδο κατά 81%.
Το δυσθεώρητο ποσοστό της εικαζόμενης από την «Αυγή» αύξησης του επιπολασμού του νέου κοροναϊού στην ηλικιακή κατηγορία κάτω των 17 ετών, ήτοι το… 400%, φαίνεται ότι… διέφυγε της προσοχής όλων μας.
Μάλλον, στην Αυγή κάτι έχουν μπερδέψει. Μάλλον δεν έχουν υπολογίσει σωστά. Τουλάχιστον… Άλλωστε, σημασία δεν έχουν τα εντυπωσιακά ποσοστά της τυχόν αύξησης των κρουσμάτων, αλλά η συγκεκριμένη βάση εκκίνησης σε απόλυτους αριθμούς.
Γιατί, εάν τον Σεπτέμβριο είχαμε 100 μαθητές και μαθήτριες με κοροναϊό, αυτό είναι τελείως διαφορετικό σε σχέση με το υποθετικό και αβάσιμο, φυσικά, «σενάριο» τον Σεπτέμβριο να είχαμε 1.000 μαθητές και μαθήτριες με κοροναϊό…
Εκείνο το οποίο γνωρίζουμε σίγουρα είναι ότι από τις 13 Σεπτεμβρίου μέχρι τις 7 Οκτωβρίου η αύξηση των κρουσμάτων του SARS – COV 2 στην ηλικιακή κατηγορία των 18 - 39 ετών ήταν στο 52%, σε εκείνη των 40 - 64 ετών στο 62% και στην ηλικιακή κατηγορία άνω των 65 ετών η αύξηση ήταν στο 54%, με την ηλικιακή κατηγορία κάτω των 17 ετών να σημειώνει άνοδο κατά 81%.
Το δυσθεώρητο ποσοστό της εικαζόμενης από την «Αυγή» αύξησης του επιπολασμού του νέου κοροναϊού στην ηλικιακή κατηγορία κάτω των 17 ετών, ήτοι το… 400%, φαίνεται ότι… διέφυγε της προσοχής όλων μας.
Μάλλον, στην Αυγή κάτι έχουν μπερδέψει. Μάλλον δεν έχουν υπολογίσει σωστά. Τουλάχιστον… Άλλωστε, σημασία δεν έχουν τα εντυπωσιακά ποσοστά της τυχόν αύξησης των κρουσμάτων, αλλά η συγκεκριμένη βάση εκκίνησης σε απόλυτους αριθμούς.
Γιατί, εάν τον Σεπτέμβριο είχαμε 100 μαθητές και μαθήτριες με κοροναϊό, αυτό είναι τελείως διαφορετικό σε σχέση με το υποθετικό και αβάσιμο, φυσικά, «σενάριο» τον Σεπτέμβριο να είχαμε 1.000 μαθητές και μαθήτριες με κοροναϊό…