Νέο Σχολείο: Όλες οι αλλαγές που θα ισχύσουν από τον Σεπτέμβριο
Το υπουργείο Παιδείας για την καλύτερη κατανόηση των αλλαγών, έδωσε στη δημοσιότητα κατατοπιστικά infographics
Τίθεται από σήμερα σε δημόσια διαβούλευση σχέδιο νόμου του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».
To σχέδιο για το «νέο αναβαθμισμένο σχολείο», και τους βασικούς άξονες των αλλαγών που θα ισχύσουν από το Σεπτέμβριο παρουσιάζει το υπουργείο Παιδείας μέσα από κατατοπιστικά infographics.
-Αναβάθμιση του Σχολείου: με περισσότερη αυτονομία και ελευθερία
-Αξιολόγηση εκπαιδευτικών – στελεχών
-Δημιουργία προοπτικών ζωής για κάθε παιδί
-Ο εκπαιδευτικός στην καρδιά του αυτόνομου και αναβαθμισμένου σχολείου
-Εκκλησιαστική εκπαίδευση
– Αξιολόγηση Στελεχών Εκπαίδευσης (συνολική): Στόχος της συνολικής αξιολόγησης είναι η διάγνωση της αποτελεσματικότητας των στελεχών.
– Ενίσχυση του ρόλου του Διευθυντή και των Εκπαιδευτικών σε Θέσεις Ευθύνης
– Θέσπιση Πλαισίου Αυξημένης Διαφάνειας και Λογοδοσίας.
Δεδομένης της σπουδαιότητας της συγκεκριμένης νομοθετικής πρωτοβουλίας, σας καλούμε να συμμετάσχετε στη δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση, διατυπώνοντας τις απόψεις και τις παρατηρήσεις σας ως προς τις προτεινόμενες ρυθμίσεις.
Η διαβούλευση θα ολοκληρωθεί στις 14 Ιουλίου 2021.
To σχέδιο για το «νέο αναβαθμισμένο σχολείο», και τους βασικούς άξονες των αλλαγών που θα ισχύσουν από το Σεπτέμβριο παρουσιάζει το υπουργείο Παιδείας μέσα από κατατοπιστικά infographics.
Το νομοσχέδιο περιλαμβάνει τους παρακάτω άξονες:
-Αναβάθμιση του Σχολείου: με περισσότερη αυτονομία και ελευθερία
-Αξιολόγηση εκπαιδευτικών – στελεχών
-Δημιουργία προοπτικών ζωής για κάθε παιδί
-Ο εκπαιδευτικός στην καρδιά του αυτόνομου και αναβαθμισμένου σχολείου
-Εκκλησιαστική εκπαίδευση
I) Δομές εκπαίδευσης
Η ίδρυση θέσεων στελεχών με αμιγώς παιδαγωγικό χαρακτήρα, ο εξορθολογισμός της διαδικασίας επιλογής στελεχών και η ουσιαστική συμβολή των στελεχών αυτών τόσο στην επιμόρφωση όσο και στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, καθιστούν τις νέες Δομές Εκπαίδευσης κρίσιμο πυλώνα για την αποτελεσματική παιδαγωγική υποστήριξη του αυτόνομου σχολείου.II) Αξιολόγηση εκπαιδευτικών και στελεχών εκπαίδευσης
– Αξιολόγηση Εκπαιδευτικών (διαμορφωτική): Στόχος της διαμορφωτικής αξιολόγησης¬ είναι να υποστηρίζει τις προσπάθειες επιμόρφωσης και αυτοβελτίωσης του εκπαιδευτικού, με στόχο τη συνεχιζόμενη, ολιστική επαγγελματική του ανάπτυξη και τη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου.– Αξιολόγηση Στελεχών Εκπαίδευσης (συνολική): Στόχος της συνολικής αξιολόγησης είναι η διάγνωση της αποτελεσματικότητας των στελεχών.
III) Μεγαλύτεροι βαθμοί αυτονομίας στο σχολείο
– Εμπιστοσύνη στους Εκπαιδευτικούς, Μεγαλύτερη Ελευθερία στην Οργάνωση της Διδασκαλίας– Ενίσχυση του ρόλου του Διευθυντή και των Εκπαιδευτικών σε Θέσεις Ευθύνης
– Θέσπιση Πλαισίου Αυξημένης Διαφάνειας και Λογοδοσίας.
IV) Εκκλησιαστική εκπαίδευση
Με τις προτεινόμενες ρυθμίσεις επιχειρείται ο εξ ολοκλήρου εκσυγχρονισμός και οργάνωση σε νέα βάση της δευτεροβάθμιας, μεταδευτεροβάθμιας και ανώτατης εκκλησιαστικής εκπαίδευσης.Δεδομένης της σπουδαιότητας της συγκεκριμένης νομοθετικής πρωτοβουλίας, σας καλούμε να συμμετάσχετε στη δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση, διατυπώνοντας τις απόψεις και τις παρατηρήσεις σας ως προς τις προτεινόμενες ρυθμίσεις.
Η διαβούλευση θα ολοκληρωθεί στις 14 Ιουλίου 2021.