Επιλύθηκαν τα τεχνικά προβλήματα των κινητήρων των φρεγατών HF2
Η πρώτη από τις φρεγάτες θα κατασκευαστεί στην…Ιταλία, υποστηρίζει η Lockheed Martin
Επιλύθηκαν τα τεχνικά προβλήματα στο σύστημα προώσεως των Littoral Combat Ships (LCS), που αποτελούν τη βάση για την πρόταση της υποψήφιας φρεγάτας HF2 (=Hellenic Future Frigate) της Lockheed Martin για το Ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό, ενώ η πρώτη από αυτές θα κατασκευαστεί στην Ιταλία – και οι υπόλοιπες στην Ελλάδα, για να εξοικονομηθεί πολύτιμος χρόνος, υποστήριξαν μεταξύ άλλων κορυφαία στελέχη της Lockheed κατά τη σημερινή «εφ’ όλης» της ύλης ενημέρωση προς τους στρατιωτικούς συντάκτες, με την ευκαιρία των αυριανών εγκαινίων της εκθέσεως αμυντικού υλικού DEFEA.
«Το πρόγραμμα έβγαλε «παιδικές αρρώστιες» που όμως επιλύθηκαν και ήδη έχουν ολοκληρωθεί οι δοκιμές στην ξηρά και πρόκειται να ξεκινήσουν και οι αντίστοιχες δοκιμές στη θάλασσα επί των πλοίων του τύπου LCS του Αμερικανικού Ναυτικού. Ήδη 10 LCS του Αμερικανικού Ναυτικού έχουν διανύσει περισσότερα από 600.000 ναυτικά μίλια σε όλο τον κόσμο και όποια προβλήματα εμφανίστηκαν έχουν επιλυθεί. Σε κάθε περίπτωση, τόσο η φρεγάτα MMSC των Σαουδαράβων που προέρχεται από τα LCS, όσο και η ελληνική HF2 που αποτελεί μετεξέλιξη των σαουδαραβικών πρόκειται να ενσωματώσουν απευθείας τις λύσεις που έχουν βρεθεί» τόνισε υψηλόβαθμο στέλεχος της εταιρείας.
Σε άλλο σημείο ο ίδιος επισήμανε ότι η εταιρεία του έχει αποσπάσει την άδεια της Κυβερνήσεως των ΗΠΑ για την κατασκευή των ελληνικών φρεγατών (αν κερδίσει το πρόγραμμα η πρόταση της Λόκχηντ) σε Ιταλία και Ελλάδα και απαντώντας σε σχετική διευκρινιστική ερώτηση των parapolitika.gr επισήμανε ότι η Λόκχηντ συνεργάζεται με την Fincantieri USA και έχει αποφασιστεί όπως, επειδή ο παράγων χρόνος είναι κρίσιμος παράγων, η πρώτη ελληνική φρεγάτα να κατασκευαστεί στην Ιταλία, στις εγκαταστάσεις της μητρικής Ficantieri και εκεί θα εκπαιδευτούν και τα στελέχη των ναυπηγείων που εν συνεχεία θα κατασκευάσουν στην Ελλάδα τις υπόλοιπες τρεις φρεγάτες.
Στην ενημέρωση συμμετείχαν οι αντιπρόεδροι της Lockheed Martin, Τιμ Καχίλ, Τομ Ρόουντεν, Ντένις Πλέσσας, Ράνταλ Χάουαρντ και ο επικεφαλής των Εργασιών Αναπτύξεως Ελλάδος Δρ.Γρηγόριος Κουτσογιάννης.
«Το πρόγραμμα έβγαλε «παιδικές αρρώστιες» που όμως επιλύθηκαν και ήδη έχουν ολοκληρωθεί οι δοκιμές στην ξηρά και πρόκειται να ξεκινήσουν και οι αντίστοιχες δοκιμές στη θάλασσα επί των πλοίων του τύπου LCS του Αμερικανικού Ναυτικού. Ήδη 10 LCS του Αμερικανικού Ναυτικού έχουν διανύσει περισσότερα από 600.000 ναυτικά μίλια σε όλο τον κόσμο και όποια προβλήματα εμφανίστηκαν έχουν επιλυθεί. Σε κάθε περίπτωση, τόσο η φρεγάτα MMSC των Σαουδαράβων που προέρχεται από τα LCS, όσο και η ελληνική HF2 που αποτελεί μετεξέλιξη των σαουδαραβικών πρόκειται να ενσωματώσουν απευθείας τις λύσεις που έχουν βρεθεί» τόνισε υψηλόβαθμο στέλεχος της εταιρείας.
Σε άλλο σημείο ο ίδιος επισήμανε ότι η εταιρεία του έχει αποσπάσει την άδεια της Κυβερνήσεως των ΗΠΑ για την κατασκευή των ελληνικών φρεγατών (αν κερδίσει το πρόγραμμα η πρόταση της Λόκχηντ) σε Ιταλία και Ελλάδα και απαντώντας σε σχετική διευκρινιστική ερώτηση των parapolitika.gr επισήμανε ότι η Λόκχηντ συνεργάζεται με την Fincantieri USA και έχει αποφασιστεί όπως, επειδή ο παράγων χρόνος είναι κρίσιμος παράγων, η πρώτη ελληνική φρεγάτα να κατασκευαστεί στην Ιταλία, στις εγκαταστάσεις της μητρικής Ficantieri και εκεί θα εκπαιδευτούν και τα στελέχη των ναυπηγείων που εν συνεχεία θα κατασκευάσουν στην Ελλάδα τις υπόλοιπες τρεις φρεγάτες.
Στην ενημέρωση συμμετείχαν οι αντιπρόεδροι της Lockheed Martin, Τιμ Καχίλ, Τομ Ρόουντεν, Ντένις Πλέσσας, Ράνταλ Χάουαρντ και ο επικεφαλής των Εργασιών Αναπτύξεως Ελλάδος Δρ.Γρηγόριος Κουτσογιάννης.