Ταχιάος: Φθηνό το εισιτήριο για τις μετακινήσεις στο υπερσύγχρονο Μετρό Θεσσαλονίκης
O πρόεδρος της Ελληνικό Μετρό διευκρινίζει ότι «ο ιδιώτης λειτουργός δεν έχει καμία ανάμειξη στην χρέωση των μετακινήσεων στους χρήστες του μετρό. Την τιμή του εισιτηρίου που θα πληρώνουν οι επιβάτες, την ορίζει και θα την ορίζει το κράτος»
Την ικανοποίηση του για την επιλογή ιδιώτη λειτουργού για το μετρό Θεσσαλονίκης εκφράζει σε ανάρτησή του σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης ο πρόεδρος της Ελληνικό Μετρό Α.Ε. Νίκος Ταχιάος, μετά την κατακύρωση του Διαγωνισμού Λειτουργίας και Συντήρησης του μετρό Θεσσαλονίκης. «Είμαι βέβαιος πως η απόφαση να επιλεγεί η λύση ιδιώτη λειτουργού για το μετρό της Θεσσαλονίκης είναι σοφή και θα δικαιωθεί από το αποτέλεσμα».
O πρόεδρος της Ελληνικό Μετρό διευκρινίζει ότι «ο ιδιώτης λειτουργός δεν έχει καμία ανάμειξη στην χρέωση των μετακινήσεων στους χρήστες του μετρό. Την τιμή του εισιτηρίου που θα πληρώνουν οι επιβάτες, την ορίζει και θα την ορίζει το κράτος». Και προσθέτει: «Προσοχή στην σπέκουλα. Επαναλαμβάνω πως σε όλα τα σενάρια που έχω δει, οι Θεσσαλονικείς μπορούν να είναι βέβαιοι πως θα μετακινούνται με ένα πολύ φτηνό εισιτήριο, της τάξης αυτού που σήμερα χρεώνει ο ΟΑΣΘ και μάλιστα με μετεπιβιβάσεις μεταξύ των δύο μέσων, του μετρό και των λεωφορείων».
Αναφορικά με τη λειτουργία του, ο πρόεδρος της Ελληνικό Μετρό, αναφέρει στην ανάρτησή του. «Τις υπόλοιπες λεπτομέρειες, για παράδειγμα ότι θα μπορούμε να περνάμε τις πύλες του μετρό με μία εφαρμογή στο κινητό, με τον ίδιο τρόπο που πληρώνουμε πλέον με το Wallet, χωρίς την έκδοση φυσικού εισιτηρίου, δηλαδή χάρτινου, θα τις μάθετε στην πορεία, καθώς ο ανάδοχος της κατασκευής, ο operator, ο ΟΣΕΘ, ο ΟΑΣΘ και εμείς στην Ελληνικό Μετρό Α.Ε. θα ολοκληρώνουμε, καθένας με τον δικό του ρόλο και όλοι μαζί από κοινού, την διαδικασία αναδιάρθρωσης των δημοσίων συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης, που ήδη έχει ξεκινήσει».
Για τον κ. Ταχιάο, πρόκειται για «ένα ποιοτικό άλμα στις δημόσιες συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης. Με την εμπειρία της Κοπεγχάγης, το μετρό της οποίας αποτέλεσε πρότυπο στον σχεδιασμό του δικού μας, η νέα εταιρία - όχημα ειδικού σκοπού που θα δημιουργηθεί από την κοινοπραξία THEMA, δεσμεύεται να παρέχει στους Θεσσαλονικείς και τους επισκέπτες της πόλης πρωτίστως ασφαλείς και φυσικά αξιόπιστες μετακινήσεις στο πολιτισμένο περιβάλλον ενός υπερσύγχρονου δικτύου. Και φυσικά, μετά την πάροδο του συμβατικού χρόνου να παραδώσει στην Ελληνικό Μετρό Α.Ε. και στον επόμενο operator ένα καλά συντηρημένο και σε εξαιρετική κατάσταση μετρό».
Ο κ. Ταχιάος, συνεχάρη τα στελέχη της Ελληνικό (πρώην Αττικό) Μετρό Α.Ε. «που σχεδίασαν, ωρίμασαν και έφεραν σε πέρας ένα τόσο δύσκολο έργο, όπως είναι η ανάθεση της λειτουργίας και συντήρησης του μετρό Θεσσαλονίκης μέσω μίας ακέραιας και διαφανούς διαγωνιστικής διαδικασίας. Τους ευχαριστώ όλους. Respect!».
O πρόεδρος της Ελληνικό Μετρό διευκρινίζει ότι «ο ιδιώτης λειτουργός δεν έχει καμία ανάμειξη στην χρέωση των μετακινήσεων στους χρήστες του μετρό. Την τιμή του εισιτηρίου που θα πληρώνουν οι επιβάτες, την ορίζει και θα την ορίζει το κράτος». Και προσθέτει: «Προσοχή στην σπέκουλα. Επαναλαμβάνω πως σε όλα τα σενάρια που έχω δει, οι Θεσσαλονικείς μπορούν να είναι βέβαιοι πως θα μετακινούνται με ένα πολύ φτηνό εισιτήριο, της τάξης αυτού που σήμερα χρεώνει ο ΟΑΣΘ και μάλιστα με μετεπιβιβάσεις μεταξύ των δύο μέσων, του μετρό και των λεωφορείων».
Αναφορικά με τη λειτουργία του, ο πρόεδρος της Ελληνικό Μετρό, αναφέρει στην ανάρτησή του. «Τις υπόλοιπες λεπτομέρειες, για παράδειγμα ότι θα μπορούμε να περνάμε τις πύλες του μετρό με μία εφαρμογή στο κινητό, με τον ίδιο τρόπο που πληρώνουμε πλέον με το Wallet, χωρίς την έκδοση φυσικού εισιτηρίου, δηλαδή χάρτινου, θα τις μάθετε στην πορεία, καθώς ο ανάδοχος της κατασκευής, ο operator, ο ΟΣΕΘ, ο ΟΑΣΘ και εμείς στην Ελληνικό Μετρό Α.Ε. θα ολοκληρώνουμε, καθένας με τον δικό του ρόλο και όλοι μαζί από κοινού, την διαδικασία αναδιάρθρωσης των δημοσίων συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης, που ήδη έχει ξεκινήσει».
Για τον κ. Ταχιάο, πρόκειται για «ένα ποιοτικό άλμα στις δημόσιες συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης. Με την εμπειρία της Κοπεγχάγης, το μετρό της οποίας αποτέλεσε πρότυπο στον σχεδιασμό του δικού μας, η νέα εταιρία - όχημα ειδικού σκοπού που θα δημιουργηθεί από την κοινοπραξία THEMA, δεσμεύεται να παρέχει στους Θεσσαλονικείς και τους επισκέπτες της πόλης πρωτίστως ασφαλείς και φυσικά αξιόπιστες μετακινήσεις στο πολιτισμένο περιβάλλον ενός υπερσύγχρονου δικτύου. Και φυσικά, μετά την πάροδο του συμβατικού χρόνου να παραδώσει στην Ελληνικό Μετρό Α.Ε. και στον επόμενο operator ένα καλά συντηρημένο και σε εξαιρετική κατάσταση μετρό».
Ο κ. Ταχιάος, συνεχάρη τα στελέχη της Ελληνικό (πρώην Αττικό) Μετρό Α.Ε. «που σχεδίασαν, ωρίμασαν και έφεραν σε πέρας ένα τόσο δύσκολο έργο, όπως είναι η ανάθεση της λειτουργίας και συντήρησης του μετρό Θεσσαλονίκης μέσω μίας ακέραιας και διαφανούς διαγωνιστικής διαδικασίας. Τους ευχαριστώ όλους. Respect!».