Παξοί: Απογειώθηκαν τουριστικά λόγω Maestro – Ο Μόργκαν Φρίμαν ήταν στο νησi, έρχεται η Νικόλ Κίντμαν
Η τηλεοπτική σειρά του Χριστόφορου Παπακαλιάτη, το Maestro που προβάλλεται πλέον στο Netflix έστειλε τις εικόνες από τις μαγικές ομορφιές του νησιού των Επτανήσων σε όλο τον κόσμο
Οι Παξοί ήταν πάντα εκεί και ήταν πάντα ένα πανέμορφο νησί με φανατικούς θαυμαστές, αλλά το μεγάλο τουριστικό «μπαμ» το έκαναν με άρμα όχι κάποια τεράστια διαφημιστική καμπάνια, αλλά μέσω της πετυχημένης σειράς Maestro, η οποία απογείωσε τον μαγικό αυτό τόπο, ταξιδεύοντάς το σε όλο τον πλανήτη μέσα από το Netflix.
Η τηλεοπτική σειρά του Χριστόφορου Παπακαλιάτη, το Maestro που προβάλλεται πλέον στο Netflix έστειλε τις εικόνες από τις μαγικές ομορφιές του νησιού των Επτανήσων σε όλο τον κόσμο και έβαλε τον πανέμορφο αυτό τόπο στον παγκόσμιο χάρτη με πολλούς ξένους τουρίστες και μάλιστα ανάμεσά τους πολλούς διάσημους όπως σταρ του Χόλιγουντ, να το επιλέξουν για τις διακοπές τους αυτό το καλοκαίρι.
Άνθρωποι των Παξών που εργάζονται στον τομέα του τουρισμού, μίλησαν στο Thesstoday.gr την επίδραση του Maestro στην τουριστική κίνηση, λέγοντας πως πολλοί έχουν τη σειρά ως «τουριστικό οδηγό» για τις τοποθεσίες που θα επισκεφτούν.
Mε βάση τις προκρατήσεις, ο δήμαρχος αναφέρει πως τους επόμενους δύο μήνες το νησί θα είναι και φέτος sold out, με Νο 1 επισκέπτες τους Βρετανούς και δεύτερους τους Έλληνες ενώ εκτιμά πως τα νούμερα του 2023 σε έσοδα και αφίξεις θα είναι λίγο πιο κάτω από τη χρονιά – ορόσημο του 2019.
«Οι Βρετανοί που είναι οι βασικοί μας πελάτες, έχουν επηρεαστεί από το Brexit. Δε διαθέτουν πλέον τα ίδια εισοδήματα, με αποτέλεσμα να κλείνουν λιγότερες μέρες διακοπές», εξηγεί.
Πιστοί στα ραντεβού τους είναι και φέτος διάσημοι σελέμπριτι που τα τελευταία χρόνια παραθερίζουν στο νησί, όπως ο Μόργκαν Φρίμαν και η Νικόλ Κίντμαν.
«Τον Ιούνιο μας επισκέφτηκε ο Μόργκαν Φρίμαν και στις αρχές Ιουλίου περιμένουμε την Νικόλ Κίντμαν, όπως και πέρσι», δηλώνει στο Thesstoday.gr ο Παναγής Μάστορας, υπεύθυνος σε εταιρία με ενοικιάσεις σκαφών και εκδρομές με σκάφος.
«Έχουμε αρκετούς διάσημους που επιλέγουν το νησί, πολλοί έρχονται με το δικό τους σκάφος και μπορούν να έχουν την ιδιωτικότητα που χρειάζονται», εξηγεί.
Ωστόσο, ο ίδιος αναφέρει πως «πέρα από το αυξημένο ενδιαφέρον των επισκεπτών δεν καταγράφεται ακόμη άνοδος σε κρατήσεις, τουλάχιστον όχι στο βαθμό που περιμέναμε πριν την έναρξη της σεζόν».
«Υπάρχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον, από ό,τι βλέπουμε πιο πολύ προσέλκυσε την εγχώρια αγορά, κυρίως Έλληνες που τα καλοκαίρια προτιμάνε τις Κυκλάδες. Έχει μεγαλώσει το εύρος των ανθρώπων που θέλουν να έρθουν στο νησί. Η σειρά βοηθάει να δεθεί ο κόσμος και συναισθηματικά με το μέρος και να το έχει στο νου του όταν έρθει η ώρα να αποφασίσουν που θα κλείσουν τις διακοπές τους», αναφέρει.
Η τηλεοπτική σειρά του Χριστόφορου Παπακαλιάτη, το Maestro που προβάλλεται πλέον στο Netflix έστειλε τις εικόνες από τις μαγικές ομορφιές του νησιού των Επτανήσων σε όλο τον κόσμο και έβαλε τον πανέμορφο αυτό τόπο στον παγκόσμιο χάρτη με πολλούς ξένους τουρίστες και μάλιστα ανάμεσά τους πολλούς διάσημους όπως σταρ του Χόλιγουντ, να το επιλέξουν για τις διακοπές τους αυτό το καλοκαίρι.
Άνθρωποι των Παξών που εργάζονται στον τομέα του τουρισμού, μίλησαν στο Thesstoday.gr την επίδραση του Maestro στην τουριστική κίνηση, λέγοντας πως πολλοί έχουν τη σειρά ως «τουριστικό οδηγό» για τις τοποθεσίες που θα επισκεφτούν.
Είδαν το νησί και θέλουν να το γνωρίσουν από κοντά
«Η σειρά Maestro έδειξε πολύ όμορφα πλάνα από τους Παξούς και αυτό έχει θετικό αντίκτυπο στον θεατή που θέλει να γνωρίσει το μέρος. Η επίδραση κυρίως ήταν σε Έλληνες, καθώς προβλήθηκε τον Απρίλιο, που οι περισσότεροι Βρετανοί έχουν ήδη κλείσει τις διακοπές τους», αναφέρει στο Thesstoday.gr ο δήμαρχος Παξών κα ιδιοκτήτης πολυτελών καταλυμάτων Σπυρίδων Βλαχόπουλος.Ψάχνουν το σπίτι του Παπακαλιάτη
«Ήδη έχουν έρθει άνθρωποι που ψάχνουν τα σημεία που έγιναν τα γυρίσματα, όπως το σπίτι του Παπακαλιάτη και την παραλία Ερημίτη, στη δυτική πλευρά του νησιού που μπορεί κανείς να προσεγγίσει μόνο με σκάφος», εξηγεί ο Σπυρίδων Βλαχόπουλος.Mε βάση τις προκρατήσεις, ο δήμαρχος αναφέρει πως τους επόμενους δύο μήνες το νησί θα είναι και φέτος sold out, με Νο 1 επισκέπτες τους Βρετανούς και δεύτερους τους Έλληνες ενώ εκτιμά πως τα νούμερα του 2023 σε έσοδα και αφίξεις θα είναι λίγο πιο κάτω από τη χρονιά – ορόσημο του 2019.
«Οι Βρετανοί που είναι οι βασικοί μας πελάτες, έχουν επηρεαστεί από το Brexit. Δε διαθέτουν πλέον τα ίδια εισοδήματα, με αποτέλεσμα να κλείνουν λιγότερες μέρες διακοπές», εξηγεί.
Ήρθε ο Μόργκαν Φρίμαν, έρχεται η Νικόλ Κίντμαν
Πέρα από το cast του Maestro, που φιλοξενήθηκε τον Μάιο στο νησί για τις ανάγκες των γυρισμάτων της δεύτερης σεζόν, οι Παξοί αποτελούν καλοκαιρινό προορισμό και για σταρ του Χόλιγουντ.Πιστοί στα ραντεβού τους είναι και φέτος διάσημοι σελέμπριτι που τα τελευταία χρόνια παραθερίζουν στο νησί, όπως ο Μόργκαν Φρίμαν και η Νικόλ Κίντμαν.
«Τον Ιούνιο μας επισκέφτηκε ο Μόργκαν Φρίμαν και στις αρχές Ιουλίου περιμένουμε την Νικόλ Κίντμαν, όπως και πέρσι», δηλώνει στο Thesstoday.gr ο Παναγής Μάστορας, υπεύθυνος σε εταιρία με ενοικιάσεις σκαφών και εκδρομές με σκάφος.
«Έχουμε αρκετούς διάσημους που επιλέγουν το νησί, πολλοί έρχονται με το δικό τους σκάφος και μπορούν να έχουν την ιδιωτικότητα που χρειάζονται», εξηγεί.
Η επιρροή του Maestro
Μιλώντας για την επιρροή του Maestro, σημειώνει πως «έχει αντίκτυπο στον μέσο Έλληνα τουρίστα, κάτι που φάνηκε από το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος. Εκεί αντιληφθήκαμε τη δύναμη της προβολής. Είχαμε αρκετούς επισκέπτες από την Ελλάδα που ρωτούσαν που να βρουν το σχολείο που γινόταν το μάθημα της χορωδίας και το πέρασμα του λιμανιού στον Γάιο».Ωστόσο, ο ίδιος αναφέρει πως «πέρα από το αυξημένο ενδιαφέρον των επισκεπτών δεν καταγράφεται ακόμη άνοδος σε κρατήσεις, τουλάχιστον όχι στο βαθμό που περιμέναμε πριν την έναρξη της σεζόν».
Το Maestro έφερε και πολλούς Έλληνες
Η υπεύθυνη κρατήσεων σε ενοικιαζόμενα δωμάτια στους Παξούς Χριστιάνα Αρώνη, σημειώνει στο Thesstoday.gr ότι η σειρά έστρεψε στο νησί Έλληνες που συνήθως επέλεγαν άλλους καλοκαιρινούς προορισμούς.«Υπάρχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον, από ό,τι βλέπουμε πιο πολύ προσέλκυσε την εγχώρια αγορά, κυρίως Έλληνες που τα καλοκαίρια προτιμάνε τις Κυκλάδες. Έχει μεγαλώσει το εύρος των ανθρώπων που θέλουν να έρθουν στο νησί. Η σειρά βοηθάει να δεθεί ο κόσμος και συναισθηματικά με το μέρος και να το έχει στο νου του όταν έρθει η ώρα να αποφασίσουν που θα κλείσουν τις διακοπές τους», αναφέρει.