Κυκλοφοριακό, η μεγάλη μάστιγα των Αθηνών - κι όχι μόνο. Δεν είναι λίγες οι φορές που όλοι εξ ημών έχουμε «φρακάρει» στην κίνηση και ειδικότερα έχουμε -ενδεχομένως- κάνει τον... γύρο της Αθήνας για να μπορέσουμε να παρκάρουμε. Το ζήτημα αυτό, άλλωστε, είναι ένα από τα μεγαλύτερα προς επίλυση «αγκάθια», που αποτελεί ισχυρή προβληματική παρά τις κατά τόπους προτάσεις και παρεμβάσεις. Στο τελευταίο γκάλοπ του parapolitika.gr ερευνήθηκε ποια είναι η χειρότερη περιοχή για παρκάρισμα στην Αθήνα, με τις αντιδράσεις των πολιτών της πρωτεύουσας να είναι ενδεικτικές της επικρατούσας κατάστασης. Οι απαντήσεις ποικίλλουν, σαφώς, αναδεικνύοντας όμως την κύρια προβληματική της αδυναμίας στάθμευσης πολλές φορές ακόμη και κάτω από το ίδιο μας το σπίτι ψάχνοντας για «καβάτζες». Το μόνο βέβαιο είναι πως οι περιοχές που αναφέρονται θα σας κάνουν να ταυτιστείτε.

Διαβάστε: Γκάλοπ parapolitika.gr: Με ποιον πολιτικό αρχηγό θα έβγαιναν για... καφέ οι Έλληνες;

@parapolitika

Ποια είναι η χειρότερη περιοχή για να παρκάρεις στην Αθήνα; Ρεπορτάζ: Μάνος Ανθουλάκης #parapolitikagr #tiktokgreece #greece

♬ original sound - Parapolitika.gr - Parapolitika.gr



Γκάλοπ parapolitika.gr: Τι δείχνουν τα νεότερα για το κυκλοφοριακό


Στην Αττική, το κυκλοφοριακό πρόβληµα έχει εξελιχθεί σε έναν από τους µεγαλύτερους «πονοκεφάλους» της καθηµερινότητας, µε τους οδηγούς να χάνουν πάνω από 100 ώρες ετησίως στους δρόµους. Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία και τις τελευταίες επίσημες μετρήσεις του 2023, ο συνολικός αριθμός επιβατικών στην Ελλάδα αγγίζει τις 5.877.759 μονάδες. Το εντυπωσιακό είναι το γεγονός πως περισσότερα από τα μισά βρίσκονται στη Στερεά Ελλάδα και συγκεκριμένα τα 3.498.416. Ακολουθεί η Μακεδονία με 1.020.324 οχήματα, όπου τα 564.299 εξ αυτών βρίσκονται στην Θεσσαλονίκη.

Παράλληλα και σύμφωνα με ρεπορτάζ της εφημερίδας «ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ», οι οδηγοί των Αθηνών χρειάστηκαν μεσοσταθμικά 30 επιπλέον λεπτά για τις μετακινήσεις τους, με το μεγαλύτερο «αγκάθι» του κυκλοφοριακού να ακούει στο όνομα Κηφισός, όπου και καθημερινά η «κόλαση» της κίνησης σημειώνει ιστορικά υψηλά. Συγκεκριμένα, στην άνοδο του Κηφισού εντοπίζεται το μεγαλύτερο πρόβλημα κατά τις πρωινές και απογευματινές ώρες αιχμής (7-10 π.μ. και 15:00-19:00). Η βελτίωση των συγκοινωνιών αποτελεί μεγάλο στοίχημα για την αποσυμφόρηση του κυκλοφοριακού, εστιάζοντας στα συχνότερα δρομολόγια, αλλά και στις ποιοτικότερες υπηρεσίες.