Μπορεί η πόλη των Τρικάλων να απέκτησε μια σύγχρονη ευρωπαϊκή "πινελιά" στον τομέα της συγκοινωνίας με την έλευση του "έξυπνου λεωφορείου" που κινείται χωρίς οδηγό, αυτή όμως είναι η αιτία για τη διαμάχη που έχει ξεσπάσει στους κατοίκους της περιοχής, φτάνοντας μέχρι τα κλιμάκια της τοπικής αυτοδιοίκησης.

Δημοτική Αρχή και τοπικές οργανώσεις του ΣΥΡΙΖΑ και της Λαϊκής Ενότητας είναι στα "χαρακώματα", με τους δε να υπερασπίζονται της απόφασής τους να κινείται το αυτόνομο λεωφορείο στους δρόμους της θεσσαλικής πόλης, και τους δε να εξαγριώνονται, διότι ο εκσυγχρονισμός έχει αντικαταστήσει τα εργατικά χέρια.

Χωρίς να έχει γράψει πολλά χιλιόμετρα, το συγκεκριμένο όχημα έχει βάλει τη διχόνοια στους Τρικαλινούς, με τους πολίτες που προέρχονται από την Αριστερά να το χαρακτηρίζουν "έργο του σατανά μεταμφιεσμένο σε τεχνολογικό θαύμα που μολύνει την εργατική τάξη με καπιταλισμό". Οι συγκεκριμένες ομάδες των δημοτών φοβούνται πως είναι η απαρχή να χάσει σιγά - σιγά ο κόσμος τις δουλειές του και να αντικαταστηθούν τα εργατικά χέρια με ρομπότ και μηχανές, αναφέροντας πως "Το σατανικό ρομπότ θέλει να πάρει τις δουλειές μας. Διώξτε το!".

Στον αντίποδα, ο Δήμαρχος Τρικκαίων πήρε θέση υπέρ του "έξυπνου λεωφορείου", το οποίο πέρα από τις αντιδράσεις που έχει προκαλέσει, αποτελεί πλέον επίσημη τουριστική ατραξιόν της πόλης, κεντρίζοντας ταυτόχρονα το ενδιαφέρων των διεθνών ΜΜΕ. Συγκεκριμένα δήλωσε ο Δήμαρχος: "Αντιδρούν γιατί νομίζουν ότι  η τεχνολογία κόβει θέσεις εργασίας. Ωστόσο τα συγκεκριμένα λεωφορεία δεν πρόκειται να οδηγήσουν στην ανεργία τους οδηγούς των συμβατικών, αλλά να λειτουργήσουν συμπληρωματικά προς τα υφιστάμενα μέσα μεταφοράς. Θα μπορούσαν π.χ. να κυκλοφορούν κατά τη διάρκεια της νύχτας ώστε να υπάρχει όλο το 24ωρο εξυπηρέτηση. Για το πρόγραμμα αυτό δεν διαθέσαμε ως δήμος ούτε ένα ευρώ. Εμείς παρά τις αντιδράσεις θα συνεχίσουμε να εφαρμόζουμε με επιτυχία καινοτόμες ιδέες στην πόλη".

Το λεωφορείο χωρίς οδηγό έφτασε στην πόλη στο πλαίσιο προγράμματος για την πιλοτική κυκλοφορία αυτοματοποιημένων οχημάτων μαζικής μεταφοράς. Ο Δήμος Τρικάλων το προμηθεύτηκε μέσω του ευρωπαϊκού συγχρηματοδοτούμενου προγράμματος "CityMobil2" (Cities Demonstrating Cybernetic Mobility) που υλοποιείται για πρώτη φορά στο κέντρο μιας πόλης. Ουσιαστικά, το έργο αφορά στη διερεύνηση των δυνατοτήτων κυκλοφορίας οχήματος χωρίς οδηγό σε αστικό περιβάλλον και πραγματικές συνθήκες κυκλοφορίας.