Σε μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη στην εκπομπή «
Πρωινό ΣουΣου» στο OPEN, ο αγαπημένος ηθοποιός
Άκης Σακελλαρίου τοποθετήθηκε με ειλικρίνεια και σύνεση για το κίνημα
#MeToo, αλλά και για τη λήξη της συνεργασίας ανάμεσα στη
Δάφνη Λαμπρόγιαννη και τον
Σπύρο Παπαδόπουλο. Οι δηλώσεις του ρίχνουν φως σε ένα ευαίσθητο θέμα και παράλληλα αναδεικνύουν την ανάγκη προσεκτικής τοποθέτησης σε ζητήματα ηθικής.
Άκης Σακελλαρίου για το #MeToo: "Είμαστε σε καλύτερο δρόμο"
Ο Άκης Σακελλαρίου δεν δίστασε να αναγνωρίσει τη θετική επίδραση του κινήματος #MeToo στον χώρο του θεάτρου και της τέχνης γενικότερα. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά: «Το κίνημα #MeToo ταρακούνησε λίγο τα νερά και νομίζω ότι είμαστε σε πολύ καλύτερο δρόμο απ’ ό,τι πριν από μια δεκαετία», υπογραμμίζοντας την ανάγκη για εξέλιξη και επαγρύπνηση σε θέματα συμπεριφοράς και ηθικής ευθύνης. Την ίδια στιγμή, τόνισε πως δεν γνωρίζει λεπτομέρειες για συγκεκριμένα περιστατικά που έχουν απασχολήσει τη δημοσιότητα, επιλέγοντας να μην τοποθετηθεί επί αυτών.
Για την υπόθεση Παπαδόπουλου – Λαμπρόγιαννη: "Ας προσέχουμε τι λέμε"
Όταν η συζήτηση στράφηκε στη δημόσια αναφορά της Δάφνης Λαμπρόγιαννη σε περιστατικό που αφορούσε τον Σπύρο Παπαδόπουλο, ο Σακελλαρίου στάθηκε στο ήθος του συναδέλφου του. «Δεν τον ρώτησα και πιστεύω ότι είναι τέτοια η ηθική του Σπύρου που σίγουρα δεν επρόκειτο να υπάρξει κάποια διάθεση προσβολής απέναντι στη Δάφνη», ανέφερε, δείχνοντας εμπιστοσύνη στον ηθοποιό αλλά και επιφυλακτικότητα ως προς την κρίση καταστάσεων που δεν γνωρίζει προσωπικά. Καταλήγοντας, ο Άκης Σακελλαρίου τόνισε: «Ας προσέχουμε τι λέμε, ας προσέχουμε. Αυτά τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά, δεν είναι τόσο εύκολα», αναγνωρίζοντας την πολυπλοκότητα και τη σοβαρότητα των θεμάτων που σχετίζονται με προσωπικές εμπειρίες και ηθικές ευθύνες.
Η κατάθεση της Δάφνης Λαμπρόγιαννη: "Νόμιζα ότι θα με χτυπήσει" - Η ένταση με τον Σπύρο Παπαδόπουλο
Μια νέα, κρίσιμη μαρτυρία παρουσιάστηκε στο δικαστήριο την προηγούμενη εβδομάδα, όπου εκδικάζεται η υπόθεση του Πέτρου Φιλιππίδη. Ο συνήγορος των καταγγελλουσών, Αλέξανδρος Μίντζιας, προσκόμισε τη δήλωση της ηθοποιού Δάφνης Λαμπρόγιαννη, η οποία περιγράφει ένα επεισόδιο λεκτικής και ψυχολογικής έντασης με τον Σπύρο Παπαδόπουλο, κατά τη διάρκεια της θεατρικής παράστασης Sexy Laundry, το 2022. Η κατάθεση αυτή, σύμφωνα με τον συνήγορο, επιχειρεί να φωτίσει τους πραγματικούς λόγους της αποχώρησης της ηθοποιού από την παράσταση, απαντώντας σε ισχυρισμούς ότι η ηθοποιός αποχώρησε επειδή ο Σπύρος Παπαδόπουλος είχε εκφράσει στήριξη στον κατηγορούμενο ηθοποιό. Στην κατάθεσή της η ηθοποιός περιγράφει μια έντονη σύγκρουση με τον συμπρωταγωνιστή της: «Συμπρωταγωνιστούσα με τον Σπύρο Παπαδόπουλο. Μια μέρα εκείνος είχε πολύ σκοτεινή διάθεση. Πήγα στο καμαρίνι μου μόλις τελείωσε η παράσταση αναστατωμένη. Ήθελα να φύγω. Πριν προλάβω να κλείσω καλά την πόρτα του καμαρινιού μου, ήρθε ο Σπύρος από πίσω και χτύπησε την πόρτα. Ήταν πολύ θυμωμένος. Είπαμε δυο λόγια και μου είπε θα τα πούμε αύριο. Κάτι του είπα και εξερράγη. Άρχισε να φωνάζει. Μπήκε μέσα ένας τεχνικός και τον πέταξε έξω. Μείναμε οι δυο μας. Του είπα κοίταξε να δεις δουλεύω χρόνια σε αυτό το επάγγελμα. Μου είπε "σκάσε" και χτύπησε με το χέρι του με δύναμη τον πάγκο με τα καλλυντικά. Νόμιζα ότι θα με χτυπήσει. Έκλεισε με το σώμα του την πόρτα. Υποθέτω ότι είχε θέμα με τη συμπεριφορά μου».
Η αποχώρηση από την παράσταση
Η Δάφνη Λαμπρόγιαννη αντικαταστάθηκε από τη Ρένια Λουιζίδου μετά την αιφνιδιαστική αποχώρησή της από την παράσταση. Ο Σπύρος Παπαδόπουλος, παρότι δέχτηκε ερωτήσεις από δημοσιογράφους, δεν προχώρησε ποτέ σε δημόσιο σχολιασμό για το περιστατικό. Σε ανακοίνωσή της μέσω του δικηγόρου της, η ηθοποιός είχε δηλώσει: «Η συμμετοχή μου στην εν λόγω παράσταση ολοκληρώθηκε οριστικά έπειτα από ένα εντελώς αιφνίδιο και δυσανάλογο ξέσπασμα οργής προς το πρόσωπό μου, το οποίο συνέβη μετά την ολοκλήρωση της παράστασης της Παρασκευής 1 Απριλίου 2022. Προσπάθησα πρώτα να αναλογιστώ τις όποιες δικές μου ευθύνες. Προσπάθησα μετά να το αξιολογήσω ως μία πολύ άσχημη στιγμή ενός ανθρώπου, που μέχρι πριν από λίγη ώρα έμοιαζε ότι δεν είχαμε τίποτα να χωρίσουμε, όσο ασύμβατοι κι αν είναι οι χαρακτήρες μας. Άλλωστε ως ενήλικες, με καλή διάθεση, αυτό δεν θα μπορούσε θεωρητικά να είναι εμπόδια σε μία εξαιρετικά επιτυχημένη παράσταση με απανωτά sold out, που πρωταγωνιστούν μόνο δύο άνθρωποι και που όσοι την είδαν μιλούν για μια εξαιρετική σκηνική χημεία. Τη δική μου τη γενιά γυναικών τη μεγάλωσαν μαθαίνοντάς της να αντέχει, να καταλαβαίνει, να δικαιολογεί και τέλος πάντων να πηγαίνει παρακάτω… Δυστυχώς, πολλές φορές η ενσυναίσθηση ή η ανοχή εκλαμβάνεται ως αδυναμία».