Απίστευτη αποκάλυψη από τον Νίκο Βερλέκη: Σκηνοθέτης μύριζε τις μασχάλες για να δει αν ήταν καθαροί οι ηθοποιοί
Όταν οι κάμερες έσβηναν, ξεκινούσαν τα απίθανα
Ο Νίκος Βερλέκης αποκαλύπτει την αλλόκοτη συνήθεια σκηνοθέτη να ελέγχει προσωπικά την καθαριότητα των ηθοποιών

Σε μια εκ βαθέων και αποκαλυπτική συζήτηση στην εκπομπή Ακόμα δεν είδες τίποτα, ο αγαπημένος ηθοποιός Νίκος Βερλέκης άνοιξε την καρδιά του και μίλησε με ειλικρίνεια για τη σχέση του με την υποκριτική, για τις σκοτεινές πτυχές του επαγγέλματος αλλά και για τις προσωπικές του επιλογές που καθόρισαν τον τρόπο που έζησε και εργάστηκε όλα αυτά τα χρόνια. Με τη χαρακτηριστική του ηρεμία και διαύγεια, ξεδίπλωσε μια διαδρομή που δεν βασίστηκε στον ανταγωνισμό και τη φιλοδοξία, αλλά στην εσωτερική ισορροπία και την αξία της ίδιας της ζωής.
Νίκος Βερλέκης:«Δεν πήρα ποτέ τηλέφωνο για δουλειά» - Η καριέρα που ήρθε μόνη της
Ο Νίκος Βερλέκης δεν δίστασε να ομολογήσει πως η καριέρα του χτίστηκε χωρίς ο ίδιος να την επιδιώξει συνειδητά: «Δεν κυνηγούσα την καριέρα μου. Με ενδιέφερε περισσότερο η ζωή. Όταν προσπάθησα να πάρω τηλέφωνο για δουλειά, δεν με πήραν». Αυτό, όμως, δεν τον εμπόδισε από το να αφήσει το δικό του αποτύπωμα στον ελληνικό κινηματογράφο και την τηλεόραση. Ο ίδιος εξομολογήθηκε πως το ανεκπλήρωτο όνειρό του είναι να παίξει σε αρχαία τραγωδία, κάτι που ποτέ δεν επιδίωξε ενεργά. Μια ξεκάθαρη στάση ζωής, όπου η επαγγελματική φιλοδοξία έρχεται δεύτερη μετά την προσωπική γαλήνη και αξιοπρέπεια.
«Μας μύριζαν τις μασχάλες» – Όταν το bullying ήταν καθημερινότητα στο θέατρο
Ο ηθοποιός στάθηκε και στις δυσάρεστες πλευρές του επαγγέλματος, αποκαλύπτοντας ένα ακραίο περιστατικό από τα παλιά: «Υπήρχε σκηνοθέτης που μύριζε τις μασχάλες των ηθοποιών για να δει αν είναι καθαροί. Τότε υπήρχε έντονο bullying στους ηθοποιούς». Αναφερόμενος στο πώς έχει αλλάξει το τοπίο στον χώρο της υποκριτικής, ο Νίκος Βερλέκης σημείωσε: «Είναι πολύ καλό που έχουν αλλάξει τα πράγματα. Ίσως να έπρεπε να είχαν αλλάξει και πιο νωρίς». Δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στη σεξουαλική παρενόχληση στον χώρο, εξηγώντας πως δεν βίωσε κάτι αντίστοιχο ο ίδιος, αλλά αναγνωρίζει την ιδιαίτερη ευαλωτότητα των γυναικών στον χώρο.