Και ξαφνικά, η τηλεοπτική περιφέρεια παίρνει φωτιά. Η μεταφορά ενός τμήματος του τηλεοπτικού κοινού -που φτάνει έως και το 20%- στα «μικρά κανάλια» αυξάνει την αξία τους, λίγο πριν από την είσοδο στην ψηφιακή εποχή. Δεν θα πρέπει να αποκλείσει κανείς το ενδεχόμενο μεταβιβάσεων τηλεοπτικών σταθμών το επόμενο διάστημα, με βάση το ενδιαφέρον που εκδηλώνουν διάφοροι επιχειρηματίες. Ο στενός συνεργάτης του Ευάγγελου Βενιζέλου, τηλεοπτικός παραγωγός Διονύσης Παναγιωτάκης, έχοντας αποκτήσει από τον (καταζητούμενο) Πέτρο Κυριακίδη το Sport TV, έστησε ως ενημερωτικό το Action24, ξεκινώντας συνεργασίες με πολλούς δημοσιογράφους, παίζοντας υπέρ του ΠΑΣΟΚ και της «Ελιάς» και στηρίζοντας διακριτικά τη συγκυβέρνηση. Ο σταθμός τυπικά είναι μη ενημερωτικός, αλλά επί του θέματος και των σχετικών καταγγελιών δεν αποφασίζει το ΕΣΡ, επικαλούμενο υπό εξέλιξη σχετική συζήτηση στο ΣτΕ, ύστερα από προσφυγή του τηλεοπτικού σταθμού. 

KONTRA CHANNEL. Στην... κόντρα με το Kontra Channel έχει βγει ο Γιώργος Κουρής, έχοντας δημιουργήσει ένα σταθερό κοινό, παράλληλα με την έκδοση της εφημερίδας «Kontra News». Με την πολιτική ασχολείται επίσης ο σταθμός Extra της Acera Publishing Limited (79,5%), ενώ στο ΖΟΟΜ TV πρωταγωνιστεί ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος. Το κανάλι ανήκει στην Kiopra Commercial Ltd κατά 78,5% και στον Θόδωρο Κατσίκη κατά 21,25%. Ο Δημήτρης Κοντομηνάς ελέγχει το Channel 9, το οποίο μετά το προ ετών πείραμα της ανάθεσης της λειτουργίας του στον Νίκο Ευαγγελάτο σταμάτησε να ανεβάζει στροφές. Στον τηλεοπτικό χάρτη με συζητήσεις επί παντός επιστητού προστίθεται το Blue Sky TV της οικογένειας Κισσανδράκη και το High TV, με τον δημοσιογράφο Κώστα Χούντα.

MAD. Το MAD ανήκει κατά 40,87% στον Μάκη Κουρή, ενώ από 25% κατέχουν η Αγγελική Κουρή και ο Ανδρέας Μ. Κουρής. Η Μαρία Δ. Κοντομηνά έχει το 7,02% και η Mad TV Licencing το 1,07% και με ποσοστά κάτω του 1% άλλα δύο φυσικά πρόσωπα. Η μεγάλη έκπληξη είναι το Nickelodeon, το οποίο έχει πολύ μεγάλη ανταπόκριση στα ελληνικά νοικοκυριά, καθώς είναι το μοναδικό ελεύθερο παιδικό κανάλι. Τα παιδιά είναι κολλημένα στην οθόνη, παρακολουθώντας συχνά αμφίβολης ποιότητας κινούμενα σχέδια του εξωτερικού, γεμάτα με διαφημίσεις παιδικών παιχνιδιών. Ο παιδικός τηλεοπτικός σταθμός του Βίκτωρα Ρέστη φαίνεται να αποδίδει, σε αντίθεση με το MTV, το οποίο επιχείρησε να μπει στην αγορά που είχε δημιουργήσει το MAD TV του Ανδρέα Μ. Κουρή, χωρίς μεγάλη επιτυχία.