Το θέμα της παραίτησης του Ανδρέα Ψυχάρη από τη θέση του βουλευτή ερμηνεύτηκε, κατ’ αρχάς -και σωστά- από την πολιτική σκοπιά. Τι σήμαινε δηλαδή αυτή καθ’ εαυτήν η πρωτοβουλία του και, κυρίως, τι σήμαιναν οι επισημάνσεις του βουλευτή στην παραίτησή του. Επίσης, ποια μηνύματα έστελνε η παραίτηση και τι επιδράσεις θα είχε στη νεοδημοκρατική Κοινοβουλευτική Ομάδα.  

Από την άλλη πλευρά, δεν πρέπει να παραγνωρίζεται ότι ο διατελέσας σύμβουλος κατ’ αρχάς του Αντώνη Σαμαρά και στη συνέχεια βουλευτής φέρει ένα συγκεκριμένο όνομα, που συνδέεται με τον πλέον ισχυρό εγχώριο Οργανισμό ΜΜΕ στη χώρα. Ετσι, σε πρώτη φάση μπορεί κανείς να υποθέσει ότι η κυβέρνηση χάνει έναν πολύ δυνατό υποστηρικτή.  Ο συγκεκριμένος Οργανισμός, με πολυετή δραστηριότητα στον χώρο της ενημέρωσης αλλά και στα πολιτικά πράγματα, με την παραίτηση του Ψυχάρη δείχνει να αποστασιοποιείται από την κυβέρνηση. Αλλωστε ο πρώτος τίτλος της ναυαρχίδας του Ομίλου, του «Βήματος», μετά την παραίτηση του υιού του επικεφαλής του ΔΟΛ, επεσήμαινε με σημασία τον εγκλωβισμό Σαμαρά όχι μόνο στις πιέσεις της τρόικας, αλλά, κυρίως, στα κυβερνητικά λάθη.  

Αν η απόσταση του Συγκροτήματος από την κυβέρνηση είναι με δική του πρωτοβουλία, πρέπει να παρατηρήσουμε ότι άλλη μία φορά στο πρόσφατο παρελθόν υπήρξε αποστασιοποίηση του ιδίου συγκροτήματος από την εξουσία. Αλλά, τότε, με πρωτοβουλία του ίδιου του τότε πρωθυπουργού, Γιώργου Παπανδρέου. Ο οποίος αιφνιδίως και χωρίς να υπάρχει ιδιαίτερος λόγος είχε εξαπολύσει σφοδρή επίθεση στο εκδοτικό συγκρότημα που στήριζε επί χρόνια το ΠΑΣΟΚ. Από την εποχή του πατέρα του μέχρι και τον ίδιο. Το τι συνέβη στη συνέχεια είναι γνωστό και έχει τη σημασία του και για τον Αντώνη Σαμαρά, αν μπορεί να ερμηνεύσει σωστά τέτοιες ενέργειες.  

Δικαίως ο αναγνώστης θα διερωτηθεί για την ισχύ των ΜΜΕ, σε σημείο να καθορίζουν τις πολιτικές εξελίξεις. Βεβαίως και μπορούν. Αποδεικνύεται ιστορικώς. Κυρίως δε διότι, ενώ λ.χ. τα ηλεκτρονικά Μέσα μπορούν να κάνουν ζημιά σε μία κυβέρνηση, σε ένα κόμμα, εντούτοις, κυβερνήσεις έχουν πέσει μόνο από τον Τύπο. Με εξαίρεση δύο μόνο πολιτικά πρόσωπα, τα οποία είχαν σοβαρά λαϊκά ερείσματα και κύρος, δηλαδή τον Κωνσταντίνο Καραμανλή και τον Ανδρέα Παπανδρέου, όλους τους άλλους αρχηγούς, με διαφορετικό τρόπο τον καθένα, τους «κατάπιαν» τα ΜΜΕ. Θα μπορούσαμε να πούμε μάλιστα ότι ακόμη και του Ανδρέα του έκαναν μεγάλη ζημιά την περίοδο 1988-1990. Και ο νοών νοείτω...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Η τρόικα ζητάει ενιαίο ΦΠΑ στον Τύπο

Ο ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ 90,1 απέκτησε 80.000 καθημερινούς ακροατές!

Ποια γνωστή παρουσιάστρια επιστρέφει στην TV (ΦΩΤΟ);

Παραιτήθηκε από την «Καθημερινή» ο διευθυντής Διαφήμισης

Κατά της Digea ο Δήμος Θεσσαλονίκης

Τέσσερις μεγάλες προσφορές αυτό το Σάββατο με την ΕΠΕΝΔΥΣΗ

«Ουρές» δημοσιογράφων για τα ψηφοδέλτια του ΣΥΡΙΖΑ