Με 17.292.000 θεάσεις ολοκληρώθηκε ο Σεπτέμβριος για το ERTFLIX, σηματοδοτώντας έναν από τους πιο επιτυχημένους μήνες της πλατφόρμας. Σύμφωνα με τα στοιχεία της NPAW Video Analytics, που ανέλυσε το τμήμα Έρευνας και Ανάλυσης της ΕΡΤ, η αύξηση σε σχέση με τον Αύγουστο έφτασε το εντυπωσιακό 28%, ενώ σε σύγκριση με τον περσινό Σεπτέμβριο σημειώθηκε άνοδος 7%. Πρωταγωνιστές αυτής της εκτόξευσης ήταν οι αναμετρήσεις της Εθνικής Ομάδας μπάσκετ στο Ευρωμπάσκετ, οι νέες ελληνικές σειρές μυθοπλασίας της ΕΡΤ και το πλούσιο ξένο πρόγραμμα που κράτησε το ενδιαφέρον του κοινού.

ERTFLIX: Basket fever και live streaming που "έσπασε" τα κοντέρ

Το 52% των live θεάσεων του Σεπτεμβρίου προήλθε από τους κρίσιμους αγώνες της Εθνικής Ομάδας στο Ευρωμπάσκετ, που μεταδόθηκαν από το ERTnews και την ΕΡΤ1. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει και το πώς παρακολούθησε το κοινό τους αγώνες: 62% των θεατών επέλεξαν κινητά τηλέφωνα, δείχνοντας τη στροφή προς mobile streaming και τη δύναμη της πλατφόρμας σε real time μετάδοση. Στην κορυφή των live προβολών βρέθηκαν οι ημιτελικοί και ο «μικρός» τελικός, όπου η Εθνική συγκίνησε χιλιάδες φιλάθλους.

ERTFLIX: Basket fever και live streaming που "έσπασε" τα κοντέρ

ERTFLIX: Ελληνικές σειρές και ξένο πρόγραμμα κράτησαν το ενδιαφέρον on demand

Στο πεδίο του on demand περιεχομένου, οι ελληνικές σειρές της ΕΡΤ είχαν την τιμητική τους. Πρώτες σε αριθμό θεάσεων αναδείχθηκαν οι σειρές «Το παιδί» και «Καλά θα πάει και αυτό», ακολουθούμενες από τον δεύτερο κύκλο της σειράς «Το δίχτυ», τον τρίτο κύκλο της «Ηλέκτρας» και την ταινία «Άκουσέ με». Αντίστοιχα, στο ξένο πρόγραμμα ξεχώρισαν η κλασική σειρά μυστηρίου «Οι περιπέτειες του Ηρακλή Πουαρό», το παιδικό «Αριθμοκυβάκια», οι σειρές «Κατηγορούμενοι», «Η μέθοδος Wagner» και η ταινία «Επικίνδυνες σχέσεις».

Η συνύπαρξη ελληνικού και διεθνούς περιεχομένου φαίνεται να αποτελεί το «κλειδί» της επιτυχίας του ERTFLIX, που έχει πλέον καθιερωθεί ως μια αξιόπιστη, δωρεάν πλατφόρμα streaming με συνεχώς αυξανόμενο κοινό. Ο Σεπτέμβριος ανέδειξε ξεκάθαρα ότι το ERTFLIX δεν αποτελεί πλέον μια εναλλακτική, αλλά μια σταθερή επιλογή ψυχαγωγίας και ενημέρωσης, με νούμερα που θυμίζουν εμπορικές πλατφόρμες και κοινό που διευρύνεται διαρκώς.