Τα χαμηλά νούμερα τηλεθέασης και τη φετινή σεζόν στο Open, σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό, σε συνδυασμό με τη συνεχιζόμενη απώλεια εσόδων, προκαλούν έντονο προβληματισμό στην ιδιοκτησία του σταθμού. Η κατάσταση αυτή έχει φέρει ξανά στο προσκήνιο τα σενάρια που θέλουν τον Ιβάν Σαββίδη να εξετάζει το ενδεχόμενο πώλησης του καναλιού, εφόσον υπάρξει ενδιαφέρον από επενδυτή με σαφές πλάνο και προοπτική.Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της στήλης «Big Mouth» του powergame.gr, πιθανό ενδιαφέρον, έστω και σε διερευνητικό επίπεδο, θα μπορούσε να εκδηλωθεί από τον επιχειρηματία Γιώργο Πουλόπουλο, της Διαδικασίας και της Bright, εταιρειών που αναλαμβάνουν projects και στον δημόσιο τομέα. Από την πλευρά του, ο Ιβάν Σαββίδης εμφανίζεται διατεθειμένος να ακούσει κάθε πρόταση που θα συνοδεύεται από συγκεκριμένη στρατηγική και ρεαλιστικό σχέδιο βιωσιμότητας του σταθμού.

Διαβάστε:Η τηλεθέαση "χτυπάει κόκκινο" - Το ορόσημο των Χριστουγέννων που θα κρίνει τα πάντα στα κανάλια

Open: Ζημιές, μειωμένα έσοδα και πτώση τηλεθέασης

Παρά την προσπάθεια που καταβάλλεται από την αρχή της φετινής τηλεοπτικής χρονιάς για να ενισχυθεί το πρόγραμμα και να δοθεί ένα πιο ισχυρό στίγμα σε σχέση με τις προηγούμενες σεζόν, τα οικονομικά στοιχεία παραμένουν αποκαλυπτικά για την κατάσταση που επικρατεί στο κανάλι της Παιανίας.Ο κύκλος εργασιών της εταιρείας Ραδιοτηλεοπτική Α.Ε., που ελέγχει το Open, ανήλθε το 2024 στα 30.062.490 ευρώ, από 22.248.027 ευρώ το 2023. Παρά τη μικρή βελτίωση στα συνολικά έσοδα, οι ζημίες χρήσης διαμορφώθηκαν στα 11.488.959 ευρώ το 2024, έναντι 26.810.179 ευρώ το 2023.Την ίδια στιγμή, τα έσοδα από διαφημίσεις σημείωσαν πτώση, φτάνοντας τα 14.210.367 ευρώ το 2024, από 16.459.047 ευρώ την προηγούμενη χρονιά. Μείωση καταγράφηκε και στον μέσο αριθμό εργαζομένων, που από 373 άτομα το 2023 υποχώρησε σε 336 το 2024. Όσον αφορά την τηλεθέαση, ο ενημερωτικός τομέας του Open εξακολουθεί να καταγράφει τα χαμηλότερα ποσοστά σε σχέση με τα υπόλοιπα κανάλια, γεγονός που αποτυπώνει τις δυσκολίες του σταθμού να ανταγωνιστεί αποτελεσματικά τα μεγάλα τηλεοπτικά brands.

*Δημοσιεύτηκε στο ένθετο Secret των Παραπολιτικών