Everest Exclusive: Αυτό είναι το ξεκίνημα για την ανανέωση των Everest
Ένα νέο concept από την Vivartia και τα Everest βρίσκεται σε δοκιμαστική λειτουργία εδώ και λίγες ημέρες στο εμπορικό κέντρο Golden Hall στο Μαρούσι. Πρόκειται για το Everest Exclusive το οποίο αποτελεί και το πρώτο βήμα για την αναβάθμιση τόσο του σήματος όσο και του μενού της, ιστορικής πλέον, αλυσίδας. Όπως αναφέρει στο powergame.gr η Κατερίνα Παπαγεωργίου, Γενική Επιχειρησιακή Διευθύντρια του ομίλου εστίασης της Vivartia, το συγκεκριμένο concept ξεκίνησε μετά από συζητήσεις με την Lamda Development, όπου υπάρχει μακροχρόνια συνεργασία καθώς η εστίαση της Vivartia έχει παρουσία στα εμπορικά της κέντρα με διάφορα σήματα (Goody’s, Everest, La Pasteria, Flocafe κ.α.).
«Στόχος ήταν να είναι ένα πολύ ιδιαίτερο κατάστημα καθώς φιλοξενείται δίπλα από το Μουσείο Ολυμπιακών Αγώνων. Θέλαμε ένα σήμα αναγνωρίσιμο, όπως είναι το Everest, όμως πολύ διαφορετικό από ότι είναι στην πόλη. Εμείς σαν εστίαση της Vivartia είχαμε ήδη ξεκινήσει να σχεδιάζουμε κάτι πιο αναβαθμισμένο που θα αποτελούσε την επόμενη ημέρα στα Everest, όμως όχι σε τόσο εξελιγμένη μορφή όπως είναι το συγκεκριμένο concept» εξηγεί η κα. Παπαγεωργίου. «Κάποια στοιχεία του Everest Exclusive θα τα δούμε και σε άλλα καταστήματα του συστήματος, ενώ εκτιμάμε ότι αυτό καθαυτό το concept θα τα δούμε και σε κάποια σημεία σε κομβικά σημεία στην πόλη».
Ποιο είναι το στοιχείο που διαφοροποιεί τα Everest Exclusive από τα «συμβατικά» Everest; Πέρα από την αισθητική (σ.σ. στο κατάστημα του Golden Hall επιλέχθηκαν στοιχεία στο χρώμα του χρυσού) ιδιαίτερη βαρύτητα δόθηκε στην φρεσκάδα των προϊόντων. Πέρα από τα τυποποιημένα, όλα τα υπόλοιπα παράγονται μέσα στο κατάστημα ενώ στο επίκεντρο είναι ένα ζυμάρι 48 ωρών ωρίμανσης. Το συγκεκριμένο ζυμάρι πρωταγωνιστεί σε όλα τα προϊόντα ζύμης (πίτσα, πεϊνιρλί, ψωμί για σάντουιτς, γλυκά κ.α.) τα οποία ψήνονται στον ειδικό φούρνο. Αντίστοιχα αναβαθμισμένες και πιο κοντά στις σημερινές γευστικές απαιτήσεις είναι οι γεύσεις που προσφέρονται. Είναι χαρακτηριστικό ότι παρέχεται πλήρες μενού vegan διατροφής ενώ υπάρχουν προτάσεις και για vegetarian.
Τα επόμενα βήματα
Σύμφωνα με την κα. Παπαγεωργίου στόχος είναι το επόμενο διάστημα θα λειτουργήσει και ένα δεύτερο Everest Exclusive, πιθανότατα στα Βόρεια Προάστια, καθώς η εταιρεία θέλει να δοκιμάσει το concept και σε συνθήκες δρόμου πέρα από το Golden Hall όπου και η κίνηση δεν έχει επανέλθει σε φυσιολογικά επίπεδα και δεν επιτρέπονται τα τραπεζοκαθίσματα. Όπως προαναφέρθηκε, στοιχεία του νέο σήματος αλλά και του μενού θα χρησιμοποιηθούν και σε ένα μεγάλο μέρος από τα υπόλοιπα Everest. Ήδη έχουν κάνει την εμφάνιση τους σε 15 σημεία και μέσα στον Ιούλιο αναμένεται να προστεθεί ένας μεγάλος αριθμός Everest όπου θα υπάρξει αισθητική και προϊοντική αναβάθμιση. Ο συνολικός αριθμός των καταστημάτων που θα αναβαθμιστεί θα κριθεί και από τον αριθμό των franchisee που θα αγκαλιάσουν την νέα πρόταση.
«Παράλληλα θα υπάρξει τεχνολογική αναβάθμιση. Οι κατάλογοι θα είναι πλέον ψηφιακοί ενώ θα τοποθετηθούν ordering kiosks, ώστε να μπορεί ο καταναλωτής μέσα από οθόνη να πραγματοποιεί την παραγγελία και μέσω ενημέρωσης στο κινητό να την παραλαμβάνει από το pickup point. Τα στοιχεία αυτά τα συνδυάζουμε με το loyalty πρόγραμμα των Everest τα οποία είναι αρκετά διαδεδομένα» καταλήγει η κα. Παπαγεωργίου.
Υπενθυμίζεται ότι τα Everest ξεκίνησαν την πορεία τους από το Κολωνάκι το 1965, εντάχθηκαν το 2008 στον όμιλο Vivartia και σήμερα διαθέτουν περισσότερα από 200 σημεία που εξυπηρετούν καθημερινά πάνω από τα 100.000 πελάτες.
«Στόχος ήταν να είναι ένα πολύ ιδιαίτερο κατάστημα καθώς φιλοξενείται δίπλα από το Μουσείο Ολυμπιακών Αγώνων. Θέλαμε ένα σήμα αναγνωρίσιμο, όπως είναι το Everest, όμως πολύ διαφορετικό από ότι είναι στην πόλη. Εμείς σαν εστίαση της Vivartia είχαμε ήδη ξεκινήσει να σχεδιάζουμε κάτι πιο αναβαθμισμένο που θα αποτελούσε την επόμενη ημέρα στα Everest, όμως όχι σε τόσο εξελιγμένη μορφή όπως είναι το συγκεκριμένο concept» εξηγεί η κα. Παπαγεωργίου. «Κάποια στοιχεία του Everest Exclusive θα τα δούμε και σε άλλα καταστήματα του συστήματος, ενώ εκτιμάμε ότι αυτό καθαυτό το concept θα τα δούμε και σε κάποια σημεία σε κομβικά σημεία στην πόλη».
Ποιο είναι το στοιχείο που διαφοροποιεί τα Everest Exclusive από τα «συμβατικά» Everest; Πέρα από την αισθητική (σ.σ. στο κατάστημα του Golden Hall επιλέχθηκαν στοιχεία στο χρώμα του χρυσού) ιδιαίτερη βαρύτητα δόθηκε στην φρεσκάδα των προϊόντων. Πέρα από τα τυποποιημένα, όλα τα υπόλοιπα παράγονται μέσα στο κατάστημα ενώ στο επίκεντρο είναι ένα ζυμάρι 48 ωρών ωρίμανσης. Το συγκεκριμένο ζυμάρι πρωταγωνιστεί σε όλα τα προϊόντα ζύμης (πίτσα, πεϊνιρλί, ψωμί για σάντουιτς, γλυκά κ.α.) τα οποία ψήνονται στον ειδικό φούρνο. Αντίστοιχα αναβαθμισμένες και πιο κοντά στις σημερινές γευστικές απαιτήσεις είναι οι γεύσεις που προσφέρονται. Είναι χαρακτηριστικό ότι παρέχεται πλήρες μενού vegan διατροφής ενώ υπάρχουν προτάσεις και για vegetarian.
Τα επόμενα βήματα
Σύμφωνα με την κα. Παπαγεωργίου στόχος είναι το επόμενο διάστημα θα λειτουργήσει και ένα δεύτερο Everest Exclusive, πιθανότατα στα Βόρεια Προάστια, καθώς η εταιρεία θέλει να δοκιμάσει το concept και σε συνθήκες δρόμου πέρα από το Golden Hall όπου και η κίνηση δεν έχει επανέλθει σε φυσιολογικά επίπεδα και δεν επιτρέπονται τα τραπεζοκαθίσματα. Όπως προαναφέρθηκε, στοιχεία του νέο σήματος αλλά και του μενού θα χρησιμοποιηθούν και σε ένα μεγάλο μέρος από τα υπόλοιπα Everest. Ήδη έχουν κάνει την εμφάνιση τους σε 15 σημεία και μέσα στον Ιούλιο αναμένεται να προστεθεί ένας μεγάλος αριθμός Everest όπου θα υπάρξει αισθητική και προϊοντική αναβάθμιση. Ο συνολικός αριθμός των καταστημάτων που θα αναβαθμιστεί θα κριθεί και από τον αριθμό των franchisee που θα αγκαλιάσουν την νέα πρόταση.
«Παράλληλα θα υπάρξει τεχνολογική αναβάθμιση. Οι κατάλογοι θα είναι πλέον ψηφιακοί ενώ θα τοποθετηθούν ordering kiosks, ώστε να μπορεί ο καταναλωτής μέσα από οθόνη να πραγματοποιεί την παραγγελία και μέσω ενημέρωσης στο κινητό να την παραλαμβάνει από το pickup point. Τα στοιχεία αυτά τα συνδυάζουμε με το loyalty πρόγραμμα των Everest τα οποία είναι αρκετά διαδεδομένα» καταλήγει η κα. Παπαγεωργίου.
Υπενθυμίζεται ότι τα Everest ξεκίνησαν την πορεία τους από το Κολωνάκι το 1965, εντάχθηκαν το 2008 στον όμιλο Vivartia και σήμερα διαθέτουν περισσότερα από 200 σημεία που εξυπηρετούν καθημερινά πάνω από τα 100.000 πελάτες.