Το υπουργείο Ανάπτυξης αναμένεται να προβεί σήμερα, Τρίτη 11 Οκτωβρίου, σε προσδιορισμό των περίπου 25 κατηγοριών μέσα από τις οποίες κάθε σούπερ μάρκετ με ετήσιο τζίρο άνω των 90 εκατ. ευρώ θα δημιουργεί το «καλάθι του νοικοκυριού» με 50 βασικά προϊόντα, στα οποία θα υπάρχει η δέσμευση να διατηρηθούν σταθερές τιμές.

Σύμφωνα με πληροφορίες, στις γενικές αναφορές όπως «άλευρα», «ζυμαρικά», «όσπρια», «είδη προσωπικής υγιεινής», «απορρυπαντικά», θα υπάρχει και περαιτέρω εξειδίκευση, όπως: χαρτί υγείας με συγκεκριμένα ρολά, βρεφικές πάνες με βάση συγκεκριμένες συσκευασίες, κτλ.

Τι θα περιλαμβάνει

Το «καλάθι του νοικοκυριού» θα συμπεριλαμβάνει αυτά που σήμερα θεωρούνται ανελαστική δαπάνη για ένα νοικοκυριό με μία ευρεία έννοια και βάση ποιοτικών στοιχείων. Στο πλαίσιο αυτό εξετάζεται σοβαρά να ενταχθεί στο «καλάθι» και κατηγορία αναψυκτικών.

Στην κατηγορία του «καφέ» θα περιλαμβάνονται τρία προϊόντα: ο ελληνικός, ο στιγμιαίος και ο γαλλικός. Αντίθετα οι συσκευασίες του espresso δεν πρόκειται να ενταχθούν.