Palowise: Η εταιρεία που σύστησε στην Ελλάδα το sentiment analysis επεκτείνεται στη Βρετανία
Φανταστείτε να υπήρχε μία κάμερα, που αναλύει τα συναισθήματα των χρηστών σε πραγματικό χρόνο για κάθε τι που «ανεβαίνει» στα social media: από τα likes και τις αξιολογήσεις μέχρι τα σχόλια και τις συζητήσεις. Αν υπήρχε μια τέτοια κάμερα, κάθε εταιρεία θα μπορούσε να εντοπίσει πιθανές αδυναμίες στην εμπορική της πολιτική, στην εξυπηρέτηση πελατών ή ακόμα και στα καταστήματα, αλλά και να αντιληφθεί έγκαιρα πιθανά αρνητικά γεγονότα, λαμβάνοντας τα απαραίτητα μέτρα για τον περιορισμό τους.
Τον ρόλο αυτής της κάμερας παίζει η Palowise, η εταιρεία που ίδρυσε πριν από 10 χρόνια ο Παναγιώτης Τσαντίλας, με αρχικό όραμα να παρέχει δυναμικές αναλύσεις και visualisations μαζί με deep insights για τη σημαντική βελτίωση των δεικτών της ψηφιακής παρουσίας των εταιρειών.
Η εταιρεία, που σύστησε στο ελληνικό κοινό το Web και Social Intelligence και ειδικά το sentiment analysis, μετατρέποντας πρακτικά τα data σε αποφάσεις, ετοιμάζεται να ανοίξει τις αντένες της περαιτέρω, ανοίγοντας νέες αγορές, αρχής γενομένης από αυτή της Μεγάλης Βρετανίας.
Η διεθνής επέκταση, όπως εξήγησε μιλώντας στο powergame.gr, ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Παναγιώτης Τσαντίλας, συμπίπτει χρονικά με την αλλαγή εταιρικής ταυτότητας της Palo, μετά από δέκα χρόνια επιτυχημένης πορείας στον χώρο των Web & Social Media Analytics, σε Palowise.
«Η αλλαγή της εταιρικής ταυτότητας συνδέεται άμεσα με τον στόχο για διεθνή επέκταση της εταιρείας, ενώ σηματοδοτεί και τον επαναπροσδιορισμό των αναγκών της ευφυούς και data driven επιχείρησης για Web & Social Intelligence» πρόσθεσε ο κ. Τσαντίλας.
Aνάλυση συναισθήματος
Η Palowise, που αναπτύσσει συστηματικά μοντέλα μηχανικής μάθησης για την ανάλυση συναισθήματος αποκλειστικά για ελληνικά κείμενα, έχει καταφέρει, στα δέκα μόλις χρόνια από την ίδρυσή της, να ταυτίσει το όνομά της με state of the art τεχνολογίες αιχμής.
Μέσα σε μία δεκαετία, η Palowise έχει εξελιχθεί σε κορυφαία εταιρεία web & social intelligence, με υπηρεσίες και λύσεις που μπορούν να ωφελήσουν όλους τους κλάδους της ελληνικής οικονομίας. Από τα καταναλωτικά προϊόντα (FMCG) και τον χρηματοοικονομικό κλάδο, μέχρι τους τομείς της ενέργειας, του λιανικού εμπορίου, του e-commerce, των φαρμακευτικών, των υπηρεσιών, του τουρισμού.
«Η φιλοσοφία της Palowise αντικατοπτρίζει τη δέσμευσή της στην καινοτομία και την αφοσίωση στον πελάτη, καθώς εξελίσσεται συνεχώς μέσω της έρευνας και ανάπτυξης(R&D), οδηγώντας σε βαθιά κατανόηση της ανθρώπινης συμπεριφοράς στο ψηφιακό οικοσύστημα» εξηγεί στο powergame.gr o CEO της εταιρείας. Έτσι, παρέχει αξιόπιστη πληροφόρηση προς τους πελάτες της, ώστε να παίρνουν στοχευμένες και επιτυχημένες αποφάσεις στην επιχειρηματική τους δραστηριότητα και ειδικά στο digital marketing.
«Όραμά μας είναι να παρέχουμε δυναμικές αναλύσεις και visualisations μαζί με deep insights για τη σημαντική βελτίωση των δεικτών της ψηφιακής παρουσίας των εταιρειών. Δημιουργούμε ένα περιβάλλον που να μπορεί να κατανοεί την ανθρώπινη συμπεριφορά και τις τάσεις στο ψηφιακό οικοσύστημα, συνδυάζοντας την τεχνητή νοημοσύνη με τον άνθρωπο» σημειώνει ο κ. Τσαντίλας και προσθέτει: «Θα μπορούσατε να κατανοήσετε τι λέει το ψηφιακό οικοσύστημα για τους ανταγωνιστές σας, αλλά και ποιος είναι ο κλαδικός δείκτης συναισθήματος, ώστε να αντιληφθείτε καλύτερα την ψηφιακή σας θέση» προσθέτει ο κ. Τσαντίλας.
Στην εμπροσθοφυλακή
Το καινοτομικό προβάδισμα που έχει αποκτήσει η Palowise αποτυπώνεται στο πλούσιο παλμαρέ των επιτευγμάτων, που έχει ήδη καταφέρει: με τέσσερις αιτήσεις για πατέντες στην Αμερική, στην Ευρώπη και στην Ελλάδα, αλλά και με πάνω από είκοσι διεθνείς δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά την τελευταία διετία, αποτελεί τη μοναδική ελληνική επιχείρηση που δημιουργεί υψηλή τεχνολογία πάνω στην ελληνική γλώσσα.
Μάλιστα, η Palowise απέκτησε πρόσφατα δίπλωμα ευρεσιτεχνίας από τον Ελληνικό Οργανισμό Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας για τη μεθοδολογία και την αρχιτεκτονική της μηχανικής μάθησης (machine learning) και του γλωσσικού μοντέλου (large language model) που ανέπτυξε στην «Ανάλυση Συναισθήματος Περιεχομένου στο διαδίκτυο».
«Αυτή η αναγνώριση αποτελεί απόδειξη της σταθερής δέσμευσής της να ξεπερνά τα όρια της καινοτομίας στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης, του NLP και της ανάλυσης περιεχομένου» σημειώνει ο κ. Τσαντίλας.
Περί Sentiment Analysis
Στη σημερινή εποχή η κατανόηση και η ανάλυση των απόψεων και συναισθημάτων που εκφράζονται στο ψηφιακό οικοσύστημα από το κοινό, πελάτες και από influencers είναι εξαιρετικής σημασίας. Βοηθά στο να δημιουργούμε, προσαρμόζουμε και να βελτιώνουμε το περιεχόμενο έτσι ώστε να έχει τη μέγιστη επίδραση στο κοινό που απευθυνόμαστε.
Το ερώτημα που προκύπτει, ωστόσο, είναι πώς καταφέρνει η Palowise ακρίβεια στοιχείων έως και 90% στο sentiment analysis; «Mε έμπειρους επιστήμονες στο data science, αλλά και με στενές μακροχρόνιες συνεργασίες με κορυφαία πανεπιστήμια της χώρας, η palowise αναπτύσσει και βελτιώνει συνεχώς ξεχωριστά μοντέλα μηχανικής μάθησης για κάθε πελάτη, στην ελληνική γλώσσα» απαντά ο ιδρυτής της.
Όπως τονίζει ο ίδιος, η εταιρεία επενδύει συστηματικά στην τεχνητή νοημοσύνη και τη μηχανική μάθηση, ώστε να πετύχει μεγάλο ποσοστό ακρίβειας στην ανάλυση συναισθήματος – έως και 90%!
Όσο για το πώς το web & social intelligence βοηθάει τα brands να πετύχουν μεγαλύτερο ROI (Return on Investment), ο κ. Τσαντίλας μας εξήγησε: «Κάθε marketer, που στοχεύει στην αύξηση της αποτελεσματικότητας των online ενεργειών του και κατά συνέπεια του ROI των δράσεων του, θα πρέπει να ξεκινήσει από κάτι ιδιαίτερα σημαντικό: τη συνεχή παρακολούθηση των αποτελεσμάτων κάθε ενέργειας, μέσα από την ανάλυση δεικτών όπως τα: Buzz (σύνολο αναφορών), Share of Voice(SOV), Engagement, Sentiment analysis, Topics (θεματικές ενότητες), Channel analysis(public web, Τwitter, Μeta, TikTok, Linkedin, YouTube, Reddit, Reviews), Influencers analysis, Earned Media Value (EMV) και Impact».
Μετρώντας και αναλύοντας με συνέπεια και συνέχεια τις δράσεις μπορεί να κατανοήσει σε βάθος το αποτύπωμα της μάρκας στο σύνολο του ψηφιακού οικοσυστήματος. Η παράλληλη ανάλυση και σύγκριση με τον ανταγωνισμό δε θα τον οδηγήσει σε data driven αποφάσεις για την ουσιαστική βελτίωση του ROI.
Βαρύ πελατολόγιο
Η Palowise προσφέρει λύσεις που «υπόσχονται» με την αξιοποίηση της τεχνολογίας και της Τεχνητής Νοημοσύνης να κάνουν την καθημερινότητα των ανθρώπων του marketing και της επικοινωνίας πιο εύκολη και πιο αποτελεσματική. Και το πετυχαίνει, προσφέροντας λύσεις, που «υπόσχονται» με την αξιοποίηση της τεχνολογίας και της Τεχνητής Νοημοσύνης να κάνουν την καθημερινότητα των ανθρώπων του marketing και της επικοινωνίας ευκολότερη και πιο αποτελεσματική.
Έτσι, πρακτικά βοηθά τα brands να γνωρίσουν καλύτερα τον καταναλωτή και τις ψηφιακές του συμπεριφορές, τον ανταγωνισμό και τις ψηφιακές του πρακτικές. Ταυτόχρονα μέσω των αναλύσεων η Palowise δίνει τη δυνατότητα στις εταιρείες να αναγνωρίσουν ευκαιρίες στην αγορά, να μελετήσουν τα best practices, να διαπιστώσουν τα προβλήματα του ανταγωνισμού, να βρουν τους κατάλληλους influencers και φυσικά, να προλαμβάνουν αλλά και να διαχειρίζονται κρίσεις.
Αυτή την τεχνολογική υπεροπλία της Palowise έχουν αναγνωρίσει, στη διάρκεια της τελευταίας δεκαετίας, κορυφαίες εταιρείες και ηχηρά brands. Στο χαρτοφυλάκιο της εταιρείας περιλαμβάνονται ονόματα όπως αυτά των Cosmote, Εurobank, Nestle, Loreal, Unicef, Intrum, Deloitte, Grant Thornton, ΔΕΗ, Public, Κωτσόβολος, Protergia, Public.