Αρνητικές είναι οι πρώτες ενδείξεις από την πορεία της αγοράς εστίασης και ξενοδοχείων, σύμφωνα με υψηλόβαθμα στελέχη του κλάδου και επιχειρήσεις που διακινούν προϊόντα όπως η μπύρα, τα αναψυκτικά και το εμφιαλωμένο νερό, τα οποία καταναλώνονται κατά κύριο λόγο σε αυτούς τους χώρους.

Όπως σημειώνει ο Σοφοκλής Παναγιώτου, πρώην πρόεδρος της Ελληνικής Ένωσης Ζυθοποιών και μέλος της διοικούσας επιτροπής του φορέα, καταγράφεται πτώση στην αγορά της μπύρας που προσεγγίζει το 10% κατά το πρώτο πεντάμηνο του 2025, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2024. Η μείωση αυτή αποδίδεται τόσο στη συγκρατημένη τουριστική κατανάλωση όσο και στη χαμηλή κινητικότητα των Ελλήνων καταναλωτών, που περιορίζουν τις δαπάνες τους στον κλάδο της εστίασης, λόγω της μείωσης του διαθέσιμου εισοδήματος και των υψηλών τιμών σε προϊόντα και υπηρεσίες.

Στη διαμόρφωση αυτής της εικόνας συνέβαλαν και επιπλέον συγκυριακοί παράγοντες. Ο φετινός άστατος καιρός με συχνές βροχοπτώσεις κατά το πρώτο πεντάμηνο του έτους, σε συνδυασμό με τη χρονική μετάθεση του Πάσχα – που το 2025 γιορτάστηκε νωρίτερα, τον Απρίλιο, σε αντίθεση με το 2024 όπου έπεφτε στις 5 Μαΐου – επηρέασαν αρνητικά τη ζήτηση και την κατανάλωση στην αγορ


Διαβάστε στο Powergame.gr