Ξεκίνησε ο Τσίπρας ανοιχτές εκδηλώσεις, όπου δίνει το µικρόφωνο στον κόσµο να µιλήσει. Ωραία ιδέα. Μόνο που αναρωτιόµαστε αν θα δούµε κάτι πρωτότυπο σε αυτό το rebranding, γιατί, εκτός από τη ρητορική και τις «προτάσεις» του προέδρου της ΕΛΑΣ, που µυρίζουν 2015, αυτό το concept µάλλον το ξεκίνησε πρώτος άλλος. Μιλάµε, φυσικά, για τον Παύλο Μαρινάκη, ο οποίος ξεκίνησε εδώ και µήνες συναντήσεις, όπου δίνει, όπως το λέει και ο ίδιος, φωνή στους πολίτες στον Βόρειο Τοµέα, όπου θα είναι υποψήφιος. Ηδη έχει επισκεφτεί αρκετούς δήµους, µε πιο πρόσφατο σταθµό αυτή την εβδοµάδα την Πεντέλη. Μάλλον, εκτός από την Τέχνη, δεν υπάρχει παρθενογένεση ούτε στην πολιτική επικοινωνία.

Δημοσιεύτηκε στο ένθετο Secret της εφημερίδας «Παραπολιτικά»