Σε μία από τις μεγαλύτερες αγορές αυτοκινήτου όπως είναι η ευρωπαϊκή -για να καταλάβετε πόσο από την αρχή του έτους έως τον Μάρτιο έχουν ταξινομηθεί περίπου 688.000 νέα επιβατική σε σύγκριση με τα μόλις 16.600 της ελληνικής αγοράς- λογικό είναι να καταγράφονται περίπου 7.000 ακινητοποιημένα αυτοκίνητα από διάφορες βλάβες. Την τιμή αυτή κατέγραψε έρευνα της Kumho, ενώ έκπληξη προκαλεί το γεγονός πως το 1/5 των οδηγών δεν ήξερε από πού να ανοίξει το καπό όταν έφτασε η κακιά, η ώρα!

Η ίδια έρευνα έδειξε ότι 1 στους 2 οδηγούς δεν γνωρίζει τι ακριβώς πρέπει να κάνει για να αλλάξει λάστιχο μόνος του και απλά περιμένει την οδική βοήθεια, ενώ το μεγαλύτερο ποσοστό -από τους «γνώστες»- προσπαθούν να λύσουν τα μπουλόνια με τον τροχό σηκωμένο. Το πιο ενδιαφέρον (και παράλληλα ανησυχητικό) είναι ότι 1 στους 6 οδηγούς άνω των 30 ετών που συμμετείχαν στην έρευνα παραδέχτηκαν ότι σε περίπτωση βλάβης απλά φώναζαν… «τη μαμά ή τον μπαμπά» να τους βοηθήσουν!

’λλο ενδιαφέρον στοιχείο είναι πως 1 στους 3 δεν προσέχει την πίεση ή την κατάσταση των ελαστικών του ποτέ, ενώ οι περισσότεροι αρκούνται στον έλεγχο που γίνεται από τα ΚΤΕΟ χωρίς να ενδιαφέρονται για την κανονική συντήρηση των οχημάτων τους. Θέλουμε να πιστεύουμε πως αν γινόταν μια τέτοια έρευνα στην χώρα μας, τα πράγματα δεν θα είναι τόσο τραγικά σε ότι αφορά στα απλά χρηστικά. Εκεί, όμως, που μάλλον θα πιάναμε πάτο θα ήταν στην συντήρηση των αυτοκινήτων, στα σέρβις και στα ανασφάλιστα που κυκλοφορούν. Κάτι που ακούγεται λογικό  της οικονομικής κρίσης το αυτοκίνητο να αποτελεί από τις τελευταίες προτεραιότητες σε ένα νοικοκυριό.

Πηγή: caroto.gr