Ρωμανός στα Παραπολιτικά 90,1: Δυστυχώς τα fake news είναι συνυφασμένα με την ύπαρξη του ΣΥΡΙΖΑ
«Νομίζω ότι τελικά όλοι κατάλαβαν περί τίνος πρόκειται και τελικά νομίζω ότι δεν πείθεται κανείς σε αυτή τη στρατηγική και τη λογική του ΣΥΡΙΖΑ ο οποίος ουσιαστικά πολιτικά βαδίζει μόνο με βάση τα fake news και αυτό είναι θλιβερό», δήλωσε στα Παραπολιτικά 90,1 και στην εκπομπή «Καινούργια μέρα» με το δημοσιογράφο Δημήτρη Τάκη, ο διευθυντής του Γραφείου Τύπου της ΝΔ, Νίκος Ρωμανός.
Αναφορικά με τα fake news σε σχέση με τον τουρισμό, ο κ. Ρωμανός δήλωσε: «Νομίζω ότι τελικά όλοι κατάλαβαν περί τίνος πρόκειται και τελικά νομίζω ότι δεν πείθεται κανείς σε αυτή τη στρατηγική και τη λογική του ΣΥΡΙΖΑ ο οποίος ουσιαστικά πολιτικά βαδίζει μόνο με βάση τα fake news και αυτό είναι θλιβερό. Δυστυχώς είναι συνυφασμένα τα fake news με την ύπαρξη του ΣΥΡΙΖΑ, ο ΣΥΡΙΖΑ από την πρώτη μέρα που εμφανίστηκε στα πολιτικά πράγματα και έπαιξε ένα σημαντικό ρόλο στα πολιτικά πράγματα συνάδει με τα fake news και είναι ταυτισμένος με αυτά. Από την αντιμνημονιακή περίοδό του που ουσιαστικά αυτό του έδωσε πόντους στο πολιτικό σκηνικό μέχρι σήμερα είναι μόνο fake».
Ερωτηθείς αν είναι δύσκολη δουλειά η παρακολούθηση και ανεύρεση των fake news στο διαδίκτυο, ο διευθυντής του Γραφείου Τύπου της ΝΔ υπογράμμισε ότι «είναι δύσκολη για δύο λόγους αφενός λόγω του όγκου». «Λόγω ΣΥΡΙΖΑ έχουμε τεράστιο όγκο πραγμάτων τα οποία πρέπει να εντάξουμε σε αυτή τη λογική, και αφετέρου λόγω ταχύτητας. Σημασία έχει αυτά να βγαίνουνε στο σωστό χρόνο», συμπλήρωσε ο ίδιος.
«Προφανώς θα υπάρχουν παρακμιακά site τα οποία θα αναπαράγουν ή θα δημιουργούν fake news όπως υπάρχουν και από την ακροδεξιά, αυτό είναι ένα φαινόμενο και υπάρχει παγκοσμίως και προφανώς κάποιοι το αξιοποιούν όπως τους συμφέρει. Αυτό που δεν είναι συνηθισμένο είναι το να βλέπεις πρωτοκλασάτα στελέχη, να βλέπεις τομεάρχες του ΣΥΡΙΖΑ, ακόμα και τον κ. Χαρίτση των εκπρόσωπο του ΣΥΡΙΖΑ όχι απλά να αναπαράγουν fake news ή να κάνουν ερωτήσεις πάνω σε κάποια δημοσιεύματα που είναι fake αλλά ουσιαστικά να χτίζουν μια ολόκληρη στρατηγική, να χτίζουν το κεντρικό πολιτικό τους αφήγημα πάνω στα fake news», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Για τις απευθείας αναθέσεις στον τουρισμό, σημείωσε: «Καταρχάς η κα Κουντουρά έχει δώσει δύο καμπάνιες στην Marketing Greece του ’15 και του ’19 αλλά εκτός αυτού ουσιαστικά με νομοσχέδιο του ΣΥΡΙΖΑ δεκαπλασιάστηκε το όριο της απευθείας ανάθεσης και ειδικά για τον ΕΟΤ. Είναι 20 χιλιάδες η απευθείας ανάθεση με νομοσχέδιο ΣΥΡΙΖΑ έφτασε τα 209 χιλ. σε συνθήκες μη παγκόσμιας κρίσης και τότε δεν το σηκώσαμε αντιπολιτευτικά γιατί σε έκτακτες συνθήκες πρέπει να μπορείς να κινηθείς δυναμικά και άμεσα».
Ερωτηθείς αν έχει αποτέλεσμα η αποδόμηση των fake news, ο κ. Ρωμανός απάντησε ότι «είναι πολύ πιο δύσκολο να αποδομήσεις ένα fake news και ειδικά όταν είναι πάρα πολύ απλουστευτικός ο τρόπος με τον οποίο αναπαράγεται».
«Είναι μια φράση που γίνεται καραμέλα στο στόμα εκατοντάδων και εκεί πρέπει να πας με επιχειρήματα να βγάλεις από το στόμα τους αυτή την καραμέλα. Είναι δύσκολο, κάποιες φορές πετυχαίνει πολύ περισσότερο, κάποιες φορές θέλει πολύ μεγαλύτερη προσπάθεια», επισήμανε.
Αναφορικά με τα fake news σε σχέση με τον τουρισμό, ο κ. Ρωμανός δήλωσε: «Νομίζω ότι τελικά όλοι κατάλαβαν περί τίνος πρόκειται και τελικά νομίζω ότι δεν πείθεται κανείς σε αυτή τη στρατηγική και τη λογική του ΣΥΡΙΖΑ ο οποίος ουσιαστικά πολιτικά βαδίζει μόνο με βάση τα fake news και αυτό είναι θλιβερό. Δυστυχώς είναι συνυφασμένα τα fake news με την ύπαρξη του ΣΥΡΙΖΑ, ο ΣΥΡΙΖΑ από την πρώτη μέρα που εμφανίστηκε στα πολιτικά πράγματα και έπαιξε ένα σημαντικό ρόλο στα πολιτικά πράγματα συνάδει με τα fake news και είναι ταυτισμένος με αυτά. Από την αντιμνημονιακή περίοδό του που ουσιαστικά αυτό του έδωσε πόντους στο πολιτικό σκηνικό μέχρι σήμερα είναι μόνο fake».
Ερωτηθείς αν είναι δύσκολη δουλειά η παρακολούθηση και ανεύρεση των fake news στο διαδίκτυο, ο διευθυντής του Γραφείου Τύπου της ΝΔ υπογράμμισε ότι «είναι δύσκολη για δύο λόγους αφενός λόγω του όγκου». «Λόγω ΣΥΡΙΖΑ έχουμε τεράστιο όγκο πραγμάτων τα οποία πρέπει να εντάξουμε σε αυτή τη λογική, και αφετέρου λόγω ταχύτητας. Σημασία έχει αυτά να βγαίνουνε στο σωστό χρόνο», συμπλήρωσε ο ίδιος.
«Προφανώς θα υπάρχουν παρακμιακά site τα οποία θα αναπαράγουν ή θα δημιουργούν fake news όπως υπάρχουν και από την ακροδεξιά, αυτό είναι ένα φαινόμενο και υπάρχει παγκοσμίως και προφανώς κάποιοι το αξιοποιούν όπως τους συμφέρει. Αυτό που δεν είναι συνηθισμένο είναι το να βλέπεις πρωτοκλασάτα στελέχη, να βλέπεις τομεάρχες του ΣΥΡΙΖΑ, ακόμα και τον κ. Χαρίτση των εκπρόσωπο του ΣΥΡΙΖΑ όχι απλά να αναπαράγουν fake news ή να κάνουν ερωτήσεις πάνω σε κάποια δημοσιεύματα που είναι fake αλλά ουσιαστικά να χτίζουν μια ολόκληρη στρατηγική, να χτίζουν το κεντρικό πολιτικό τους αφήγημα πάνω στα fake news», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Για τις απευθείας αναθέσεις στον τουρισμό, σημείωσε: «Καταρχάς η κα Κουντουρά έχει δώσει δύο καμπάνιες στην Marketing Greece του ’15 και του ’19 αλλά εκτός αυτού ουσιαστικά με νομοσχέδιο του ΣΥΡΙΖΑ δεκαπλασιάστηκε το όριο της απευθείας ανάθεσης και ειδικά για τον ΕΟΤ. Είναι 20 χιλιάδες η απευθείας ανάθεση με νομοσχέδιο ΣΥΡΙΖΑ έφτασε τα 209 χιλ. σε συνθήκες μη παγκόσμιας κρίσης και τότε δεν το σηκώσαμε αντιπολιτευτικά γιατί σε έκτακτες συνθήκες πρέπει να μπορείς να κινηθείς δυναμικά και άμεσα».
Ερωτηθείς αν έχει αποτέλεσμα η αποδόμηση των fake news, ο κ. Ρωμανός απάντησε ότι «είναι πολύ πιο δύσκολο να αποδομήσεις ένα fake news και ειδικά όταν είναι πάρα πολύ απλουστευτικός ο τρόπος με τον οποίο αναπαράγεται».
«Είναι μια φράση που γίνεται καραμέλα στο στόμα εκατοντάδων και εκεί πρέπει να πας με επιχειρήματα να βγάλεις από το στόμα τους αυτή την καραμέλα. Είναι δύσκολο, κάποιες φορές πετυχαίνει πολύ περισσότερο, κάποιες φορές θέλει πολύ μεγαλύτερη προσπάθεια», επισήμανε.