Την Τετάρτη ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, διέψευσε ότι υπάρχουν σκέψεις για διόδια στο κέντρο της Αθήνας.

Συγκεκριμένα, τόνισε πως: «Ποτέ κανείς δεν είπε στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών τη λέξη ''διόδια''».

Στο μεταξύ, νωρίτερα το ίδιο είχαν κάνει με δημόσιες δηλώσεις τους, ο Γιάννης Οικονόμου και ο Γιώργος Καραγιάννης.

Πιο αναλυτικά, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών δήλωσε σε δημοσιογράφο της ΕΡΤ, κατά τη διάρκεια του Olympia Forum II, που οργανώνεται από το Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών και την εφημερίδα ΠΑΤΡΙΣ, πως: «Έχουμε το μεγαλύτερο πρόγραμμα έργων μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες».

Επίσης, ο κ. Καραμανλής παραδέχτηκε το γεγονός ότι και η Αθήνα, όπως και κάθε μεγαλούπολη της Ευρώπης, αντιμετωπίζει το πρόβλημα της κυκλοφορίας και πρόσθεσε ότι λαμβάνονται τα κατάλληλα μέτρα, για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα

«Το κυκλοφοριακό είναι ένα θέμα που δεν μπορεί να το αντιμετωπίσει κάθε φορέας μόνος του, χρειάζεται συντονισμός πολλών φορέων», εξήγε ο υπουργός.

 Έρχεται ο «Δακτύλιος»

Στη συνέχεια, ο υπουργός έκανε αναφορά στον «πράσινο δακτύλιο», που τίθεται σε ισχύ από τις 25 Οκτωβρίου, ενώ εξέφρασε την ελπίδα ότι ο κόσμος θα χρησιμοποιεί ακόμα περισσότερο τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

Ο κ. Καραμανλής έκανε μια αναλυτική αναφορά στα σχέδια του υπουργείου για τη βελτίωση των συγκοινωνιών, και τόνισε ότι: «Σήμερα κυκλοφορούν 1.300 λεωφορεία στην Αθήνα, από 850, μια αύξηση 50%, χάρη στη συνεργασία με τον ιδιωτικό τομέα».

Αναφέρθηκε επίσης στην εκμίσθωση οχημάτων και είπε ότι: «Μόνο στην Αθήνα και το Σίδνεϊ αυξήθηκε η χρήση των ΜΜΜ κατά τη διάρκεια της πανδημίας».

Επιπλέον, γνωστοποίησε πως βρίσκεται ήδη στον «αέρα» ο διαγωνισμός για τα 770 πράσινα λεωφορεία -ηλεκτρικά και CNG- με κονδύλια από το Ταμείο Ανάκαμψης και αποκάλυψε ότι θα ακολουθήσει ο διαγωνισμός της ΣΤΑΣΥ για προμήθεια νέων συρμών.

Τέλος, αναφορικά με τα έργα υποδομής, τόνισε ότι το ελληνικό υπουργείο Μεταφορών και η κυβέρνηση Μητσοτάκη έχει το μεγαλύτερο πρόγραμμα έργων μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες, προσθέτοντας ότι πρόκειται για προγράμματα που ήδη υλοποιούνται.

Ενώ, πρόσθεσε ότι ξεμπλοκάρουν και εμβληματικά έργα, όπως για παράδειγμα το Πάτρα-Πύργος, το οποίο θα ξεκινήσει στις αρχές του 2022 και αναμένεται να είναι έτοιμο μέσα του 2023, αρχές του 2024.

Υπενθυμίζεται, ότι το Olympia Forum II διεξάγεται στις 20-21 Οκτωβρίου 2021 στο Ζάππειο Μέγαρο στην Αθήνα και στις 22-23 Οκτωβρίου 2021 στις εγκαταστάσεις της Διεθνούς Ολυμπιακής Ακαδημίας στην Αρχαία Ολυμπία.