Ενίσχυση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς ώστε να αντιμετωπιστεί σε έναν βαθμό το κυκλοφοριακό στην Αττική ζήτησε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ και
Τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών Χάρης Μαμουλάκης στο πλαίσιο της μεγάλης έρευνας του ραδιοσταθμού Παραπολιτικά 90,1 για το κυκλοφοριακό στον μεγαλύτερο οδικό άξονα της πρωτεύουσας, τον Κηφισό.

Όπως είπε στην εκπομπή «Στον αέρα» με τη Νίκη Λυμπεράκη, ο κεντρικός ιστός πρέπει να αποφορτιστεί σταδιακά και περιφερειακά. «Πρέπει να βρεθούν τρόποι ώστε να μην εισέρχονται βαρέα οχήματα στον Κηφισό και να υπάρχει σοβαρή αστυνόμευση» είπε ο κ. Μαμουλάκης. «Η Αθήνα έχει να δει έργο υποδομής από τους Ολυμπιακούς Αγώνες», συνέχισε ο κ. Μαμουλάκης και αναφέρθηκε στη ραγδαία αύξηση των οχημάτων στην πρωτεύουσα.

Όσον αφορά την πρωτοβουλία για την επιστολική ψήφο δήλωσε πως είναι στη σωστή κατεύθυνση, ακόμα και στις επόμενες εθνικές εκλογές. «Η επιλογή της επιστολικής ψήφου με βασικό γνώμονα το να δώσει τη δυνατότητα στους Έλληνες πολίτες που είναι εγγεγραμμένοι σε καταλόγους να μπορούν να ψηφίσουν άρα να αμβλύνουμε το πρόβλημα της μεγάλης αποχής, νομίζω είναι στη σωστή κατεύθυνση. Σε αυτό θα συμφωνήσουμε αναμφίβολα βέβαια να υπάρξει μια νόρμα θωράκισης του αδιάβλητου της διαδικασίας αλλά αναμφίβολα είναι στη σωστή κατεύθυνση και γιατί όχι και στις επόμενες εθνικές εκλογές. Είναι ένα ζήτημα κοινωνικής δικαιοσύνης άρα υπό αυτή την έννοια μας βρίσκει σύμφωνους πάντοτε με την αίρεση της προστασίας του αδιάβλητου».

Αποσπάσματα από τη συνέντευξη του Χάρη μαουλάκη στα Παραπολιτικά 90,1

Ο βουλευτής και τομεάρχης Υποδομών του ΣΥΡΙΖΑ , κος Χάρης Μαμουλάκης , μίλησε στο Ρ/Σ Παραπολιτικά 90.1 Fm στην εκπομπή «Στον αέρα» με τη δημοσιογράφο Νίκη Λυμπεράκη.

Μεταξύ άλλων, τόνισε:

Ερωτηθείς αν θα ψήφιζε ο ΣΥΡΙΖΑ την επιστολική ψήφο και για τις εθνικές εκλογές

Η επιλογή της επιστολικής ψήφου με βασικό γνώμονα το να δώσει τη δυνατότητα στους Έλληνες πολίτες που είναι εγγεγραμμένοι σε καταλόγους να μπορούν να ψηφίσουν άρα να αμβλύνουμε το πρόβλημα της μεγάλης αποχής, νομίζω είναι στη σωστή κατεύθυνση. Σε αυτό θα συμφωνήσουμε αναμφίβολα βέβαια να υπάρξει μια νόρμα θωράκισης του αδιάβλητου της διαδικασίας αλλά αναμφίβολα είναι στη σωστή κατεύθυνση και γιατί όχι και στις επόμενες εθνικές εκλογές. Είναι ένα ζήτημα κοινωνικής δικαιοσύνης άρα υπό αυτή την έννοια μας βρίσκει σύμφωνους πάντοτε με την αίρεση της προστασίας του αδιάβλητου.

Περιμένουμε το νομοθέτημα όπου θα περιγράφει πλήρως τις πρόνοιες οι οποίες έχουν προκύψει για να τοποθετηθούμε.

Με αφορμή τη μεγάλη ερεύνα του ραδιοσταθμού Παραπολιτικά 90,1 «Κηφι-SOS ώρα μηδέν»

Η Αθήνα εδώ και είκοσι χρόνια, από τους Ολυμπιακούς Αγώνες, έχει να δει έργο υποδομής που αφορά τη μεταφορική κίνηση. Δεύτερο σημείο είναι η ραγδαία αύξηση των οχημάτων σε όλη τη χώρα, τα μισά από αυτά το Λεκανοπέδιο.130-140 χιλιάδες εισάγονται και αποσύρονται 50 χιλιάδες κάθε χρόνο. Χ.ΜΑΜΟΥΛΑΚΗΣ: Πρέπει να ξεκινήσει η αποφόρτιση από τον κεντρικό ιστό του Κηφισού να ξεκινήσει περιφερειακά. Θα πρέπει να οριστικά να μην εισέρχονται τα βαρέα οχήματα πλην εξαιρέσεων μέσα από τον Κηφισό και από το κέντρο της πόλης. Αυτό επιτυγχάνεται με την κατασκευή της αρτηρίας 40 χλμ από την Ελευσίνα προς τα Οινόφυτα. Σημειακές παρεμβάσεις είναι για παράδειγμα η επέκταση της Αττικής Οδού η οποία θα παίξει καθοριστικό ρόλο. Έχει μια μελετητική ωρίμανση και είναι σημαντικό να επιταχυνθούν οι ρυθμοί για την κατασκευή της και έτσι θα καταφέρει να αποφορτίσει μεγάλο κομμάτι οχημάτων που αναγκάζεται να εισέρχεται από το κέντρο και από τον Κηφισό πολλές φορές.

Όσον αφορά τον Κηφισό είναι απαραίτητες παρεμβάσεις που θα μεγαλώσουν τα γεωμετρικά στοιχεία εκεί που παρατηρείται ο «λαιμός του μπουκαλιού», εκεί που υπάρχουν συμφορήσεις και βέβαια να δοθεί δυνατότητα παρεμβάσεων. Πόσες φορές εχει τύχει να γίνεται ένα ατύχημα στον Κηφισό και η προσπάθεια να μεταφερθεί το όχημα είναι πάρα πολύ χρονοβόρα και παγώνει η ευρύτερη περιοχή, θέλει λοιπόν ένα συγκεκριμένο πλάνο για να γίνεται σωστά η αποκομιδή περιπτώσεις οχημάτων τέτοιου τύπου. Η αστυνόμευση είναι καθοριστικός παράγοντας, θέλει μια πιο σοβαρή αστυνόμευση, είναι αδιανόητο να βλέπουμε διπλοπαρκαρίσματα σε μια τέτοια μεγάλη και κομβική αρτηρία για το κυκλοφοριακό.


Αναφορικά με τα μέσα σταθερής τροχιάς

Απαιτείται πύκνωση δρομολογίων, χαμηλότερο τίμημα με ελκυστικά μέτρα προς τους πολίτες. Πρέπει να γίνουν πιο φιλικά τα μέσα, να περάσουμε την κουλτούρα και στα παιδιά μας ότι το μέσο σταθερής τροχιάς είναι μακράν πιο φιλοπεριβαλλοντικό και μειώνει το φόρτο. Χαιρετίζουμε τις επεκτάσεις του μετρό και τα έργα αυτά γιατί είναι έργα που βήμα-βήμα αναλαμβάνουν να μετακινήσουν μεγάλο πλήθος συμπολιτών μας οπότε μειώνουν τις διελεύσεις.