Πιερρακάκης τρολάρει Ανδρουλάκη: Στον ανταγωνισμό σας με τον Τσίπρα είστε έτοιμος να εισβάλετε στο Νομισματοκοπείο
Απαντήσεις από τον ΥΠΟΙΚ
"Είμαι εξαιρετικά περήφανος για την κυβέρνηση στην οποία μετέχω ακριβώς επειδή δε χρειάζεται να αναφέρω τους λαϊκισμούς τους οποίους αναφέρετε εσείς και η κοινοβουλευτική σας ομάδα", είπε ο Κυριάκος Πιερρακάκης, απευθυνόμενος στον Νίκο Ανδρουλάκη
Απαντήσεις στον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ Νίκο Ανδρουλάκη, ο οποίος εξαπέλυσε επίθεση επί προσωπικού έδωσε ο υπουργός Οικονομικών, Κυριάκος Πιερρακάκης στη Βουλή. Ο Κυριάκος Πιερρακάκης στο τέλος της τοποθέτησής του επανέλαβε ότι την αναδρομικότητα για τα κόκκινα δάνεια δεν την ανέφερε η απόφαση του Αρείου Πάγου και τη νομοθετεί η κυβέρνηση. Καταλήγοντας είπε: «Να κλείσω με μια τοποθέτηση επί προσωπικού. Είμαι μέλος της ΝΔ από το 2015 και είμαι εξαιρετικά υπερήφανος γι’ αυτό. Είμαι εξαιρετικά περήφανος για την κυβέρνηση στην οποία μετέχω ακριβώς επειδή δε χρειάζεται να αναφέρω τους λαϊκισμούς τους οποίους αναφέρετε εσείς και η κοινοβουλευτική σας ομάδα».
Διαβάστε: Το ΠΑΣΟΚ, η δύσκολη εβδομάδα των δημοσκοπήσεων και ο "εφιάλτης" της τέταρτης θέσης για τον Νίκο Ανδρουλάκη
«Και αυτό το πράγμα είναι μια συνολική κατάκτηση της ελληνικής κοινωνίας και της ελληνικής κυβέρνησης διαβάζω τις προτάσεις σας κι όποιες είναι λογικές τις υιοθετούμε. Αλλά σε κάποιες επιτρέψτε μου κύριε Ανδρουλάκη, ώρες ώρες νιώθω ότι στον ανταγωνισμό σας με τον κ. Τσίπρα νομίζω ότι είστε έτοιμος να εισβάλλετε στο Νομισματοκοπείο. Νομίζω ότι υπάρχει μια υπερβολή σε όλα αυτά. Την κατανοώ πολιτικά αλλά όχι κυβερνητικά. Αυτό είναι ένα λάθος και νομίζω ότι δεν πρέπει να επιμείνετε σε αυτό».
Διαβάστε: Το ΠΑΣΟΚ, η δύσκολη εβδομάδα των δημοσκοπήσεων και ο "εφιάλτης" της τέταρτης θέσης για τον Νίκο Ανδρουλάκη
«Και αυτό το πράγμα είναι μια συνολική κατάκτηση της ελληνικής κοινωνίας και της ελληνικής κυβέρνησης διαβάζω τις προτάσεις σας κι όποιες είναι λογικές τις υιοθετούμε. Αλλά σε κάποιες επιτρέψτε μου κύριε Ανδρουλάκη, ώρες ώρες νιώθω ότι στον ανταγωνισμό σας με τον κ. Τσίπρα νομίζω ότι είστε έτοιμος να εισβάλλετε στο Νομισματοκοπείο. Νομίζω ότι υπάρχει μια υπερβολή σε όλα αυτά. Την κατανοώ πολιτικά αλλά όχι κυβερνητικά. Αυτό είναι ένα λάθος και νομίζω ότι δεν πρέπει να επιμείνετε σε αυτό».
En